mites muiden lapset on syntyneet?
meillä on aika hauskasti, kun kaikki lapsemme ovat syntyneet heinä- joulu kuussa ja lapsia on siis 5. mies ihmetteli, miksei yksikään ole syntynyt keväällä, vaikka seksiä kuitenkin on harrastettu tasaisesti läpi vuoden.. voisiko vaikka munasolu irrota paremmin toisina vuodenaikoina tms.
Kommentit (14)
myös 5 lasta, ovat tammikuu, 2xtoukokuu, kesäkuu ja lokakuu. Jos joku suurperheen äiti haluaa vaihdella ajatuksia/tutustua, sähköpostiosoite löytyy nimimerkkiä klikkaamalla.
eli syksy ja talvivauvoja ovat olleet. Olen ollut myös kaksi kertaa raskaana, jolloin la olisi ollut toisella toukokuussa, mutta se meni kesken ja toisella kerralla maaliskuussa, mutta se paljastui tuulimunaksi!
Mä jotenkin uskon, että tässäkin voi olla eri ihmisten kesken eroja, monilla tutuillanikin on niin, että lapset ovat syntyneet joko ensimmäisen puolen vuoden aikana (eli tammi-kesäkuussa) tai sitten sillä toisella puolikkaalla, mene ja tiedä!
Toki tiedän myös, että joillakin on tasaisesti ympäri vuoden syntyneitä...
Hei,
Meilläkin lapset (6) syntyneet heinä - joulukuussa. Itse olen ainut meidän perheen "keväänlapsi", toivoin aina kevät lasta, mutta sitä meille ei tullut....
lopulta LA osunut samalle kuulle.
Meillä yksi kevät- ja yksi syksylapsi.
Monesti alkuvuodesta lasta on alettu yrittämään ja kaikki ovat tärpänneet ekasta yrityksestä - tavallaan siis yritetty saada lapset lokakuulle.
esikko helmikuussa
keskimmäinen kesäkuussa
kuopus marraskuussa
hajontaa siis on.mutta olen tullut aina heti raskaaksi kun ehkäisy jätetty pois.
Kesä, talvi ja syksyvauvat löytyy, tartteisko yrittää vielä sitä kevättä :)
esikoinen syntyi kesäkuussa
toinen lapsi syntyi heinäkuussa ja
kolmas lapsi syntyi kesäkuussa
Siis pelkkiä kesänlapsia meillä vaikka on meilläkin seksiä harrastettu vuoden ympäri ja oltu ilman ehkäisyä muulloinkin kuin syksyllä.