miehet, mitä mieltä olette sukkahousuista?
Jos kantajana hyväsäärinen ja kaunis nainen ja sukkisten päällä siis joku minihame. Ja nainen pukeutunut muutenkin tylikkäästi. Onko sukkahousut enenmmän kuitenkin negatiivinen kuin positiivinen asia? Itse tykkään käyttää paljon hameita, mutta mietin, että sukkikset eivät varmana ole kauhean kiihottavat miesten mielestä, vai onko?
Kommentit (68)
Sukkahousuja käyttävät naiset ovat erittäin positiivinen asia monestakin syystä ja sellaiset naiset keräävät miesten katseita jatkuvasti. Se on myös yleisimpiä fetissejä.
Luulen että suurin osa miehistä pitää sukkahousuista, varsinkin jos sukkanauhat ja stayupit lasketaan mukaan. Omasta mielestäni sukkahousut näyttävät kaikilla naisilla hyvältä ja tuovat jalkoihin ja sääriin mukavan tasaisen sävyn. Sukkahousut korostavat naisen jalkojen muotoja ja naisellisuutta. Ne ovat miellyttävää materiaalia ja niistä näkyy läpi.
Tykkään itse katsella ihan perinteisiä ja ohuita sukkahousuja naisilla. Kiiltävissä ja paksummissa malleissa jotain siitä vetovoimasta ja arvokkuudesta katoaa. Ohuet ovat sensuellimpia ja tuntuvat mukavalta. Toisaalta osa miehistä tykkää sitten juuri sellaisista kiiltävistä malleista.
Toivotaan että naiset käyttäisivät enemmänkin sukkahousuja, kun ne täällä Suomessa on vielä käytännöllisetkin. Sen lisäksi että suurin osa miehistä ne huomaa. :)
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 22:38"]
Itse tykkään käyttää paljon hameita, mutta mietin, että sukkikset eivät varmana ole kauhean kiihottavat miesten mielestä, vai onko?
[/quote]
Tä? Palellutatko sä sääresi tai jätät hameet kokonaan kaappiin siksi, että sukkikset voivat olla jonkun miehen mielestä epäkiihottavat?
Hyvä itsetunto on kiihottava, käytti sitten sukkahousuja tai ei.
Kyllä ne hyvät jalassa ja lämmittää kivasti jalkoja ja tuntuu hyvälle
Kuka jaksaa seitsemältä aamulla miettiä mitä pukisi päälle, jotta miehet kiihottuisivat? Täällä vedetään mukavasti 70den mustilla sukkiksilla ja mukavassa toimistopituisessa hameessa. Sille tärkeimmälle miehelle tämä näyttää kelpaavan.
Vierailija kirjoitti:
Jos kantajana hyväsäärinen ja kaunis nainen ja sukkisten päällä siis joku minihame. Ja nainen pukeutunut muutenkin tylikkäästi. Onko sukkahousut enenmmän kuitenkin negatiivinen kuin positiivinen asia? Itse tykkään käyttää paljon hameita, mutta mietin, että sukkikset eivät varmana ole kauhean kiihottavat miesten mielestä, vai onko?
Ei niissä mitään vikaa ole, käytännölliset joka kelille löytyy sopivat kesällä ohuet talvella paksummat, on tuki ja muuta mallia värejä vaikka mitä, yhtä seksikkäät kuin sukkanauhasukat tai stay-upit vaikka paljasta yläreittä ei vilahtelekaan lyhyen hameen alta.
Itsekin käytän melko usein sukkiksia vaikka mies olenkin.
Kyllä naiselliselle naiselle kuuluu hame, sukkahousut ja korkkarit. Täti kävi viikonloppuna kylässä. Oli hame, mustat sukkahousut ja nahkasaappaat. vaikka sukkikset oli paksut puuvillaiset , kyllä niissä silmä lepäsi. puhumattakaan sukkisvarpaat. varmaaan tätikin huomasi tuijotuksen , kun välillä helma" meinasi" kohota. saappaita laittaissa helma vasta nousikin ylös. hameessa on jotakin viekoittelevaa... verrattuna pillifarkkuihin mistä kaikki muhkurat näkyy
Mun aviomiehen mielestä sukkahousut on seksikkäät, ainakin ohuet sukkahousut. Suosittelee useinkin mua pukeutumaan niihin. Värin pitää kuulemma olla musta.
