Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko olemassa miehiä jotka eivät pidä suihinotosta??

Vierailija
23.11.2006 |

Haluan nyt miehiltä vastauksia sillä monesti saa lukea kuinka vaimokkeet vastailevat että minun mieheni aina sanoo ettei välitä suihinotosta joten minun ei sitä tarvitse tehdäkään. Valitettavasti kuitenkin epäilen tätä joten miehet olkaa hyvä ja kertokaa totuus ;)

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pamputtaa tissejä? selventäisitkö hieman??

Vierailija
2/27 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko olla että et ole koskaan kokeillut, koska jos tietäisit miten ihanaa se on, et voisi elää ilman...

Mutta toisinpäin: en anna miehen ottaa multa suihin, kerrassaan karmaiseva ajatus, että mies työstäisi mun alakertaa kielellään ja suullaan. EI.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alaosa tekstistä pitäisi olla kursivoitu, oli jokun toisen kirjoittama.

en siis ymmärrä, miten joku nainen ei halua saada suuseksiä.

Vierailija
4/27 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun aika välinpitämättömästi, en ainakaan kaipaa. M33

Vierailija
5/27 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin pidän suihinotosta, oli se sitten esileikkiä tai hoituuko homma loppuun asti.

Nuorempana tuli lioteltua kikkeliä monessakin suussa ja on naisissa tosi suuria eroa miten ottavatkaan suihin. Ehkäpä miehesi pitäisi moisesta touhusta mutta et ole vakuuttanut häntä taidoillasi, koska jotkut ei osaa olleenkaan otella suihin ja eipä sitä sitten välttämättä enää halua jos ei tunnu kivalle.

M33

Vierailija
6/27 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko suihin ottaa huonosti? En tiedä kenelle kommenttisi tarkoitit mutta ei kukaan ole vielä valittanut minun tavasta ottaa suihin. Tosin itse en ole oikein vakuuttunut asiasta, paremminkin haluaisin sen asian hoitaa sillä rakastan nähdä kuinka mies nauttii :)

ap

Vierailija
7/27 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vastaan kuitenkin. Suihin voi ottaa huonosti. En erityisemmin kaipaa suihinottoa, mutta minulta on pari kertaa otettu mestarillisesti. Se on taitolaji jos mikä.

Vierailija
8/27 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 v. sitten seurustelin miehen kanssa, joka ei halunnut, että kosken kaluun suulla yhtään. Hänen taustallaan oli inhottava kokemus edellisen tyttöystävän kanssa, kalu oli kai mennyt liian syvälle (?) ja tyttö oli saanut yrkkäreaktion. Miehelle jäi siitä niin pahat traumat, että koko sinä aikana kun olimme yhdessä (3v., joista asuttiin yhdessä 10kk) en saanut ottaa suihin. En saanut edes lipaista kielellä, mies oli ehdoton. Mua se todella harmitti, koska olisin halunnut kokeilla miltä se tuntuu. Olin siis 21v-24v., mies 25v- 28v.

Sittemmin olen seuraavissa suhteissa saanut opetella, mua on opetettu ja musta on tullut hyvä suihinottaja. Kiinnostus hommaan oli siis aitoa. En tiedä onko ko. mies päässyt traumastaan, mutta mulle ei ole koskaan enää mies kieltäynyt tarjouksesta ;-)

Vierailija
9/27 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 Jos mies sanois että otat hunosti suihin niin mitä siistä seurais? Hommat loppuisi siihen ja vuoden selipaatti ja sais kuulla siitä loppuelämän.

On todella suuria eroja miten naiset ottaa suihin, jotkut rassaa eikä tunnu muutakuin kipua ja jotkut vaan lipsuttelee siitä päästä. Ja on niitä jota tekee sen antaamuksella ja nauttien niin kyllä tuntuu hyvältä, nainen imee kalua hellästi ja syvälle sopivasti imien ja käsiä käyttäen :))))

Se on ihan sama että jotkut miehet nuolee naista huonosti jotkut taas ei, Sitäkin voi harjoitella. En tajua mistä se on tullut että naiset luulee että miehestä on ihan sama miten sitä imee kunhan vaan imee?

