Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miehet, mitä mieltä olette sukkahousuista?

Vierailija
28.09.2013 |

Jos kantajana hyväsäärinen ja kaunis nainen ja sukkisten päällä siis joku minihame. Ja nainen pukeutunut muutenkin tylikkäästi. Onko sukkahousut enenmmän kuitenkin negatiivinen kuin positiivinen asia? Itse tykkään käyttää paljon hameita, mutta mietin, että sukkikset eivät varmana ole kauhean kiihottavat miesten mielestä, vai onko?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.sukat.com :ista voit tilata laadukkaita sukkahousuja kätevästi postilaatikkoosi. Tutustu valikoimaan, jos uskallat! 😉

Vierailija
62/68 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanna-91 kirjoitti:

Mun aviomiehen mielestä sukkahousut on seksikkäät, ainakin ohuet sukkahousut. Suosittelee useinkin mua pukeutumaan niihin.  Värin pitää kuulemma olla musta. 

Eli kaipa noista on montaa mielipidettä ja makua. 

Minä pidän hiukan kiiltävistä mustista tai ihonvärisistä (suntan).  Mielenkiintoisimmat ovat 10 -13 den, maksimissaan 15 den .  Todella harmi, etteivät naiset enää nykyisi pukeudu hameeseen.

Tätä kyllä komppaan palstan selkarankanakin👍

mies53v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
64/68 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat sukkahousut ja korkeakorkoiset tiukat juuri polven alle ylettyvät mustat saappaat.Ei ole seksikkäämpää näkyä.

Vierailija
65/68 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kovasti. Ostan housuni lähikaupasta.

T. Veijo 46.

Vierailija
66/68 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on todella seksikkäät. Suorastaan kiihottavat.

Vierailija
67/68 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut ovat pelkästään positiivinen asia. Pitkät lököttävät kalsarit ovat karseat niin naisilla kuin miehilläkin. 

Vierailija
68/68 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainkin tykkään, varsinkin jos saan repiä niihin aukon ja työntyä takaapäin. T-paita, korkkarit ja mustat kiiltävät sukkahousut, yes.