Lue keskustelun säännöt.
Missähän ajassa siivooja saa siivottua 200 neliöisen omakotitalon joulukuntoon?
30.11.2007 |
Perussiisteyttä on pidetty yllä koko vuosi. Mutta esim lehtiröykkiöitä, epäsiistejä laatikoita jne pursuaa siellä täällä. Tahtoisin imuroinnin, moppauksen, ikkunoiden pesun sisältäpäin, vessojen pesun, saunan pesun, uima-altaan puunauksen, hellan pesun, liedet puhtaiksi jne, pölyjen pyyhinnän. Tavaroiden järjestely on varmaan järkevintä tehdä itse? Entä onko järkevämpää palkata 2 siivoojaa vai 1? Jos palkkaa vain yhden niin hän varmaan pitää välissä ruoka- ja kaffepausseja?
Kommentit (2)
Muuten sanoisin, että tuon kokoiseen menee yksi päivä mutta siihen uima-altaaseen menee varmasti aika kauan. Ja jos laatikotkin pitää järjestellä niin ei riitä päivä...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä köy siivooja viikottain ja perussiisteys on kyllä muutenkin tosi ylläpidetty (esim. tuollaisia röykkiöitä tai lehtikasoja ei ole). Talo on n. 180 neliötä ja meille riittää 4 tuntia joulusiivoukseet. Tosin ikkunat on jo pesty ja itse siivoilen sitä ennen tarvittavat laatikot ym. Lieden puudistan myös itse. Mutta siis lattiat (imurointi&moppaus), pölyt, wc tilat ja sauna.