Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsetuntoni ei kestä-mies katselee toisia naisia.

Vierailija
30.11.2007 |

En ole vieläkään päässyt yli alkusyksyisestä keskustelusta, jossa mies kertoi katselevansa naisten takapuolia myös minun seurassani. Kertoi, että yritti tuota keskustelua ennen katsoa yhden naisen takapuolta, mutta ei harmi vain onnistunut. Mies myös puhui, että poikaporukassa sitä vasta katsotaankin, vapaat ja varatut tuijottaa kaupungilla tyttöjen takamuksia.

Eilen sitten oltiin uimahallissa, jossa oli tietysti paljon hyväkroppaisia uimarityttöjä. Ja voi että minua ahdisti. Ennen ei ole ahdistanut ennen tuota keskustelua. Tuo keskustelu laukaisi minussa jonkun ihme alemmuuskompleksin, enkä enää halua lähteä miehen kanssa rannalle, baariin tms jossa voisi käydä niin, että yllätän taas miehen tuijottamasta jonkun perää häpeilemättömästi.

Mitähän tässä voisi tehdä? Miehen mukaan asia ei ole läheskään näin vakava kuin mitä siitä on minulle tullut, mutta ei se auta yhtään. En halua enää tilanteisiin, joissa joudun seisomaan vieressä miettien, että mies tuijottaa toisten periä :(.

Tästä on tullut jo iso ongelma :((

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kestää miehensä sikamaista käytöstä. ehkä he eivät tiedä paremmasta.. itsekin olen aloitellut suhteita miehiin jotka pisteyttävät naisia ja tiiraavat joka hetki ympärilleen ja se EI OLE NORMAALIA. En myöskään haluaisi miestä joka ihannoi Pamela A:ta ym objekteja. Koska tiedän paremmasta. Ja itsekin katson kauniita ihmisiä, miehiä ja naisia, mutta siinä on selvä ero jos tuijottaa niitä SE mielessä.

Vierailija
2/68 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ette pidä minään jos mies kattelee muita naisia.

Niin siis katseleeko tämä teidän " normaali" miehenne myös poikkeuksellisen erikoisen näköisiä ihmisiä myös, siis ei vaan kauniita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillähän on todella paljon asiakkaita. Muistan lukeneeni että monet ovat nuoria parisuhteessa olevia miehiä.

Varmasti ne ovat juuri näitä naisia esineellistäviä miehiä.

Vierailija
4/68 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään kestäis, varmaan harva nainen tykkää. Jos katsoo niin pitäkööt moukka omana tietonaan. Ei kuulosta herrasmieheltä!! OKS!!

JSSAP

Vierailija
5/68 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sitä voi silmät kiinni kulkea. tietysti törkeetä jos sun seurassa oikeen tiirailee muita. Sillon mies pässi

Vierailija
6/68 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ikinä loukkaisi miestäni kertomalla kuinka vaikka salilla katselin jonkun miehen upeaa kroppaa tms..

Vierailija
7/68 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se minunkin seurassa katselee ja tuijottaa. Vaikka olisin itse nähnyt hirveästi vaivaa ulkonäköni eteen niin se vaivaa, kun miehen katse on takapuolissa. Ilmeisesti sitten vika on vain minussa, en millään pidä siitä että mies haaveilee muiden takapuolista minun kanssa ollessa. Mitenhän itsetunnon saisi kuntoon... -ap

Vierailija
8/68 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro että sua ahdistaa, ja pyydä, että yrittäisi pitää itsensä ruodussa sinun seurassa ollessasi. On ihan normaalia katsella ihmisiä, mutta vain tökerö juntti tuijjottaa niin, että sen huomaa joka iikka ja että se loukkaa omaa kumppania.

Vierailija
9/68 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ihana vaatekkaan ei olisi pahitteeksi. Sen ei tarvitse olla kallis. Sitten kannat ne kilosi (olipa niitä paljon tai vähän) ja kroppasi ylpeästi ja nauti etuoikeudestasi olla nainen!

Vähän meikkiä ja kynsilakkaa tai kotitekoinen kasvo- ja jalkahoito tekevät ihmeitä. Ja kun piristäydyt, niin tee se itsesi takia älä miehesi!