Eli kaipa noista on montaa mielipidettä ja makua.
Tummat sukkahousut on seksikkäät. Ja sit sellaiset kuvioidut tummat sukkahousut on superseksikkäitä.
Pitkät sukat ovat seksikkäämmät, mutta sää ei oikein sovellu niille.
kyllä sukkahousut ainakin minua kiihottavat ja onhan ne todella sexyt, naisten kyllä pitäisi pukeutua enemmän hameisiin niin nämä ihanuudet näkyisi paremmi.
Tykkään haistella naisten käytettyjä sukkahousuja.
sukkahousut on ihan mahdottomat ns.sormi-pillun kannalta. Työnnät kätesi -virallisen suostumuksen saatuasi -esimerkiksi baaritiskillä naisen haarukkaan ja vastassaovat sukkahousut!
Vierailija kirjoitti:
Ovat todella kiihottavat, myös miesten päällä. Itsekin pukeudun niihin aina mahdollisuuden tullen ja olo on seksikäs. Usein pistän pystyyn privaburleskin peilin edessä ja ihastelen itseäni nailoneissa ja balleriinatossuissa ja viuhkin pinkillä sulkahuiskalla. Saatanpa rassata sillä vähän kakkostakin. Toisinaan pidän esitykseni nettikameralle ja loppuhuipennukseksi hinkkaan pikkuista 8cm jormaani.
T: lassukka
Sinä kyllä kuulemma näytät ihan mieheltä, koska miestukka, kauhea kaljamaha, tupakan röheyttämä ääni, vedät tupakkia kuin korsteeni, pieret kokoajan, vihaat muita naisia ja sieltä rämemajavan seasta pilkottava lisäke EI ole penis, vaan liian mieshormonin kasvattama klitoris.
Laita kuule ne verhot kiinni. Lapset kyselivät yhtenä iltana, että miksi naapurin täti leikkii linnuille tarkoitettua talipalloa.
Sitä mieltä, että sain elämäni rajuimman orgasmin rakastellessani naistani takaapäin kun ensin revin sukkahousuihin reiän oikealle kohdalle.
Voi helvetti! Ja mä oon luullut et miehet vihaa sukkiksia! Mulla paljon hameita js tykkäisin käyttää niitä mut mun sääret vaatii ehdottomasti sukkikset ku jalat mustelmilla tankotanssiharkoista.. Käyttänyt siis enimmäkseen farkkuja ja vihaan niitä! Eli hameet ja sukkikset päälle 😍
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetti! Ja mä oon luullut et miehet vihaa sukkiksia! Mulla paljon hameita js tykkäisin käyttää niitä mut mun sääret vaatii ehdottomasti sukkikset ku jalat mustelmilla tankotanssiharkoista.. Käyttänyt siis enimmäkseen farkkuja ja vihaan niitä! Eli hameet ja sukkikset päälle 😍
Haluisin tulla haistelemaan sukkahousuja mitkä on sulla jalassa.
Todella mahtavaa kun kauniilla naisella on sukkahousut ja minihame.
Hanna-91 kirjoitti:
Mun aviomiehen mielestä sukkahousut on seksikkäät, ainakin ohuet sukkahousut. Suosittelee useinkin mua pukeutumaan niihin. Värin pitää kuulemma olla musta.
Eli kaipa noista on montaa mielipidettä ja makua.
Minä pidän hiukan kiiltävistä mustista tai ihonvärisistä (suntan). Mielenkiintoisimmat ovat 10 -13 den, maksimissaan 15 den . Todella harmi, etteivät naiset enää nykyisi pukeudu hameeseen.
Minä en kyllä käyttäisi.