Mitä naiselta vaaditaan pitkässä parisuhteessa?
Ensinnäkin Älyä. Tyhmä nainen ei jaksa kiinnostaa tai kiihottaa muutamaa seksikohtausta enempää. Pitkässä parisuhteessa tarvitaan hyvä keskustelukumppani. Toiseksi tarvitaan intohimoa ja naisellisuutta.
Oma vaimoni on onneksi edellä kuvatun kaltainen paketti.
Kommentit (44)
harvoin puhutaan naisten älykkyydestä ja seksistä samassa yhteydessä.
kiitos siitä teille!
n69
Entpä kun parisuhteessa nainen tekee panolakon-siinäpä ukkomies uuden tilanteen edessä, jos ei kuikuile naapurin muijaa. Oulussa näin.
Olen huomannut, että monia naisia eivät uutiset kiinnosta. Tunnen monia, jotka eivät naistenlehtien lisäksi lue mitään. TV:n asiaohjelmat ja tiedejutut eivät kiinnosta, eikä mikään muukaan älyllinen.
uutisia en mielelläni katso, ne ovat minusta kaukana asiallisesta uutisoinnista.
Rahan takia mässäillään uutisilla jotka oikeasti eivät minulle edes kuuluisi. Oikeat uutiset jää varjoon tai kokonaan uutisoimatta.
Mielummin luen uutiseni lehdistä tai netistä ja sieltäkin hyvin valikoiden.
Kyllä minut hurmataan uudestaan ja uudestaan hyvillä keskusteluilla. Naida voi vaikka itsekseen. Jos en saisi miehestäni irti älyllisesti mitään, en kaipaisi suhdetta hänen kanssaan. Eniten huomaan ja tajuan häntä rakastavani, kun olemme oikein syvällisesti vaihtaneet ajatuksia ihan mistä vaan aiheesta. Tätä onneksi käy usein ja suhteemme lujittuu näistä kokemuksista. Voimme olla erimieltäkin, kunhan vaan osaamme aiheesta keskustella. Hyvä parisuhde takaa ainakin minulle myös pohjan hyvälle seksisuhteelle.
ja luen lehdet (töissä). Keskustelen ja olen kiinnostunut niin kotimaan kun yleismaailman asioista, puhun näistä niin kotona mieheni kanssa kuin myös töissä miespuolisten työkavereiden kanssa. Ja kaiken lisänä olen vielä kyllä ihan siedettävän näköinenkin.
Mutta olen kyllä kuvitellut että muutkin naiset on kiinnostunut muustakin kuin viihteestä...
..arvostan älykkäitä ja oppineita naisia, mutta mistä sellaisia oikein löytyisi? Eroottinen, feminiininen, mutta älykäs nainen olisi huippu!
koska kehtaat luokitella naiset yleisesti hömpästä kiinnostuneiksi. Minä en jaksa kattella ketään ihmisiä, jotka leimaavat toisille otsaan jonkun ryhmäominaisuuden. Niin ja koen olevani älykäs, hyvänäköinen, feminiininen ja iloinen ihminen. Minua kiinnostavat dokumentit, uutiset, filosofia, politiikka, ihmiset ja ilmiöt. Minulla on vilkas sosiaalinen elämä, hyvä parisuhde, ihanat lapset. Harrastan urheilua, opiskelua, keskusteluja, tiedettä ja taiteita.
Terveisin itsestään ja naiseudestaan ylpeä nainen.
Voiko olla tyhmenpää kun urheilun seuraaminen?? Katsoa nyt töllöstä kun karvapalliset äijät juoksee jonkun pallon perässä tai kuinka autot ajaa ympyrää..
jotka lyövät pedofiileille, raiskareille, naistenhakkaajille ja murhaajille leiman otsaan?
Valitettavasti et kuulu niihin naisiin, joita voisin kunnioittaa tai arvostaa.
Näennäinen kiinnostuksesi " oikeista asioista" ei osakkeitasi nosta.
Vierailija:
Minä en jaksa kattella ketään ihmisiä, jotka leimaavat toisille otsaan jonkun ryhmäominaisuuden.
Itselläsi katsot olevan oikeus nimitellä naisten tekemisiä hömpäksi, mutta siitähän sinulle ei saa huomauttaa :D
Ookkonä pöljä?
Vierailija:
koska kehtaat luokitella naiset yleisesti hömpästä kiinnostuneiksi.
Luetettavuutta, rehellisyyttä, huumorintajua ja juttuseuraa ja arjenjakajaa
Tästä ainakin oma kriiteeristöni muodostuu noin pääperiaatteessa.
Yhdessä 10vuotta, ei olla vastarakastuneita vaan tiukasti yhteen kasvettu ja eletään ihan hyvää elämää, varsin tyydyttävää.
Minusta nämä naisellisuudet ja miehekkyydet on enemmän sellaista toisarvoista, ainakin minulle. Uskon, että myös miehelleni.
t. nainen 30+
Tietysti Virallisesti kevyin seurattu ohjelma on joku laadukas itsenäisellä rahoituksella tuotettu draama, ja kaupallisin seurattu kanava al jazeera, mutta hei haloo... Se että seuraa viihdettä ei kai sulje uutisia tai ajankohtaisohjelmia pois. Ja mitä miehiin tulee, oliko se filmi " one night in paris" vakavasti tuotettu dokumentti vai mikä?
vastaa tarkistamatta netistä:
1. Kuka on Norjan pääministeri?
2. Koska oli ensimmäinen maailmansota?
3. Mikä on geeni?
4. Britannian arvostetuin henkilö on Winston...
5. Montako Planettaa on aurinkokunnassa?
Entinen vaimoni ei olisi tiennyt yhtään vastausta noihin edellisiin kysymyksiin. Miksi? Ei kiinnostanut muuta kuin paikkakunnan juorut ja muu hömppä.
Vierailija:
vastaa tarkistamatta netistä:1. Kuka on Norjan pääministeri?
2. Koska oli ensimmäinen maailmansota?
3. Mikä on geeni?
4. Britannian arvostetuin henkilö on Winston...
5. Montako Planettaa on aurinkokunnassa?
Heh, meneekö ihan noin ;). Minä kirjoitin tällä vuosituhannella lukiosta E:n papereilla, sain mm. historiasta laudaturin, ja luen sanomalehden päivittäin. Silti mietin tuota Norjan pääministeriä aikani. Enkä kovin tyhmänä itseäni pidä, tosin ei onneksi pidä miehenikään.
N24
En tykkää typeristä ja oppimattomista naisista. Tyttöystävä/vaimo, joka ei seuraa edes uutisia ei kelpaa. Olen valmis tinkimään jopa naisen ulkonäöstä, jos päässä pyörii omia ajatuksia ja nainen seuraa tv:stä muutakin kuin kolmen pennin hömppää. Kirjojakin pitäisi löytyä hyllystä.
Kaverillani on vaimo, joka ei kyläreissuilla koskaan pysty tulemaan mukaan vähänkään fiksumpiin päivällispöytäkeskusteluihin. Ja aina kaverini on yhtä nolona typerästä vaimostaan.
Mielellään siis älykäs nainen, kiitos.
m32