Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi että mä vihaan erästä narsistia, niin paljon että...

Vierailija
30.11.2007 |

toivon että se kuolis. Se tekee mun elämästä yhtä h**vettiä!

Miten narsistista persoonallisuutta voi kestää?!Ei sellasen kanssa voi kertakaikkiaan tulla toimeen!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini miesystävä narsisti ja kaiken lisäksi kriminaali.

Jostain syystä äitini ei näe mikä hän on vaikka kaikki muut näkevät.

Tai oikeastaan luulen että ajoittain näkeekin mutta eroon ei vain pääse.

=(

Vierailija
2/7 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taatusti sillä narsistillä on paskempi elämä kuin sulla, vaikkei siltä näytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä enää...eroon siitä en pääse kun on miehen sukulainen.

ap

Vierailija
4/7 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsistilla on kurjempaa. Eikös narsisti juuri ole aika onnellinen.

Vierailija
5/7 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen mies meni naimisiin ystäväni kanssa keväällä. Heti ensimmäisestä kerrasta, kun tapasimme, viidessä minuutissa näin mikä hän on miehiään ja illan aikana ajauduimme riitelemään. Mies provosoi riitoja aina kännissä ollessaan eikä itse tietenkään ole koskaan väärässä, vaikka vaihtaa mielipiteitään kuin tuuliviiri.

En TODELLAKAAN ymmärrä mitä ystäväni tässä miehessä näkee?? Näyttää lapsenkasvoiselta syöttöpossulta, ei osaa käyttäytyä ja kuvittelee olevansa maailman napa?!?! Ystäväni on fiksu ja itsenäinen nainen ja jostain syystä hän on tyytynyt itseään huomattavasti tyhmempään kateelliseen mieheen ja on vain ajan kysymys milloin tilanne todella repeää. Mies ei nimittäin siedä sitä, että nainen on kaikein tavoin häntä parempi.

Mua pelottaa eniten, se että jostain syystä odotan vain milloin väkivaltaisuus tulee kuvaan. Ja eilen kun juttelin toisen ystäväni kanssa, hän yllättäen sanoi ihan samaa! Pelottaa todella, koska tän miehen kanssa naimisiin mennyt nainen ei halua uskoa meitä ystäviä. Hän vaan halusi niin hirveästi naimisiin kun vihdoin löytyi sitä haluava mies. (Ystäväni on 45v.) Tietyllä tasolla tiedän, että ystävänikin tietää, että miesvalinta olis voinut olla parempi, mutta hän selvästi päättänyt " rakastaa miehen terveeksi" .

Tänään täältä luin sen hullun Jarmon toisen kirjeen ja kyllä selkäpiitä karmi, kun tuli niin tämä ystäväni mies mieleen :-(

Kertokaa, jos tiedätte, millä ihmisen voi pelastaa narsistilta???

Vierailija
6/7 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin elämä narsistisen ihmisen läheisenä/ystävnä/tuttavana voi olla todella, todella, todella raskasta! Tiedän sen omasta kokemuksesta ja olen joutunut itse muutamien muiden läheisteni kanssa turvautumaan ammattilaisten apuun oman hyvinvointimme tähden. Voimia paljon sinulle Ap! Narsisti ei todellakaan ole inhottava kaikille, joillekkin voi olla todella ystävällinen ja miellyttävä. Riippuen siitä kelle hän tahtoo niin olla.

Vierailija
7/7 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta keinoa siitä eroon päästä ei ole. En voi ruveta välttelemäänkään vaan on pakko aina kohdata, kun on miehen vaari, on jo 78-vuotias. Toivotttavasti ei elä kauan. Mun tuurilla se elää kyllä satavuotiaaks.

Puuttuu koko ajan meidän elämään ja haluaa " hallita" . Ei ole mikään kiva vanha vaari, vaan kuvittelee oikeasti olevansa joku nuori komea mies. On karismaattinen ja osaa olla mielinkielin. On ällöttävän tekopyhä ja uskovainen, muita ylempänä ja alempiaan tuomitsemassa.

Riidanhaluinen ja aina oikeassa. Arvostelee muita ihmisiä ja on aina puuttumassa toisten elämään. On ottanut mut silmätikukseen ja on aina tilaisuuden tullen " piruilemassa" ja mollaamassa. Nauttii toisten onnettomuudesta, ei ole yhtään empaattinen.

ap