Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avaisitteko kauan kadoksissa olleen (avaamattoman kirjeen) joka kuuluisi edesmenneelle äidillesi?

Vierailija
27.11.2007 |

Vai pitäisikö kirje hävittää kenenkään lukematta?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järkyttynyt! Nyt ymmärrän, miksi pappa on toiminut näin. Hän oli todennäköisesti tarkoittanutkin kirjeen minulle!!

Vierailija
22/34 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäköhän nyt oikein tuolla viestillä hait?

T. Oikea Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan haluaa saada hullut jännitykseen :D

Vierailija
24/34 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin sanoa että tämä hullu jännittää täällä ainakin sata kertaa enemmän kuin te yhteensä.

T. Ap

Vierailija
25/34 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ootko avannut kirjeen? Mitä siinä oli? Mä avaisin!!

Vierailija
26/34 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja arvatkaahan mitä sieltä löytyi! :D

No tulipahan ainakin vähän jännitystä tällekin päivälle.

Vierailija
27/34 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, eihän siellä ollut muuta kuin yksi vanha 50 markan seteli :D

Ja minä täällä jo näin kuvia jostain mielenkiintoisista salaisuuksista :)

T. Ap

Vierailija
28/34 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mistähän palveluksista pappa sen on äidillesi ajatellut maksaa.... ;)

Vierailija
29/34 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten katsoneet liikaa saippuaa telkkarista!

Kyllä ihmiset saattavat unohdella asioita, kuten postittaa jonkun kirjeen, ilman että se olisi tarkoitus antaa saajalle vasta lähettäjän kuoltua tms.

Kirje on saattanut epähuomiossa joutua tärkeiden papereiden joukkoon ja unohtua siksi. Kenties äitisi ei osannut odottaa tuota 50mk ja siksi ei ole kysellyt perään! Tai sitten on kysellyt esim lopputilinsä perään ja herra maksanut uudelleen, kun luulivat postin kadottaneen kirjeen tai ihan MITÄ VAAN TAVALLISTA!

Miksi edes kuvittelitte MIEHEN haluavan naisen tietää, että mies on lapsensa isä miehen kuoleman jälkeen?? Eiköhän nainen aika hyvin tiedä kuka on lapsensa isä? Ainakin paremmin kuin mies :)

Vierailija
30/34 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

just maailman ärsyttävintä ku joissain kirjoissa ihmiset kiertelevät kuolleitten vanhempiensa kirjeitä että eivät muka voi avata ja sitä sitten jauhetaan sivukaupalla! TIETYSTI VOI ja PITÄÄ avata eikä vatvoa sitä päiväkausia!!!

Hitto nytkin luin yhtä sellaista kirjaa ja kun ei ollut päähenkilö kirjan puoleen väliin mennessä avannut kuolleen isänsä kirjeitä niin kyllä lensi kirja pois, niin otti hermoon moinen jahkailu. Oli vielä kyse siitä että niistä olisi selvinnyt että missä hänen oma velipuolensa on, muttei idiootti päähenkilö vaan saanu avattua kirjettä. En voi tajuta että tuommosta jahkailua kukaan oikeesti voi jauhaa tai varsinkaan että kukaan jaksaa lukea, aaaarrggggggggghh.

Vierailija
31/34 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu nyt ap kertomaan, että vedit höplästä :)

Mutta ei sen puoleen, minusta tämä oli pitkästä aikaa oikeasti HYVÄ provo. Huonoja ovat ne tuhanteen kertaan olleet ja joista näkee kilometrin päähän niiden olevan provoja.

Vierailija
32/34 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Jahkailu on ärsyttävää, itsekin jahkailen. Pois semmoinen tapa.

Vierailija
33/34 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Isällehän tavallaan äidin asiat kuuluisi kun hän on leski ja hän on ainoa minun lisäksi kelle kirje voisi kuulua, kun minä olen ainut lapsi. Mutta sitten taas jos on joku rakkausjuttu niin en haluaisi isää loukata. Mutta jos onkin joku sellainen juttu mikä kuuluu enemmän isälle kuin minulle niin miten sitten voin kertoa että olen ominpäin mennyt availemaan äidin kirjeen.

T. Ap

Vierailija
34/34 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap, kun avasit ja kerroit meille. Muuten, miksi joku täällä haukkuu. Eihän ap:llä ole enää mitään kerrottavaa. Hän kertoi jo kaiken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi