Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on ihan hirveän ilkeä mies :´(

Vierailija
06.11.2008 |

oletko raskaana? (minä ainakin loukkaannuin raskaana ollessani mooonta kertaa päivässä!!!)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittaa mun mieleni monta kertaa päivässä ja sitten ei välitä siitä. Itse en edes saa hänelle pahaa mieltä aikaiseksi, koska ei loukkaannu mistään. Enkä edes haluaisi sanoa rakkaimmalleni asioita, joita hän sanoo minulle. Onkohan mieheni narsisti..sitä olen pohtinut. En edes voi kuvailla, miten hän onnistuu kääntämään asiat aina niin, että minä olen syyllinen. Ja miten hän pomppii ystäviensä tahdon mukaan ja minua kohtaan on täysi mulkku.

Vierailija
2/24 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykopaatin tai narsistin aineksia. Mun mies kans on aina haukkunut mua ja syyttänyt kaikesta. Joskus syyttää jotenkin niin koomisesti, että ei tiedä nauraako vai itkeä. Siis semmoisista, mihin mulla ei oo osaa eikä arpaa. Mietin itse parisuhdekursseille menoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se päätös oli sellainen, että jäin pois työpaikastani pitkän harkinnan jälkeen, kun en viihtynyt siellä ja tarvitsen nyt aikaa itselleni, että saan itseni kuntoon ja mietittyä, mitä oikein haluan tehdä elämässäni.

No, meillä oli tuossa illalla hänen isänsä kylässä, niin istuttuamme hetken kaikki sohvalla, kysyi multa, kun ensimmäisen kerran hymyilin koko iltana, että "nyt on vissiin noin kivaa, kun ei enää tarvitse tehdä mitään". Aikaisemmin olin myös sanonut, että olisipa kivaa käydä tänään jossain (vaikka oluella). Siihen kommentoi ivalliseen sävyyn, että "täällä on lapsikin" (hänen poikansa on meillä, no, kyllä minä sen tiesin..). Sitten hetken päästä sanoi, että "voisit osoittaa joskus vähän kiitollisuutta asioista, joita teen eteesi".. No joo, ei tullut mieleen siinä noiden ilkeyksien jälkeen ja varsinkaan, kun vieras istuu vieressä.

Sitten meni taas hetki, näppäilin tekstiviestiä ystävälleni, hän sanoi, että "lähdepä vetämään pienet kännit".

Nyt se kuorsaa sängyssä ja yksin aloin sitten juomaan olutta ja itkemään. Olisipa ollut mukavaa vaikka vähän keskustella asioista, tulevaisuudesta, ihan mistä vaan.

En oikein ehkä osaa kertoakaan, miten ilkeä tuo ihminen on välillä. Olen itsekin varmaan aika herkkä, mutta välillä tuntuu, että olen vaan hullu valittaja, joka ei ole mihinkään tyytyväinen (miehen sanojen mukaan). Ap

Vierailija
4/24 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanotte syyksi lapset niin luuletteko tosiaan että moinen perheympäristö ja parisuhteen malli on lapsille hyväksi?

Vierailija
5/24 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan olen hymyilevä, nätti nainen joka en kamalasti valita. Toki olen joskus alakuloinen ja minulla on asioita, joista haluan sanoa (vaikkapa ihan normaalielämään liittyviä, että häiritsee kun lattiat ovat täynnä likaisia vaatteita, miksei niitä voi laittaa pyykkikoriin). Jos tällaisista erehdyn joskus sanomaan, niin vastaus on useimmiten, että vitun ämmä valitat kaikesta, et ole mihinkään tyytyväinen. Ap

Vierailija
6/24 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanotte syyksi lapset niin luuletteko tosiaan että moinen perheympäristö ja parisuhteen malli on lapsille hyväksi?

Ja syyksi haetaan jotain, että mies on psykopaatti tai narsisti tai vaikka mitä. Mutta sitä ilmeisintä ei ajatella ollenkaan, mies ei rakasta teitä! Kirjotatte itsekin, että ette voisi kuvitellakaan rakkaalle ihmiselle sanovanne noin ilkeästi. Niinpä. Totuus on siinä silmienne edessä. JSSAP!

Vierailija
7/24 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtaa miestäkin.

Miksi muuten olisit halunnut lähteä oluelle, jos teillä oli lapsi kylässä?

Vierailija
8/24 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, tiedän hänellä olleen jokaisessa aiemmassa suhteessa tismalleen samat ongelmat, joten voisi olettaa hänen luonteessaan olevan näitä asioita..Mistä sitä sitten tietää.

Narsismista jotenkin kertoisi sekin, että meidän suhteessa mies oli se, joka alunperin rakastui minuun intohimoisesti (minä en niinkään) ja kuukausia jallitti kauniilla puheillaan jne. Sitten kun viimein suostuin ja aloin itsekin ihastua, hän käänsi kelkkansa täysin. No, kuitenkin pysyimme yhdessä (parempiakin aikoja on ollut) ja yhteen muutettuamme hän kylmeni jälleen. En ole enää alkuaikojen jälkeen kuullut niitä ruusuisia sanoja yms. mitä hän viljeli tavattuamme. Toki joskus tunnustaa rakkauttaan (hyvin harvoin) ja on mustasukkainen.

Ap

Vierailija
9/24 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanallisesti ilkeä?