Vierailija
10/27 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiä jotka ei pidä siitä. melkein kuitenkin väittäisin että sellaiset eivät vaan ole saaneet HYVÄÄ suihinottoa. On tosiaankin suuria eroja eri naisten taidoissa. Jotkut vaan lutkuttaa, ei osaa käyttää kieltä, vaihtaa rytmiä (jne. kaikki ne n. useat jutut mitkä täälläkin on moneen kertaan mainittu). Hyvä pano on loistava kokemus parhaimmillaan mutta täydellinen suihinotto saa miehen suunnilleen irtaantumaan ruumiistaan. Siinä voi viedä ukon todella hulluuden partaalle nautinnosta jos osaa hommat, mutta taitoa se vaatii ja herkkyyttä ja ihmistuntemusta ja tahtoa..

Vierailija
11/27 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olevat jutut miehistä jotka eivät muka pidä suihinotosta ovat sellaisten naisten propagandaa, jotka eivät suostu ottamaan suihin.

Vierailija
12/27 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa hyviä vinkkejä niin yllätän rakastajani ensi kerralla ;-)

Vierailija
13/27 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi ettei se ole mielenkiintoista, vaikka fyysinen tuntuma oliskin ihan jees. Häntä kiinnosti seksissä vain se et nainen laukeaa - ja hän melkein suuttui jos niin ei käynyt. Ainakin asia painoi pitkään ja hän koki sen loukkauksena hänen miehisyydelleen.

Vierailija
14/27 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miehistä tiedä, luulisin että suuri enemmistö tykkää. Ei kai nyt kukaan nainen niiin huono voi olla?

Mutta toisinpäin: en anna miehen ottaa multa suihin, kerrassaan karmaiseva ajatus, että mies työstäisi mun alakertaa kielellään ja suullaan. EI.

Vierailija
15/27 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se sen verran herkkä alue kuitenkin. Mutta ei kaikki naiset tykkää suihinotosta, eikä kaikki miehetkään tykkää nuolemisesta - jos sitä siis väkisin tekee, niin ei varmaan ole kovin laadukasta.

Ja nyt meni ap kysymyksen ohi. Toki.

Vierailija
16/27 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

>Mutta olen siis nainen ja voin kyllä ottaa suihin niin kauan kun vaan jaksan, olen kait siinä ihan hyväkin..nyt vaan ei ole ketään ketä voi kiusata, löytyispä äkkiä. t se sama joka täällä ruikuttaa miehen puutteessa

Vierailija
17/27 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä erityisemmin kaipaa suihinottoa ja olen mies. Kyllähän se hyvin annettuna on mahtavaa, mutta niin on muukin seksi.

t.5

Vierailija
18/27 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se häntä kovin pitkään kiinnostanut. Hän sanoi, ettei koskaan ole lauennut suihinotossa. Joskus kun otin häneltä suihin, laukeaminen oli suht lähellä, mutta hän halusi aina lopettaa touhun siihen paikkaan, ihan heti. Psyykkinen juttu, kuulemma liikaa valtaa naiselle, hän haluaa itse päättää millä hetkellä laukeaa (ja mihin). Yleensä hänen tavoitteensa oli yhtä aikaa naisen kanssa, simultaaniorkku.

Vierailija
19/27 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä itse hyvästä suihinotosta pidän. Nykyisessä suhteessa nainen valitettavasti ei kyllä hommaa hirveästi osaa, tietenkään en voi kun tsempata häntä, joten kun tiedän ettei se kovin kummosta ole niin voin elää kyllä ilmankin, kun tiedän ettei kovin kummallista menoa ole tarjolla, ainakaan tällä hetkellä ja koko loppuelämän, jos pappiin on uskominen.

Vierailija
20/27 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailuja miehet varmaankin tekevät...

Mieheni ei kestä kuin jonkun hetken minun imussani ja kieleni käsittelyssä... ja runsaasti sylkeä...