Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saatko esimieheltäsi tukea työhösi?

Vierailija
27.11.2007 |

Työskentelen asiantuntijatehtävissä ja koen, että en saa esimieheltäni tukea, vaan pikemminkin kaikenlaista pientä simputusta osakseni. Kyllä tekee sinänsä mukavasta työstä raskaan :-(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun edes pyydettäessä ei saa neuvoja, vaan kaikki on pähkäiltävä itse. Ja työtovereita vastaan pitää pitää puolensa, vaikka mun mielestä pitäisi mennä juuri toisin päin, että jokainen tukee toisen työtä. Nyt näyttää, että lähinnä siellä töissä yritetään tuhota sekin vähä hyvä mitä saa itse aikaiseksi.

Tylsä juttu. Ja just nimenomaan siksi, että työ on ollut mulle virkistys monen kotiäitivuoden jälkeen. Syksyllä aloitin osa-aikaisena, ja nyt harkitsen luopuvani siitä, kun vastassa on koko ajan enemmän vain ongelmia.

Vierailija
2/10 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen myös asiantuntijatehtävässä, johon liittyy projektien johtamista. Siinä jos missä tarvittaisiin useinkin esimiehen tukea. Mutta ei, päinvastoin.

Esimiehellä on heikko itsetunto ja hän ei suoriudu minun eikä omistakaan töistään. Siksi hän jatkuvasti kävelee ylitseni, tekee yli toimivaltansa päätöksiä, joilla saa minut näyttämään huonolta, vetää mattoa alta jatkuvasti. Hän eristää minut työhöni kuuluvista palavereista, saattaa olla puhumatta jopa kuukausia (kyllä!).

Hän murjottaa huoneessaan, eikä edes huomenta sano. Ja jos tukea pyydän, hän hoitaa asiat niin, että työni muuttuu entistä vaikeammaksi.

Olen isossa miesvaltaisessa pörssiyhtiössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen siis onnenlapsi! Mulla on aivan loistava esimies, joka kannustaa, on tiukka ja vaativa, mutta rohkaisee ja opastaa tilanteen tullen. Tosin, tiedän sen ja yritän muistaa siitä antaa esimiehelle palautetta myös.

Olen keskisuuressa suomalaisessa markkinointiyrityksessä töissä.

Vierailija
4/10 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti mulla on ihan mukava esimies ja työkaverit.

Vierailija
5/10 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä olen siis onnenlapsi! Mulla on aivan loistava esimies, joka kannustaa, on tiukka ja vaativa, mutta rohkaisee ja opastaa tilanteen tullen. Tosin, tiedän sen ja yritän muistaa siitä antaa esimiehelle palautetta myös.

Olen keskisuuressa suomalaisessa markkinointiyrityksessä töissä.

Vierailija
6/10 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

työhösi! Olisiko sinun mahdollista käydä tätä keskustelua esimiehesi kanssa esim. kehityskeskustelussa läpi? Tai jos sinne on pitkä matka, niin muuten vaan kahden kesken keskustelu aiheesta?

Voimia matkaan!

t. 5

Vierailija
7/10 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisko tehdä aloitteen asiasta?

Vierailija
8/10 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti alkaa jo ahdistaa mennä töihin!

ap.

Vierailija
9/10 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan tukea myös siviilielämän ongelmiin. Minulla on ollu tosi vaikeaa koko syksy työn ulkopuolella. Välillä tuntuu että pomo on ottanut elämän tehtäväkseen saada minut selviämään elämäni kriiseistä. Alaisia hänellä on nelisenkymmentä.

Vierailija
10/10 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruoho on vihreämpää aidan tuolla puolen -eli oletko ajatellut yrityksen vaihtoa? Joskus jopa alan vaihto tekee terää..

Vierailija:

Oikeasti alkaa jo ahdistaa mennä töihin!

ap.