Vierailija
10/24 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se oli vaan sellainen heitto lähteä oluelle. Ja mies on muuten semmoinen, että jos häntä joku kaveri pyytää jonnekin, hän lähtee saman tien, oli lapsensa kylässä tai ei (vie vaan äidilleen, asuu lähellä). Nyt kun itse vaan heitin ilmoille saman asian, sanoi tosiaan tuon "jos et oo huomannut niin meillä on täällä lapsikin". Ja itse vaan puolivakavissani sanoin, että olisipa kiva jossain käydä tänään. Ap

vaihtaa miestäkin.

Miksi muuten olisit halunnut lähteä oluelle, jos teillä oli lapsi kylässä?

Vierailija
11/24 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtuu, jos ärsyttäisin riidan aikana tarpeeksi. On hyvin helposti raivostuva. Ap

Vierailija
12/24 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahaa sanaa mulle, se lienee yksi syy miksi menee hyvin.

Vierailija
13/24 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että haluat lopun ikääsi kuunnella ko v*ilua vai olisiko mukavampi elää sellaisen miehen kanssa joka arvostaa sinua?

Suhteenne kuulostaa kyllä aika kamalalta

Vierailija
14/24 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäviensä kanssa, jotka ovat hänelle kuin henki ja elämä. Jos joskus yritän ottaa puheeksi, että olisi mukava vaikka hetki jutella tai tehdä jotain yhdessä, saan vastaukseksi juuri sen, etten ole mihinkään tyytyväinen. Juurihan hän toi mulle kukan kolme viikkoa sitten, missä kiitos. Ap

ettei maailma pyöri minun ympärilläni, enkä pysty vaikuttamaan joka asiaan, enkä edes haluaisi. Koomisin syytös oli kun hän potkaisi sisään tullessaan varpaansa betonirappuun ja minä olin jättänyt muka jotain portaille minkä vuoksi hän loukkasi varpaansa. Enkä tosiaan ollut jättänyt siihen mitään. Joka asiassa tulee siltä syytöksiä, että "joku" on tehnyt tai jättänyt tekemättä. (se joku olen minä). Yleensä ukko makaa sohvalla tv:n tai lehtien ääressä eikä pistä tikkua ristiin.

Äitinsä pilaama mammanpoika.

Vierailija
15/24 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei maailma pyöri minun ympärilläni, enkä pysty vaikuttamaan joka asiaan, enkä edes haluaisi. Koomisin syytös oli kun hän potkaisi sisään tullessaan varpaansa betonirappuun ja minä olin jättänyt muka jotain portaille minkä vuoksi hän loukkasi varpaansa. Enkä tosiaan ollut jättänyt siihen mitään. Joka asiassa tulee siltä syytöksiä, että "joku" on tehnyt tai jättänyt tekemättä. (se joku olen minä). Yleensä ukko makaa sohvalla tv:n tai lehtien ääressä eikä pistä tikkua ristiin.

Äitinsä pilaama mammanpoika.

Vierailija
16/24 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä pysty lähtemään tästä. Yhteisiä lapsia ei onneksi ole, molemmilla yksi oma.

Alan hautomaan tuota eroasiaa mielessäni, kun saan uuden työn tms. ja halvemman asunnon, lähden tästä kävelemään enkä koskaan enää katso taakseni. Ap (juo jo ouzoa yksin tähän surulliseen mielialaan)

Luuletko että haluat lopun ikääsi kuunnella ko v*ilua vai olisiko mukavampi elää sellaisen miehen kanssa joka arvostaa sinua?

Suhteenne kuulostaa kyllä aika kamalalta

Vierailija
17/24 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika ikävältä kuulostaa..

mun mies ei kyllä noin ikinä puhu. Jos puhuu joskus niin älähdän ja puhun asiasta.. Yleensä löytyy jokin syy - esim. työstressiä.. se vaan puretaan keskustelemalla.

No, mieti mitä haluat. Onko parempi olla yksin vai yhdessä? Itse eniten inhoan jos mies alkaa puhumaan naisensa asioista hänen ollessa vieressä.. siis tyyliin "tuollakin on menkat.. arvatkaa onko ollut tässä kestämistä.." hohhoijaa.. lähinnä säälin sitä naista..

Vierailija
18/24 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimmiten juuri se, että hänellä ei ole mitään ongelmia tässä suhteessa ja mä vaan yksin valitan. Eli turha puhua mistään tai mulla ei taaskaan ole "mikään hyvin". Ap

aika ikävältä kuulostaa..

mun mies ei kyllä noin ikinä puhu. Jos puhuu joskus niin älähdän ja puhun asiasta.. Yleensä löytyy jokin syy - esim. työstressiä.. se vaan puretaan keskustelemalla.

No, mieti mitä haluat. Onko parempi olla yksin vai yhdessä? Itse eniten inhoan jos mies alkaa puhumaan naisensa asioista hänen ollessa vieressä.. siis tyyliin "tuollakin on menkat.. arvatkaa onko ollut tässä kestämistä.." hohhoijaa.. lähinnä säälin sitä naista..

Vierailija
19/24 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa miehen kavereita paikalla. Mun kanssa kahdestaan tuskin lähtee kauppaa pidemmälle. Ap

Vierailija
20/24 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ettii tuttujaan, ja kun löytää, mä oon ilmaa... nyt lähden nukkumaan, mietiihan oikesti hjaluatko tuota, mulla ja mun miehellä on kolme yhteistä lasta, ilman niitä olisin mennyt jo aikoja sitten...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän