Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen softa on Sony Ericssonin kännyköissä? Oppiiko Nokiaa käyttänyt helposti kyseisen luurin tavoille?

Vierailija
30.11.2007 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa taisi tulla pakkosyöttönä töistä), mutta kumpikin vaihtoi pian takaisin nokiaan, jotenkin oli kuulemma sekava ja epälooginen valikko jne jne. tästä tosin jo joitakin vuosia.

Vierailija
2/2 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt erkkua 6 vuotta enkä ikinä opi käyttämään nokian puhelinta, vaikka mies osti mulle läpän kesällä lahjaksi. Mielummin ericsson, nopeampi lähettää tekstiviestejä, selkeämpi, ei nokiamaista hidastelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi