Voiko ravintolaan laittaa talvisaappaita, joissa turkisreunut? Ootteko nähneet kenelläkään ravintolassa?
Kommentit (6)
olemme huomenna menossa raflaan, todennäköisesti tanssisemmoiseen, vaikka itse en hirveästi lattialla rieku... joudun kävelemään kotoa melkoisen matkan pysäkille ja siks tuollaiset kengät käytännöllisemmät, kun en haluaisi vaihtareitakaan ottaa mukaan ja jos vaan ei ole mautonta niin sit tyytyväisesti niillä tallailen... Kertoisko vielä joku mielipiteensä?
mutta jos se sinua ei haittaa niin siitä vaan
Mieti miten kuumakin sun tulee niissä talvikengissä! Vaihtokengät menee ihan näppärästi omassa pussissaan (mieluiten kenkäpussissa) ja on oikeesti aivan must ravintolassa talviaikaan. (Ellet sitten omista jotain korkeita huipputrendikkäistä saapikkaita, joissa tosin niissäkin jalat hikoaa illan mittaan aika lailla.)
Itse kävin just firman pikkujouluissa, vaikka mammalomalla olenkin, ja vaihdoin kengät autossa korkokenkiin. Laita ihmeessä talvisaappaat jalkaan, kun lähdet kotoa, ja vaihda vaikka linja-autossa jo kevyemmät kengät. Ota mukaan joku " fiksu" muovipussi (ts. en itse lähtis millään siwan pussukalla ravintolan jonoon...) ja jätä se pussi sitten narikkaan. Voit tosin aivan hyvin vaihtaa kengät vasta narikassakin. On ihan yleistä ns. aikuisten yökerhoissa. On sit parempi pikku hiprakassa lampsia kotiinkin, kun ei tarvii liukastella korkkareissa. MUKAVAA ILTAA :)
Eikös nyt tule ihan kamalan kuumakin jos on ulkokengissä monta tuntia sisällä??
vaihtoehdot ainakin meillä päin on
1) korkkarit jalkaan ja taksilla mennen tullen
2) vaihtokengät mukaan ja vaihto narikassa
sekä baareissa ja pubeissa. Ns tanssipaikoista en tiedä kun en käy.