Lue keskustelun säännöt.
Millainen softa on Sony Ericssonin kännyköissä? Oppiiko Nokiaa käyttänyt helposti kyseisen luurin tavoille?
Kommentit (2)
Olen käyttänyt erkkua 6 vuotta enkä ikinä opi käyttämään nokian puhelinta, vaikka mies osti mulle läpän kesällä lahjaksi. Mielummin ericsson, nopeampi lähettää tekstiviestejä, selkeämpi, ei nokiamaista hidastelua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
itse asiassa taisi tulla pakkosyöttönä töistä), mutta kumpikin vaihtoi pian takaisin nokiaan, jotenkin oli kuulemma sekava ja epälooginen valikko jne jne. tästä tosin jo joitakin vuosia.