Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsetuntoni ei kestä-mies katselee toisia naisia.

Vierailija
30.11.2007 |

En ole vieläkään päässyt yli alkusyksyisestä keskustelusta, jossa mies kertoi katselevansa naisten takapuolia myös minun seurassani. Kertoi, että yritti tuota keskustelua ennen katsoa yhden naisen takapuolta, mutta ei harmi vain onnistunut. Mies myös puhui, että poikaporukassa sitä vasta katsotaankin, vapaat ja varatut tuijottaa kaupungilla tyttöjen takamuksia.

Eilen sitten oltiin uimahallissa, jossa oli tietysti paljon hyväkroppaisia uimarityttöjä. Ja voi että minua ahdisti. Ennen ei ole ahdistanut ennen tuota keskustelua. Tuo keskustelu laukaisi minussa jonkun ihme alemmuuskompleksin, enkä enää halua lähteä miehen kanssa rannalle, baariin tms jossa voisi käydä niin, että yllätän taas miehen tuijottamasta jonkun perää häpeilemättömästi.

Mitähän tässä voisi tehdä? Miehen mukaan asia ei ole läheskään näin vakava kuin mitä siitä on minulle tullut, mutta ei se auta yhtään. En halua enää tilanteisiin, joissa joudun seisomaan vieressä miettien, että mies tuijottaa toisten periä :(.

Tästä on tullut jo iso ongelma :((

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jottamisjutuilla! Lisäksi jos olet laittautunute eikä mies sano kohteliaisuuksia sinulle vaan kuola valua kyylää toisten takamuksia, ei

ole ihme jos itsetuntosi on nollissa. Minkä ikäinen mies on, vaikuttaa ihan teiniltä?

Vierailija
42/68 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sanoi sulle mitään, ja miksi niitä naisia tai niiden takapuolia pitää *tuijottaa*? Moukkamaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ei vaikka siitä saa potkua omaan suhteeseen petipuolella ja mielihyvää itselle. Törkimys ei tietenkään tarvitse olla eikä loukata kumppania. Mutta ihmisiähän tässä ollaan...

Vierailija
44/68 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on yliseksuaalinen ja se seksuaalisuus hiipuu iän myötä (ehkä).

Aseta itsesi tilaanteen ulkopuolelle ja katsele miestäsi, kuin hän olisi sinulle täysin vieras ihminen. Aseta itsellesi kysymyksiä; kuka tuo ihminen on, miksi hän käyttäytyy noin, miksi hänellä on tuollaisia tarpeita, mitä hän haluaa jne... Huomaat ettei vastauksilla ole mitään tekemistä sinun kanssasi vastaukset eivät johdu sinusta. Ne ovat miehen ominaisuuksia ja tarpeita. Nämä ominaisuudet ovat olleet hänellä aina, ne eivät ole vain olleet sinulle tiedostettuja.

Sanoisin että sinä ajattelet aivan liikaa miestäsi ja siitä alkaa tie läheisriippuvuuteen. Oma elämäsi unotuu ja sinä ihmisenä unohdut. Sinulle toisten katseleminen ei anna suuria tunnelatauksia. Keskity siihen mikä antaa sinulle sisältöä elämään. Olet kypsempi kuin miehesi.

Se miksi olet hämmentynyt, johtuu siitä, että tunteesi miestäsi kohtaan ovat ylikorostuneet.

Uimahalissa voit ajatella, että onpa hauskaa, että miehellä on silmäniloa. Se ei johdu sinusta. Voit vaikka kiusoitella miestäsi, jos hänen silmänsä " tapittaa" ; mitä näkyy? ;) Kannusta miestäsi katselemaan. Älä moiti, hän nauttii siitä kun olet mustis ja imako vain nousee.

Maailma on täynnä kauniita ihmisiä eikä heitä voi piilottaa. Toiset saavat siitä jotakin toiset taas eivät. Opettele pitämään ajatuksesta, että miehesi on yksi näistä.

Vierailija
45/68 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä palatakseni tuohon aiempaan tilanteeseen, jossa mies kertoi tuijottelustaan. Eli siis huomasin, että mies saattaa tapittaa ihan 30 sek. jonkun naisen takamusta häpeilemättä. Tuosta lähti se keskustelu, jolloin mies kertoi katselevansa aina naisten takamuksia ym.

