Mitä naiselta vaaditaan pitkässä parisuhteessa?
Ensinnäkin Älyä. Tyhmä nainen ei jaksa kiinnostaa tai kiihottaa muutamaa seksikohtausta enempää. Pitkässä parisuhteessa tarvitaan hyvä keskustelukumppani. Toiseksi tarvitaan intohimoa ja naisellisuutta.
Oma vaimoni on onneksi edellä kuvatun kaltainen paketti.
Kommentit (44)
Vierailija:
vastaa tarkistamatta netistä:1. Kuka on Norjan pääministeri?
2. Koska oli ensimmäinen maailmansota?
3. Mikä on geeni?
4. Britannian arvostetuin henkilö on Winston...
5. Montako Planettaa on aurinkokunnassa?
Ensinnäkin, planeetta kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Ja toiseksi, tuollaisestako asioista haluat naisesi kanssa keskustella? Nuo kysymykset ovat enemmänkin pätemisen haluun viittaavia, kuin älykkääseen keskusteluun. Älykäs keskustelu vaatii omia mielipiteitä, kykyä muodostaa käsityksiä asioista, ei nippelitiedonmurusten ulkoaopettelua.
terveisin, nainen
Tyhmällä työkeskeisellä kansalla on aina tarve päteä jollakin paskalle. Auto,omaisuus,koulumenestys jne!! Sit jos joku on työtön niin apuwa miten kauheeta se on jos joku ei jaksa käydä töissä ja hänellä sattuu olemaan parempaa tekemistä voi jessus miten kauheeta PUMMI!! ELÄT MEIDÄN VERORaHOIllLAAA yhyyy! Työkeskeisyys on vitun naurettavaa ja ihmisten ois jo parempi tajuta se 2000luvulle että töitä ei kannata tehdä ellei ole pakko ja sillonkin vaan sen verran että tulee toimeen :>
Tuon peruskoulutason testin oli kuitenkin tarkoitus osoittaa, kuinka surkea on tietotaso. Asiaohjelmat, tiede, politiikka, historia tai maantiede eivät kiinnosta useimpia naisia...
>Ensinnäkin, planeetta kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Ja toiseksi, >tuollaisestako asioista haluat naisesi kanssa keskustella? Nuo >kysymykset ovat enemmänkin pätemisen haluun viittaavia, kuin >älykkääseen keskusteluun. Älykäs keskustelu vaatii omia mielipiteitä, >kykyä muodostaa käsityksiä asioista, ei nippelitiedonmurusten >ulkoaopettelua.
>terveisin, nainen
En usko, että on olemassa ihmisiä jotka eivät tiedä, milloin oli ensimmäinen maailmansota? Jokainen on Suomessa sentään saanut hyvän peruskoulutuksen. Sitä paitsi taytyy olla aikamoinen pösilö, jos ei noin olennaista ja moneen vaikuttanutta historiallista faktaa tiedä!
M29
Älykkäitä ihmisiä on kaikissa ikä- ja yhteiskuntaluokissa, niin työttömissä duunareissa kuin professoreissa. Olennaista on, miten älykkyyttään tuo esille vaikkapa keskusteluissa. Ts. teeveestä pelkästään hömppää, salkkareita ja kotikatua seuraavat naiset voivat olla tietenkin älykkäitä, mutta eivät kiinnostavia.
terveisin, mies
Vierailija:
Miten nää kysymykset liityy älykkyyteen??terveisin, nainen
mitä eroa on tyhmyydellä ja tietämättömyydellä. Tuo YO-todistus kertoo sinusta senverran, että olet jaksanut päntätä. Sanomalehdenkin voi lukea monella tavalla. Itse skippaan urheilusivut täysin. En ole kiinnostunut muiden kuin itseni urheilusta.
M30
Vierailija:
Minä kirjoitin tällä vuosituhannella lukiosta E:n papereilla, sain mm. historiasta laudaturin, ja luen sanomalehden päivittäin. Silti mietin tuota Norjan pääministeriä aikani.
Enkä kovin tyhmänä itseäni pidä, tosin ei onneksi pidä miehenikään.N24
Vierailija:
mitä eroa on tyhmyydellä ja tietämättömyydellä. Tuo YO-todistus kertoo sinusta senverran, että olet jaksanut päntätä. Sanomalehdenkin voi lukea monella tavalla. Itse skippaan urheilusivut täysin. En ole kiinnostunut muiden kuin itseni urheilusta.
M30Vierailija:
Minä kirjoitin tällä vuosituhannella lukiosta E:n papereilla, sain mm. historiasta laudaturin, ja luen sanomalehden päivittäin. Silti mietin tuota Norjan pääministeriä aikani.
Enkä kovin tyhmänä itseäni pidä, tosin ei onneksi pidä miehenikään.N24
M30, minulle taasen opetettiin, kuinka oman tyhmyytensä osoittaa, kohtelemalla toisia noin alentavasti. Mukavaa päivänjatkoa sinulle ;).
