G: Ketä äänestät BB:ssa ja MIKSI?
Itse annoin yhden äänen ja se meni Nikolle.
Perustelut: Kadi on lapsellinen alkoholisti, Riitta aivan yliärsyttävä wannabeteini ja Sauli on liian lapsellinen ja lipevä.
Kadi ja Sauli tuskin osais tehdä rahoilla yhtään mitään järkevää.
Nikossa ei NIIN suuresti ärsytä mitään ja on ehdottomasti eniten jalat-maassa-tyyppi.
Suosikkini tippui jo aiemmin.
Kommentit (7)
Paras ehdokkaista.
Kadi ei tartte rahaa juomiseensa ja talossa ollut äärimmäisen laiska ihminen.
Muut eivät alkuperäisiä asukkaita.
mulla on yks tuttu joka muistuttaa Saulia aivan älyttömästi :)
viime vuotine voittaja on Kadin kanssa samaa tasoa... hiukan höttöä ja VIINAA, tosin ihan fiksujakin juttuja sillä on ja arvostan häntä paljon. Perttu oli taas Nikon kanssa samanlainen ja mielestäni Sauli tuo erilaisuuttaa voittajiin. Niko kyllä ihana tyyppi ja arvostan häntäkin paljon. Riitalle en anna ääntä sen vuoksi koska tuli taloon niin myöhään, hieno rokkii-mamma sekin :)
Riitta on ainoa, jolle en soisi voittoa ja hänkin siitä syystä, että Riitta on ollut liian vähän aikaa talossa.
Inhokit on jo häädetty, kuka vaan saa voittaa.
kun en osaa päättää saulin ja nikon välillä.
Toivoisin että Sauli tai Niko voittaisi.
Kadi ei ansaitse voittoa! Vittuillut BBlle koko ajan ja muutenkin ei ole ihan ymmärtänyt sitä, ettei voi talossa ollessaan elää niinkuin itse haluaa. Ärsyttävää ylimielisyyttä ja holtitonta alkoholin käyttöä.
Riitta taas on mikä on eikä todella ansaitse voittoa, on ollut niin vähän aikaa ja muutenkin voisi vähän katsoa miten käyttäytyy. Enkä ole kyllä ymmärtänyt puoliakaan sen puheista, vähän epäselvästi juttelee..
Symppis tyyppi, paras mahdollinen noista.
Rahapulassa en kuitenkaan pysty äänestämään, harmittaa :(