Asia painaa siksikin, kun mies on haukkunut siskoaan isoperseiseksi, vaikka minusta hänellä on suunnilleen samanlainen takamus kuin minulla, eli tavallinen, hiukkasen urheilun muokkaama takapuoli.

Keskustelisin muuten miehen kanssa, mutta kun eilen otin asian esille, hän sanoi, että olen ongelmainen jne.. Ei siis todellakaan suostu keskustelemaan asiasta sillä tavalla kuin toivoisin.

En minä koskaan pysty kannustamaan miestä tuijottamaan toisten naisten takamuksia tms.. VIlkuilu on ihan eri asia, jos vilkaisee, niin se on ok. Mies kun vielä kertoi miettivänsä näkemiensä naisten takamuksia jälkeenpäin ja muistaa ne. Ja sitten puhuu kavereiden kanssa niistä, mies siis itse kertoi.

Kyse ei ole mistään vilkuilusta, vaan miehen kertoman perusteella kyseessä on jokin hyvinkin tärkeä asia. Ajattelen varmaan liikaa miestä, mutta näin suhteen alkuvaiheessa (ollaan seurusteltu nyt 7kk) saattaakin olla herkempi kaikenlaiselle.

Taidan tänään lähteä äitini luo, jota en ole nähnyt pitkiin aikoihin ja viettää illan siellä, jotta saan olla rauhassa ja miettiä asioita. Minä en voi huonolle itsetunnolle mitään, joissakin osa-alueissa se on parempi (esim. pidän itseäni hyvänä työntekijänä ja opiskelijana, tiedän että pärjään elämässä jne..). Mutta jotenkin tuo eilinen tilanne laukaisi hirveän ahdistuksen, miehen puheet muistui taas mieleen ja tunsin itseni todella rumaksi :(.

-ap

Vierailija
46/68 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin mekin puhutaan likkaporukassa miehistä. TÄYSIN normaalia. Tuo yksi joka puhui yliseksuaalisuudesta taitaa olla hiukan köyhä sillä alalla itse.

Tuon avoimen tuijottamisen noinkin pitkään pistän kuitenkin jo hiukan epämääräisen kiinnostuksen piikkiin. Se vilkuilu pitäisi noin julkisesti riittää.

Koita nyt keskustella asiasta kunnolla uudestaan, ilman että annan oman EPÄREALISTISEN huonommuuden tunteesi vaikuttaa asiaan.

Vierailija
47/68 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka parempihan se on että sinä tiedät missä mennään. Sinussa ei ole mitään vikaa mutta sun miehessäsi on. Sano sille että et pidä asiasta ja vaikka kaverit katseliskin, niin sinä et pidä siitä jos hän katselee.

Sinulla on oikeus vaatia kunnioitusta mieheltäsi.

Jos minun mies katselis niin minä kyseenalaistaisin että kannattaako meidän enää jatkaa koko liittoa, jos hän ei osaa asettaa rajoja itselleen eikä tunne kunnioitusta minun tunteitani kohtaan.

Vierailija
48/68 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja niin mekin puhutaan likkaporukassa miehistä. TÄYSIN normaalia. Tuo yksi joka puhui yliseksuaalisuudesta taitaa olla hiukan köyhä sillä alalla itse.

.

Tämä pari on ollut niin vähän aikaakin vasta yhdessä ja mies ei ole mielessään sitoutunut suhteeseen, aivan selvä asia.

Vierailija
49/68 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei miehen maailma tule niin suurena yllätyksenä...

Vierailija
50/68 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se selittänee paljon. Hän on ehkä liian nuori sitoutumiseen vielä.

Vierailija
51/68 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mieheni ei ole suomalainen niin sanompa että onneksi ei ole siis suomalainen! Suomalaiset miehet ovat piilosovinisteja, yök!

Vierailija
52/68 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne ulkomaalaiset, ei ;DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija:

Koska mieheni ei ole suomalainen niin sanompa että onneksi ei ole siis suomalainen! Suomalaiset miehet ovat piilosovinisteja, yök!

Vierailija
53/68 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tapana katsella sen ihmeemmin miehiä; silti minulla on varsin tyydyttävä seksielämä.

Voi olla, että joissakin porukoissa miehet puhuvat naisten takamuksista, mutta minusta se on vähän sellaista murkkupoikien tyyliä...

Miehesi vaikuttaa aika kypsymättömältä, jos hän ei ymmärrä tuollaisen loukkaavan sinua. Onko hän koskaan kehunut, että olet hyvän näköinen tms? Ja jos olette olleet yhdessä vasta 7 kk, niin kyllä siinä vaiheessa kunnon suhteessa on yleensä vielä sellainen rakastumisvaihe päällä, ettei näe kuin toisen.

Vierailija
54/68 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kireissä housuissa tai lyhyessä hameessa tai jos on isot tissit ja syvä kaula-aukko. Sama efekti on jos kadulla ajaa Ferrari tai lentokone menee yli epätavallisen matalalta.

Ikään kuin Refleksi.

Toiset vain tekevät tämän huomaamattomammin kuin toiset.

Vierailija
55/68 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu niistä mieheistä joita sinä olet kapakoissa tavannut, ne on taas asia erikseen.

Vierailija
56/68 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kireissä housuissa tai lyhyessä hameessa tai jos on isot tissit ja syvä kaula-aukko. Sama efekti on jos kadulla ajaa Ferrari tai lentokone menee yli epätavallisen matalalta.

Ikään kuin Refleksi.

Toiset vain tekevät tämän huomaamattomammin kuin toiset.

Miten ten voitte olla sellasten miesten kanssa ylipäätään? eikö teillä ole itsetuntoa ollenkaan?

Joiden miesten mielestä isot kaula-aukot on mauttomia. Jotenkin bimboa kuvitella että kaikki miehet ovat keppinsä kuljetettavissa olevia idiootteja. Säälin jos teillä on miehistä noin yksipuolinen kuva.. samoin ulkomaalaisista.

-se ulkomaalaisen vaimo.

Vierailija
57/68 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ten voitte olla sellasten miesten kanssa ylipäätään? eikö teillä ole itsetuntoa ollenkaan?

Joiden miesten mielestä isot kaula-aukot on mauttomia. Jotenkin bimboa kuvitella että kaikki miehet ovat keppinsä kuljetettavissa olevia idiootteja. Säälin jos teillä on miehistä noin yksipuolinen kuva.. samoin ulkomaalaisista.

-se ulkomaalaisen vaimo.

[/quote]

Vierailija
58/68 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla naisia kunnioitetaan huomattavasti enempi kuin täällä ja naiset suostuu näköjään nöyryytettäviksi ja seksiobjekteiksi ihan omasta vapaasta tahdoistaan. Todella vaikea ymmärtää tuollaisia asenetta vapaassa Suomessa, nykypäivänä.

Vierailija
59/68 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Muualla naisia kunnioitetaan huomattavasti enempi kuin täällä ja naiset suostuu näköjään nöyryytettäviksi ja seksiobjekteiksi ihan omasta vapaasta tahdoistaan. Todella vaikea ymmärtää tuollaisia asenetta vapaassa Suomessa, nykypäivänä.

Vierailija
60/68 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä häneltä kysynyt ja hän on kieltänyt. Koskaan, ei ikinä hän tee sitä minun seurassani, en ikinä siis ole nähnyt hänen tekevän eikä hän ole myöntänyt. Se ei silti tarkoita, etteikö hän sitä tekisi, mutta minusta on ihanaa, että hän antaa ainakin minun luulla niin, ettei hän katsele muita. Näin mulle ei tule paha mieli, ja mukavaa on myös se, että mies jaksaa aina minua kehua ja ihailla.

Mun mielestä mies ei avoimesti saa toista loukata. Jos tietää tuijottamisen loukkaavan toista, niin tehköön sen niin salassa, ettei toinen huomaa. Jos taas itsetunto kestää, niin silloin kai sitä voi harrastaa vähän avoimemmin.

Kai minä alitajuisesti tiedän, että saattaahan se mies muita tuijotella, mutta ikinä hän ei tee sitä niin että minulle tulisi siitä paha mieli. Saatan minäkin joskus jotain hyvännäköistä miestä vilkaista, mutten niin, että toinen saa siitä mustasukkaisuuskohtauksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi