V***n ellos!
Yritin tilata, mutta aina kun painan tilaa-painiketta, niin tulee virheilmoitus ja pyydetään soittamaan. Tiedän kyllä, että kyse on siitä että en kerran hakenut pakettia, koska lähdimme ex tempore lomalle, mutta voisi ilmoittaa ihan rehellisesti että emme myy sinulle, eikä mitään tuollaisia virheilmoituksia. Ja heillä voisi olla vaihtoehto, missä voisi maksaa joko kortilla tai sitten Sololla.
TYperä putiikki!
Kommentit (8)
Lue noita kirjoituksia, suurin osa niistä on jotain marinaa. Eiköhän tämä ole sellainen höyryjen ulospäästöpaikka suurimmalle osalle?
Luuletko sä, että toi sun kirjoitus vaikutti jotain? Ihan yhtälailla mua ketuttaa toi Ellos vieläkin.
ja opettele hoitamaan asiasi ensin.
itsekin olen jättänyt hakematta, silti saan tilattua.
mutta kyse oli yhdestä kerrasta ja sekin johtui ihan vain unohtamisesta. Mä oon ostanut sieltä vaikka kuinka paljon ennen sitä.
Ota ne aamulääkkeet, ettei sun tarvitse saada hermoromahdusta muiden asioista huolehtiessasi. Mulla oli tarkoitus vain päästää höyryt ulos, ei saada sua kiihtymään siellä kotonasi. Että ihan iisisti vaan, riittää kun mä kiukuttelen täällä.
Ei kai ne sen takia pyydä soittamaan, että olet jättäny pakettisi hakematta. En heti uskos ainakaan..
Kokeilin parin tunnin päästä uudelleen ja siltten toimi. Joten vika voi olla linjoissa, ei tartte heti hermoja menettää.
t ellos
ps luuletko oikeasti että täällä marina auttaa jotain?