Ilkeys tai alentava kohtelu ei ole tyhmyyttä. Rationaalisen ongelmanratkaisukyvyn puute on tyhmyyttä. Tyhmyys on älykkyyden vastakohta. Älykkyyttä mitataan yleisesti hyväksytyillä älykkyystesteillä. Edelleenkään hömpän seuraaminen ei ole tyhmyyttä.
Tyhmyyttä on se, että toisen kommentista poimii sellaisia mielipiteitä, joita siellä ei edes ole. En arvostellut tuota historiasta ällän kirjoittanutta millään tavalla, koska en ole häntä tavannut. Otsikossani oli ehto " JOS" . En siis voi tietää, ymmärtääkö hän tyhmyyden ja tietämättömyyden eron. Luulen, että ymmärtää.
Vierailija:
minulle taasen opetettiin, kuinka oman tyhmyytensä osoittaa, kohtelemalla toisia noin alentavasti. Mukavaa päivänjatkoa sinulle ;).
eikä myöskään ns. voittajien historia, mitä toki suurin osa kirjoitetusta historiasta onkin. Ainakin se virallisesti opetettu.
Maantiede - okei joo, kiinnostaa mutta tietyissä rajoissa. Tiede? Joo, kyllä suurin osa mun lukemasta (painetusta) tekstistä voi lukea tieteelliseksi. Määrällisesti tekstiä tosin tulee netin keskustelupalstoilta ehkä eniten. On tämäkin lukemista.
Vierailija:
Tuon peruskoulutason testin oli kuitenkin tarkoitus osoittaa, kuinka surkea on tietotaso. Asiaohjelmat, tiede, politiikka, historia tai maantiede eivät kiinnosta useimpia naisia...
Punainen lanka TV2, vieraana Esko Valtaoja, tähtitieteen professori, keskusteli rakkaudesta ja muusta ihmisyyteen liittyvästä. Oma vaimoni meni YLLÄTTÄEN nukkumaan 15 minuuttia tylsistyneen oloisena seurattuaan. Kyllä pistää vihaksi. Ruma Betty kun tulee, niin ei taatusti voi mennä nukkumaan. Onhan sitä tullut pian jo 10 vuotta eläteltyä toiveita, että muijaa kiinnostaisi joku muukin kuin hömppä ja hinttien sisustusohjelmat.
Voin kertoa, että mua ei kiinnosta tippaakaan politiikka, maailmanhistoria ja monet muut " miehiset" , muka älykkyyttä osoittavat aiheet, joista mieheni jaksaa jaaritella kavereidensa kanssa tuntitolkulla (keskustelutaito ja ihailtavan laaja yleissivistys ovat toki hänen parhaita puoliaan). Tiedän, että esim. yhteiskunnallisten asioiden ja maailmanpolitiikan ahkera seuraaminen olisi suotavaa, mutta ei vaan jaksa... Sen sijaan monet tieteenalat ja ilmiöt sekä esimerkiksi kirjallisuus kiinnostavat, joskin niistä taas valitettavan harvat miehet pystyvät keskustelemaan viittä sekuntia kauempaa. Kaikkinaisen otsanrypistelyn lomassa ihan rehellinen hömppähömppäkin on aika piristävää silloin tällöin. Että sinänsä ymmärrän ton älykkyyspointin - en minäkään tyhmää miestä huolisi - mutta yleissivistystä on monenlaista. Muuten: vaikka kuinka tietäisi, kuka on Norjan pääministeri, niin vain sivistymätön ääliö kirjoittaa " montako Planettaa" ... Hah!
Eikö nyt mene jakeluun edes rautalangasta vääntämällä, että KIINNOSTUKSEN KOHTEET EIVÄT KERRO HENKILÖN ÄLYKKYYDESTÄ YHTÄÄN MITÄÄN. AINOASTAAN HÖMPÄSTÄ KIINNOSTUNEET NAISET OVAT EPÄKIINNOSTAVIA. ASIA YMMÄRRETTY???
Vierailija:
Voin kertoa, että mua ei kiinnosta tippaakaan politiikka, maailmanhistoria ja monet muut " miehiset" , muka älykkyyttä osoittavat aiheet, joista mieheni jaksaa jaaritella kavereidensa kanssa tuntitolkulla .
Muuten: vaikka kuinka tietäisi, kuka on Norjan pääministeri, niin vain sivistymätön ääliö kirjoittaa " montako Planettaa" ... Hah!
Vierailija:
Eikö nyt mene jakeluun edes rautalangasta vääntämällä, että KIINNOSTUKSEN KOHTEET EIVÄT KERRO HENKILÖN ÄLYKKYYDESTÄ YHTÄÄN MITÄÄN. AINOASTAAN HÖMPÄSTÄ KIINNOSTUNEET NAISET OVAT EPÄKIINNOSTAVIA. ASIA YMMÄRRETTY???
