Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on ihan hirveän ilkeä mies :´(

Vierailija
06.11.2008 |

oletko raskaana? (minä ainakin loukkaannuin raskaana ollessani mooonta kertaa päivässä!!!)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku

Vierailija
22/24 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on selvästi sielunkumppaneita myös naisten keskuudessa.

Oon samaa mieltä ettei tarvii olla narsisti, tuohon riittää se että on keskenkasvuinen, vastuuton typerys; vaimon niskoille kaikki vaan. Eikä rakkaudesta, edes lähtökohdista mitään hajua.

Itse olen hieman samassa tilanteessa, enkä enää jaksa uskoa parisuhdekursseihinkaan. Luulenpa niin, että jos sanoisit miehelle suoraan miltä susta tuntuu (ja otat hylkäämisen riskin myös) ja sitten ehdotat parannuskeinoa- esim. parisuhdekurssi.-tän voi tehdä muutaman kerran. jos mies ei halua huomioida tunteitasi ja tarpeitasi ja panostaa suhteeseen tiedät jo millainen tulevaisuus sua odottaa. jos on valmis muutoksiin ja kóhtaamaan OMIA ongelmiaan, niin toivoa on.

Mä aion lähipäivinä pistellä asiat- hyvät puolet- huonot puolet- tarpeet joista en voi luopua, unelmani jne paperille ja miettiä juurta jaksain mistä tämä elämäni koostuu ja mitä sille voi tehdä. Ja sitten alan toimia. On uuvuttavaa heilua tunteineen vaan edestakaisin; kannattaa oikeesti pysähtyä ja miettiä ja hahmottaa se koko juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinullakin on lievää masennusta (viihtyvyys työpaikalla yms), mutta pää pystyyn tytöt kyllä harmaankiven läpi voi mennä. Kävin näet itsekkin helvetin läpi ja on vaikea mies...katsoin mannerheimin lastensuojeluliiton sivuilta neuvoja perhetauluun ym. Minusta sieltä sai kivoja vinkkejä, poimin sieltä täältä neuvoja joita sitten ujutin pikkuhiljaa arkeen. Nyt on jokaisella kodissa vastuu tehtävät / alueet ja ne pitää (eipä oo tytöt pyykit lattialla tai tiskit pitkin pöytiä).

Tsemppiä ja häntä pystyyn. Rakkaus, halaus ja kohteliaat tavat.

äityli

Vierailija
24/24 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin ilkeä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän