Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunta-alan mammalomalaiset huom!

29.11.2007 |

Apua!

Kunta-alalle tulee se " joululahjaraha" 270 euroa... Tai siis tulisi JOS en olisi vanhempainvapaalla! Vauva on nyt 2,5 kk ikäinen ja tuntuu tosi epäreilulta tällainen politiikka! Olen tehnyt koko työssäolohistorian ajan työtä kunta-alalla ja vakinaisessa virassa olen ollut vuodesta 2000-alkaen. En voi uskoa, että naisvaltaisilla aloilla näin törkeästi poljetaan työntekijää äitiyden takia! Onko tämä vain oman kuntani tekemä tulkinta vai onko kaikilla muilla kuntapuolen mammalomalaisilla yhtä tyly meininki?!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu meidän kunnassa ja ilmeisesti näin on kaikissa Suomen kunnissa. Olen myös ollut aika pöyristynyt tästä " syrjinnästä" :( Ymmärsin palkanlaskijan puheista, että " joulurahan" saamiselle on hyvinkin tiukat säädökset. Jos esim. on palkattomalla virkavapaalla joulukuun aikana, ei rahaa tilille rapsahda.

Tosi kurja juttu!!Nnyt kun tulot on muutenkin pienemmät, voisi edes palkita pitkästä työurasta tällä tavoin :(

Vierailija
2/3 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole palkanlaskijalle edes soittanut, mutta olen miettinyt sitä, että mahtaakohan mulle kuulua se " kinkkuraha" sillä olen 4.12 asti palkallisella äitiyslomalla ja rahahan tulee maksun 1.12. Olis kiva kuulla jos joku tietää maksetaanko rahaa silloin.

Muutoin arvelinkin, että sitä ei palkattomalla vapaalla saa. Aina noissa on jotkut ihmeelliset säännöt, että mahsollisimman moni putoaa pois eikä heille tarvitse ylimääräisiä maksella. Ärsyttävää toimintaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muut ehdot täyttyvät. Eli siis jos äitioyslomasi palkallinen aika riittä joulukuun puolelle saat rahan, muuten et...