Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerroksittain leikattu hiukset/toimiiko 6v vanhalla?

Vierailija
22.11.2007 |

Tytöllä 6 v on olkapäiden alle ulottuva tukka, hius vahvaa ja sitä on paljon. Ongelmana on, että menee helposti takkuun ja " nippuihin" , vaikka mitä tekisin... ollut aina tasapitkä malli, nyt mietin tämän päivän kampaamokeikkaa, että voisiko toimia malli, jossa tehtäisiin vähän kerrostusta?



Tietoa/kokemuksia?



Kiittäen,



Röllin äiti :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikattiin kerroksittain kesällä ja ollaan oltu tosi tyytyväisiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla