tuo HuuHaa-Halla-aho on sitten lystikäs tyyppi :)
.
Kommentit (17)
vetoaa tiettyyn kansanosaan kuin häkä. Muukalaisviha on helppo vaisto vaistonvaraisilla ihmisillä
Mutta onhan siinä tietysti ironiaa, että jätkä paasaa tosi tulikivenkatkuista tekstiä mutakuonoista ja silti jaksaa inttää, ettei ole rasisti.
Mitenkähän hän sen rasismin sitten määrittää, jos ei ole ihmisen luokittelua etnisen taustan perusteella ja siitä juontavaa syrjintää?
tekstejään lukenut, perustuvat kyllä ihan faktoihin ja mistään mutakuonoista hän ei tosiaan puhu.
että päällimäisenä jäi mieleen kuinka hän halusi vakuutella kuinka on fiksumpi kuin muut , todisteena että asuu Eirassa ja on maisteri.
Sanoisin myös että jos joku on potentiaalinen raiskaaja, niin se on juuri hän itse. Kun hän oikein innostui jostakin aiheesta niin hänestä oikein huokui agressiivisuus.
Oon mäkin lukenut tuon Halla-Ahon joitakin blogeja, ja eikä niissä mitään ihmeellistä ollut. Siis kyllähän mamu-asioista pitää keskustella, mitä pahaa siinä on?
siellä hoidetaan ihan eri juttuja kuin maahanmuuttajien asioita.
Katsotaan muutaman vuoden päästä.. Halla-aho on vain perussuomalaistenkin
mielessä ikävä muisto, jonka nimenkin maininta PS-kokouksissa (ala´Toni Halme) saa aikaan vain kiusallisen hiljasuuden. :D
sitä ennen pitkään jatko-opiskelijana, niin tusinamaisteriudella kehuminen ei kuulosta oikein uskottavalta. Mutta en minä Halla-ahoa tunne, että eipä sillä.
ja Eirassa asumisella. Kehui vielä kuinka on iso asunto.
Minä olin kuulema ihan rupusakkia kun asuin silloin Kalliossa.
Kyllä hän toi voimakkaasti esille kuinka on ns. parempaa yläluokkaa, usko
tai älä mutta se kaveri jäi mieleen.
6.
seurue olis sitä mieltä että ei tarvitse olla kummoinen asiantuntija
erottaakseen laadukkaan italialaisen viinin ja saksalaisen halpisviinin.. itse en tunne viinilaatuja mutta siis kuitenkin.
Vaikka ihminen saattaisi olla vaikka kuinka koulutettu, ei se tarkoita että itsetunto puolella on kaikki ok.
6.
Luulenpa, että Vallu Valpio yrittänyt halla-ahoksi tekeytymällä saada teiltä piparia. Halla-aho on bloginsa mukaan lopettanut alkoholin käytön kokonaan.
Vaikuttaa kirjoitustensa perusteella sen verran fiksulta, ettei tulisi lihavien yh-urhojen "seurueelle" höpisemään yhtään mitään.
t. olli
. :D
En ole huomannut, että Halla-aho syrjisi ketään kansalaisuuden tai ulkonäön perusteella. Hänen kirjoituksensa perustuvat ihan asiallisiin lähteisiin ja kritiikkiin. Typerykset eivät erota enää rasismia ja maahanmuuttopolitiikan arvostelua toisistaan. Kunnollisesta maahanmuuttopolitiikasta seuraa hyvää sekä suomalaisille, että maahanmuuttajille. Korjattavaa olisi paljon.
Ei kannata ummistaa silmiään, että ei käy niin kuin muualla euroopassa.
h-ahosta. Isänsä on linja-autonkuljettaja, äidin ammattia ei mainittu, H-aho asuu vaimonsa suvun gryndaamassa talossa eirassa, joten on eiraan reittä pitkin päässyt. Saa apurahaa siihen, kun tekee suomi-ukraina sanakirjaa. Kaikkeen niitä apurahoja jaetaankin, kuinkahan tarpeen tuo kirja tulee olemaan.
Hesarissa oli hyvä kirjoitus yleisöosastolla, olikohan joku James O'Connor kirjoittajana.
Katsotaan muutaman vuoden päästä.. Halla-aho on vain perussuomalaistenkin
mielessä ikävä muisto, jonka nimenkin maininta PS-kokouksissa (ala´Toni Halme) saa aikaan vain kiusallisen hiljasuuden. :D
h-ahosta. Isänsä on linja-autonkuljettaja, äidin ammattia ei mainittu, H-aho asuu vaimonsa suvun gryndaamassa talossa eirassa, joten on eiraan reittä pitkin päässyt. Saa apurahaa siihen, kun tekee suomi-ukraina sanakirjaa. Kaikkeen niitä apurahoja jaetaankin, kuinkahan tarpeen tuo kirja tulee olemaan.
ei niilläkään paljoa itsesuojeluvaistoa ole. Oikein naurattaa jo valmiiksi kun lähtevät raastupaan nolaamaan itsensä :D *hehe*