Voimahalit sinulle ap. Oletko ajatellut, että ehkä joku mies katselee sinua vaikka et sitä huomaisikaan ;)

Vierailija
10/68 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi jopa tehdä suhteelle hyvää mainita miehelle joskus katselevansa toisia. voisi tuoda lisää säpinää sänkyelämään ja muutenkin sinulle itsetuntoa lisää. terveellä tavalla mustasukkaisuus on hyväksi.

Vierailija
11/68 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on samanlainen. Hän ärisee jo siitä jos miehensä katsoo edes tv-ohjelmaa jossa näkyy hyvävartaloinen nainen vähissä vaatteissa, saati sitten vilkaiseen kesällä vähäpukeisten suuntaankaan... ja alkaa samantien epäillä omaa ulkonäköään.

Minulla itselläni taas on asia toisin. Olen täysi hetero, mutta ihailen valtavasti kauniita naisia ja naisvartaloita. Ne ovat minusta vaan upean näköisiä ja hivelevät silmää niin kuin auringonlasku, täysikuu, syyspuut jne jne... Miehet eivät ehkä tyydy ajattelemaan pelkästään kauneutta vaan kauneus saattaa herättää myös alakerrassa värähtelyä. Mutta minä en murehdi sitä. Mies on minun kanssani. Meillä on yhdessä helkkarin hauskaa, meillä on luottamusta, rakkautta, huumoria, perhettä ja niin paljon yhteistä merkityksellisyyttä ettei siinä vaakakupissa kauneus, seksikkyys ja upea perse pelkästään laske pinnojani! :)

Minäkin pidän itsestäni huolta. Laittaudun, urheilen, syön terveellisesti ja näytän hyvältä. Mutta maailma on pullollaan kaunottaria ja aina toinen toistaan upeampia ilmestyksiä. En voi millään murehtia siitä mitä mieheni silmät näkevät... Voin omalta osaltani pitää itsestäni huolen, keskittyä huolehtimaan perheestäni, olla oma iloinen itseni ja rakastaa miestäni täysillä. Luotan siihen että MINÄ itse ihmisenä olen arvokkaampi kuin jonkun tuntemattoman kaunottaren rinnat... Jos kuitenkin mieheni erehtyy polultaan, sitä murehditaan sitten, ei nyt. Nyt keskitymme nauttimaan elämästä ja tarjoan miehelleni tasapainoisen onnellisen puolison.

Maailma on täynnä kauniita asioita joita katsella... On toki eri asia jos miehesi kyttää vesi kielellä ja tosi kyseessä. Itse huomaan omasta miehestäni ettei tosiaan ole mikään pervo kyttääjä vaan huomaa kun katsepiirissä liikkuu kauniita asioita ja that' s it.

Vierailija
12/68 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis katsoo että ompa hyvä perse ja tissit ja puhuukin siitä kavereilleen. Mies ei ole valmis suhteeseen, luulen että on hyvin nuori vielä.

Vierailija
13/68 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. toinen onneton

Vierailija
14/68 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies tuijottaa pitkään muiden naisten perseitä, ja se on tökeröä käytöstä vaikkei vieressä olisi edes omaa tyttöystävää. Ja täällä pidetään ap:ta outona ja tuijottelua hyväksyttävänä! Ootte te kanssa mettäläisiä. Eikö teistä (suuri) osa ole koskaan kuullut hyvistä käytöstavoista? Osaatteko jo käyttää veistä ja haarukkaa?

Vierailija:

Äitini on samanlainen. Hän ärisee jo siitä jos miehensä katsoo edes tv-ohjelmaa jossa näkyy hyvävartaloinen nainen vähissä vaatteissa, saati sitten vilkaiseen kesällä vähäpukeisten suuntaankaan... ja alkaa samantien epäillä omaa ulkonäköään.

Vierailija
15/68 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun isäni ja veljeni ovat sellasia miehiä jotka eivät ainakaan vilkuile vieraisiin ja siki arvostan heitä ja haluan samanlaisen miehen.