Joskus vaan tuntuu siltä, että monista miehistä ne onvaan ne tietyt itseä kiinnostavat aiheet jotka lasketaan ei-hömpäksi ja loput on sitten sitä hömppää. Kyllä muakin Ruma Betty kiinnostaa huomattavasti enemmän kuin vaikka dokumentti toisen maailmansodan sukellusveneistä... (Esko Valtaojaakin oisin kattonu vaan siksi että se on syötävän söpö!).
Itse ymmärrän vallan hyvin, että naisia ei kiinnosta sukellusvenedokumentit. Myöskään kiinnostuksen puute politiikkaa kohtaan ei ihmetytä. Onko se politiikkaa, että kansanedustaja Arhinmäki jättää 3 täysistuntoa väliin jalkapallokisojen takia? En yhtään ihmettele mielenkiinnon puutetta. Sen sijaan ihmettelen suuresti ,että joitakin ei kiinnosta elämää suuremmat asiat kuten tähtitiede. En tarkoita mitään tähtien liikeratojen laskentakaavoja tai mustien aukkojen tutkimusta, vaan yleisesti sitä, että joskus ajattelisi, kuinka pieniä me ihmiset olemme tässä äärettömässä avaruudessa(jolle tosin joku on rajat laskenutkin). Jotta ei menisi aivan yli hilseen, näin ITSENÄISYYSPÄIVÄNÄ olisi todella ilahduttavaa, että kaikki itsenäisen Suomen kansalaiset, myös ne hömppänaiset, ymmärtäisivät itsenäisyytemme historiaa ja toisivat julki kunnioituksensa sotiemme veteraaneja kohtaan. Me isänmaalliset miehet arvostamme isänmaallisia naisia. Toivottavasti tämä ei ole katoavaa kansanperinnettä.
M30
ps. mielenkiintoiset ajatukset tekevät kenestä tahansa söpön :)
Vierailija:
Kyllä muakin Ruma Betty kiinnostaa huomattavasti enemmän kuin vaikka dokumentti toisen maailmansodan sukellusveneistä... (Esko Valtaojaakin oisin kattonu vaan siksi että se on syötävän söpö!).
Rakastan hömppää, olen myös kiinnostunut historiasta ja ajankohtaisista asioista (työni edellyttää sitä että pysyy kartalla ajankohtaisista asioista). Olen oppinut kuitenkin sen, etten höpötä hömpästä minuuttia kauempaa miehelleni, ellei hömppä ole meitä molempia kiinnostavaa (eräät sarjat). Hömpästä jauhetaan akkaporukassa.
Ihmettelen itse välillä myös sitä, että on oikeasti olemassa naisia, joita ei kiinnosta mikään muu kuin heidän omat asiansa ja hömpän katsominen/kuuntelelminen. On kuitenkin HEIDÄN oma asiansa, miten he kiinnostuksen kohteitaan valitsevat. Väitän että on myös hömppämiehiä, joille tällainen sopii oikein mainiosti.
no viekää ne eukkonne vaikka älykkyystesteihin niin voitte tarkistaa että kuinka tyhmiä ne nyt sit onkaan ku eivät jaksa innostua teidän pätemisen tarpeesta...
t.127pist. enkä itseäni mitenkään erityisen tyhmänä pidä...
Eipä ole tullut paljoa mietittyä kumppanin älykkyyden vaikutusta seksuaaliseen haluttavuuteen. Sen ymmärrän kyllä että huomattavan tyhmää kumppaniaan varmaan häpeää illallispöydässä vieraiden silmissä ja tulee ehkä vaivaantuneita hetkiä jos yksi ei pysty osallistumaan keskusteluun tai laukoo koko ajan jotain älyttömyyksiä.. En kuitenkaan muista koskaan sellaista tilannetta että huomattavan älykäs nainen juttuseurana olisi saanut minut ns. päälle. Pikemminkin päinvastoin! Seksuaalinen kemia koostuu ainakin minun puolellani ihan eri asioista. Minussa kiinnostuksen ja kiihotuksen herättää paljon enemmän naisellisuus, aistikkuus, huumorintaju. Annetaan miesten hoitaa järkeily ja naisten olla Naisia :)
jollain mensan matikkatesteilläkö sitä " älykkyyttä" mitataan? Varmaan jonkun mielestä joo.
Oon varmaan tyhmä kuin saapas kun en ole lukioo käynyt , yläasteellakin kiinnosti enemmän sosiaalinen elämä kuin pänttääminen . Tekeekö se musta jotenkin huonon ihmisen ? Katson uutiset päivittäin , ostan sanomalehden päivittäin , teen harrastus mielessä novelleja / runoja , rakastan dokumenteja ja fakta ohjelmia , harrastan liikuntaa , rakastan musiikkia , on vielä 2 lastakin + mies ja käyn töissä . Ulkonäköäkin löytyy . Ärsyttävää kun ihminen leimataan koulun yms perusteella ja voi apua jos sulla tulee kirjoitusvirhe niin huh huh , kylläpä oot sivistymätön . Jonkun päivä pilalla .
n 84