Saako työtön mummi hoitaa lastenlapsiaan päivisin jos vanhemmat töissä?
Kommentit (14)
Ja jossain vaiheessa ihan varmasti jokainen patistellaan jonkinlaiseen työharjoitteluun tms.
kuullut koskaan, että työlkkäristä tms ois soitettu, että tuleppas töihin! joten tuo on ihan teoriaa. Kyllä käytännössä voi hyvin hoitaa.
että mummo työllistyy!
Mahdollisen palkanhan voi tuossa tilanteessa maksaa ihan suoraan mummelille ilman mitään koukeroita, ei kai siitä kannata mihinkään ilmoitella...
Tiedän tapauksen, jossa työtön on alle 30v, eikä ole käynyt viiteen vuoteen kurssin kurssilla, eikä ollut töissä, ja isossa kaupungissa asuu, ei ole mikään mielenterveys- tai alkkisongelmainen, ihan työtön vaan. Joten tuskin niille kursseille kukaan nyt 50/60-vuotiaita enää pyytää, kun ei nuoremmatkaan pääse,
Eikä kursseilla joudu yhden päivän varoajalla, kyllä sitä lapsenhoitoa on sitten aikaa sumplia.
Ei työkkäri ole mikään jumala, mitä tarvii pelätä ja palvoa...
Olen itse tullut 40-vuotiaana mummoksi, eikä olisi mitään mahdollisuutta jäädä hoitamaan lapsenlapsia työttömänä, koska työhönosoitus tulisi varmasti hyvin pian.
on se juju, että NORMAALI alle 30-vee isossa kaupungissa löytää töitä/pääsee opiskelemaan JOS ITSE HALUAA!!!
työhaastatteluun vaikka samana päivänä. Kyllä sillä vaan sellaiset oikeudet on. Mutta jos ei haittaa mahdollinen karenssi, niin eihän siinä mitään ongelmaa.
Olen itse tullut 40-vuotiaana mummoksi, eikä olisi mitään mahdollisuutta jäädä hoitamaan lapsenlapsia työttömänä, koska työhönosoitus tulisi varmasti hyvin pian.
Olisit hyvä nainen opiskellut aikanasi, sen sijan että kävit teininä pusaamaan lapsia, ei nyt tarvis olla siellä työkkärissä...
on se juju, että NORMAALI alle 30-vee isossa kaupungissa löytää töitä/pääsee opiskelemaan JOS ITSE HALUAA!!!
että käy jatkuvasti työhaastatteluissa yms, mutta ei ole kertaakaan tärpännyt, kun ei ole enää 21 vee, vaan on melkein 30v. Ammattikoulutusta ei ole, ulosotossa, eli ei ole varaa opiskella, peruskoulu vaan käytynä. Ole hyvä ja yritä itse tällä taustalla hakea työtä, kerro sitten miten tärppää.
Olen opiskellut parikin ammattia ja käyn kyllä töissä. Se 40-vuotiaana mummoksi tullut.
eikä olisi mitään mahdollisuutta jäädä hoitamaan lapsenlapsia työttömänä, koska työhönosoitus tulisi varmasti hyvin pian.
Sanon vain miten en voisi tehdä, jos olisin työtön.
ei osaa lukea mutta etsii vaikka kiven alta jutun josta aloittaa huutamisen ;)
Ilman palkkaa?