Vierailija
16/68 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi on jotenkin hienoa hyväksyä miehen avoin tuijottaminen ja " kestää" se? Siis MIKSI? Huomaan tässä ketjussa, että monet täällä on melkeinpä ylpeitä siitä, että heitä ei miehen tuijottaminen haittaa. Mutta siis onko se tavoittelemisen arvoinen asia, täytyykö se kestää ja täytyykö se ymmärtää? Onko se joku hyvän puolison mitta, että antaa vain miehen tuijottelun kukkia ja hyväksyy sen hymyssäsuin, ja samalla vielä suunnilleen epätoivoisesti täytyy pitää itsestään huolta? En tiedä ymmärtääkö kukaan mitä ajaa takaa, mutta miksi naisen pitäisi muokkautua miesten maailmaan noin paljon?

Mies on minun kanssani - ainakin nyt. Jep, mutta en silti ymmärrä tai halua ymmärtää, miksi hänen pitää haluta niin kovasti tuijottaa muita naisia myös minun seurassa. Eikö hänelle riitä se, että minä laittaudun häntä varten, käytän kauniita alusvaatteita, kuuntelen, ymmärrän, teen ruokaa, hieron niskoja ja keksin meille kivaa yhteistä tekemistä. Eikö edes niiden asioiden takia voi pitää sen m**kkunsa aisoissa edes sen aikaa, kun minä olen vierellä? Maailma on täynnä upeita naisia, totta, mutta meneekö tosiaan hyvä perse kumppanin tunteiden edelle?

Meillä on vielä suht vähän yhteistä taivalta takana, joten en voi tietää, laskeeko muiden naisten upeus minun pisteitä. Silti omat hyvät puoleni, eli esim. positiivisuus ja elämäniloisuus laskevat, kun huomaan, etten riitäkään miehelle sillä tavalla kuin tahtoisin. Ei minulla ole todellakaan tarvetta tuijotella miehiä kun olen kumppanin seurassa, sillä kunnioitan kumppania ja olen onnellinen hänestä, miksi pitäisi haikailla toisten perään??

Siis ihan oikeasti, jos minun pitää hyväksyä se tosiasia, että miehet haaveilevat jatkuvasti joidenkin teinityttöjen peristä, niin mieluummin olen yksin. En käsitä, miksi jokin ruumiinosa voi olla niin tärkeä, että sen tuijottaminen menee kumppanin tunteiden edelle. Kauniita asioita on maailma pullollaan, mutta luulisi, ettei tuntemattomien naisten perseet niin kovin tärkeitä olisi.

Vierailija
17/68 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta katson kun mihinkäs sitä silmäsä laittaa. samoin katson jotenkin outoja ihmisiä, esim. ulkomaalaisia mutta en tuijota, se on junttia se ja sillä on tarkoitus herättää toisen huomio.

Vierailija
18/68 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehet ovat vielä saaneet nämä naiset aivopestyä että " sehän on nyt ihan normaalia katella vieraita välillä, älä ole niin mustasukkainen. "

Vierailija
19/68 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuinko minä jossakin vaiheessa sairaanloisesta mustasukkaisuudesta??

Jos sen käsityksen sait, ei ollut tarkoitus sitä kuvaa antaa.

Minulle ei ap:n tilanteesta tarkemmin auennut onko kyseessä pervo kyttääjä joka hekumoi pettämisestä heti kun tilaisuus llmenee vai onko milensä pahoittanut ap saanut miehen kuullostamaan likaiselta pervolta vaikka kyseessä olisi hiukan viattomampi naisten katsominen.

Oma mieheni huomaa kyllä kauniit naiset mutta hyvin huomaamattomasti eikä koskaan kommentoi minulle ellen erikseen kysyisi. Minusta on järjetöntä odottaa että avioitunut mies kulkee loppu ikänsä läpät silmillään ja pelkkä katsominenkin on jo pettämistä joillekin! Osallaan nämä kauniit naisetkin ja heidän vähäiset vaatteensakin ovat syyllisiä jos pilkkua viilataan... MIEHET ovat MIEHIÄ! ei heistä pidä yrittää mitään alistettuja aaseja tehdä.

t. 50

Vierailija
20/68 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut vain ihan varma kumpi on ap:n tilanne...?

t.50

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän