Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan käsittämätön mies!

Vierailija
02.12.2007 |

Siis se jaksaa panna mua sittenkin, vaikka säärikarvat rehottaa ja majava on rämeen peitossa. Kaiken lisäksi musta tuheroni uhkaavasti harmaantuu. Kainaloitakaan en sheivaa joka päivä.

Ja sit vielä, et yleensä se seksi on just sitä, et eka suihku (jos jaksaa siis), sit molemmat käy vessassa, pesee hampaat, vetää yökkärit päälle. Sänkyyn, peiton alle ja valot pois.

Siinä vaan sit yleensä lähetyssaarnaajassa vedellään. Yleensä ku kumpikaan ei jaksa illalla enää suihkua, niin ei sit viitsi edes mihinkään väliin poskeenottoa/nuolemista. Seksi meillä aloitetaan aina joko tunkemalla käsi haaroväliin. Tai jos lapset ei oo paikalla, niin kysytään toiselta, et " pannaanko" . Sit marssitaan makkariin, riisuudutaan ja naidaan.

Siis niinqu niin basic-kamaa ettei mitään rajaa.

1) Kuinka moni teistä kestäis tällasta?

2) Ni, ja sit ehdotuxii, et kuinka kauan menee, et mies (se on johtavassa asemassa) alkaa naida naispuolista upeaa, mukavaa, kaunista, pitkää ja intelligenttiä kollegaansa? Ne on menossa kohta kaikki osaston porukka kimpassa hiihtoreissulle yhdelle mökille. Mies on ite tosi komea ja mukava.

3) Kuinka pitkään miehet niinqu YLEENSÄ kestää tällasta tilannetta?

Mä olen kouluttautumaton, lyhyt, läski ja karvainen. Tosi usein pahalla päällä ja yliväsyny. Ennen mä sentään jaksoin vetää mieheltä käteen aina menkkojen aikaan, mut nyt äijä on joutunu tekeen ite noina päivinä.

Niin ja siis parinvaihtoo, roolileikkejä, sm:ää ja semmoisia multa on turha kyselläkään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko olla

Vierailija
2/10 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauskoja provoja ookkaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukava jos voisi valittaa että se on " aina samanlaista"

Vierailija
4/10 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä tuota jaksaa näköjään itsekin vääntäytyä pari kertaa viikossa tuon emännän päälle vaikka touhu on yhtä jännittävää ja vaihtelevaa kuin kaljapullon hakeminen jääkaapista. On se vaan kumma.

Vierailija
5/10 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

provoseni, valittaa, jos ihan noin roisisti pidät itsestäsi huolta. Varmasti tunnet itsesi juuri yhtä haluttavaksi! Miehesi varmaan todella rakastaa sinua, mutta eipä ainakaan kateeksi käy...

Vierailija
6/10 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mikä provo?

Vierailija
7/10 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ihan yleisesti,tuntuu tuo karvojen ajeleminen joka kolosta olevan nykyajan juttuja..

Vierailija
8/10 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä intiimialueen parturointi on yleistynyt vasta tällä vuosituhannella.

Oulussa näin.

Vierailija
9/10 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin nyt ei lähetyssaarnaajassa perinteiseen tyyliin, vaan makasin lahnana päällä. Levittäen kaikki karvani, hiukset mukaan lukien miehen ylitse.

t. ap

Vierailija
10/10 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

1) Kuinka moni teistä kestäis tällasta?

2) Ni, ja sit ehdotuxii, et kuinka kauan menee, et mies (se on johtavassa asemassa) alkaa naida naispuolista upeaa, mukavaa, kaunista, pitkää ja intelligenttiä kollegaansa? Ne on menossa kohta kaikki osaston porukka kimpassa hiihtoreissulle yhdelle mökille. Mies on ite tosi komea ja mukava.

3) Kuinka pitkään miehet niinqu YLEENSÄ kestää tällasta tilannetta?

Olen korkeasti koulutettu, hyvätuloinen, hyväkuntoinen mies. Vaimoni on muutaman lapsen pyöräytettyään sellainen kuin normaali nainen on pari lasta pyöräytettyään. Vatsa pömpöttää vähän, eikä karvojen ajelu eri paikoista ole ensimmäinen prioriteetti. Tällä kokemuksella vastaan kysymyksiin seuraavasti.

1) Monikin. Minä ainakin. Lahnailu on kyllä vähän tylsää.

2) Mikäli suhteessanne on muut asiat kunnossa, eikä mies ole huikentelevaa sorttia, niin ei se ala naida kollegaansa ollenkaan.

3) Minä ajattelin kestää hamaan loppuun asti. Asia on niin, että seksuaaliset paineet saan purettua hätätilassa vaikka omin käsin. Lasten kasvatus yksin on sen sijaan pirun paljon vaikeampaa. Lisäksi pimppi on pimppi, vaikka se olisi posliiniksi ajeltu ja kiinni mallivartaloisessa bimbossa.

- mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan