Avaisitteko kauan kadoksissa olleen (avaamattoman kirjeen) joka kuuluisi edesmenneelle äidillesi?
Vai pitäisikö kirje hävittää kenenkään lukematta?
Kommentit (34)
mitäköhän nyt oikein tuolla viestillä hait?
T. Oikea Ap
Kunhan haluaa saada hullut jännitykseen :D
ja voin sanoa että tämä hullu jännittää täällä ainakin sata kertaa enemmän kuin te yhteensä.
T. Ap
no ootko avannut kirjeen? Mitä siinä oli? Mä avaisin!!
Ja arvatkaahan mitä sieltä löytyi! :D
No tulipahan ainakin vähän jännitystä tällekin päivälle.
Hitto, eihän siellä ollut muuta kuin yksi vanha 50 markan seteli :D
Ja minä täällä jo näin kuvia jostain mielenkiintoisista salaisuuksista :)
T. Ap
... mistähän palveluksista pappa sen on äidillesi ajatellut maksaa.... ;)
tai sitten katsoneet liikaa saippuaa telkkarista!
Kyllä ihmiset saattavat unohdella asioita, kuten postittaa jonkun kirjeen, ilman että se olisi tarkoitus antaa saajalle vasta lähettäjän kuoltua tms.
Kirje on saattanut epähuomiossa joutua tärkeiden papereiden joukkoon ja unohtua siksi. Kenties äitisi ei osannut odottaa tuota 50mk ja siksi ei ole kysellyt perään! Tai sitten on kysellyt esim lopputilinsä perään ja herra maksanut uudelleen, kun luulivat postin kadottaneen kirjeen tai ihan MITÄ VAAN TAVALLISTA!
Miksi edes kuvittelitte MIEHEN haluavan naisen tietää, että mies on lapsensa isä miehen kuoleman jälkeen?? Eiköhän nainen aika hyvin tiedä kuka on lapsensa isä? Ainakin paremmin kuin mies :)
just maailman ärsyttävintä ku joissain kirjoissa ihmiset kiertelevät kuolleitten vanhempiensa kirjeitä että eivät muka voi avata ja sitä sitten jauhetaan sivukaupalla! TIETYSTI VOI ja PITÄÄ avata eikä vatvoa sitä päiväkausia!!!
Hitto nytkin luin yhtä sellaista kirjaa ja kun ei ollut päähenkilö kirjan puoleen väliin mennessä avannut kuolleen isänsä kirjeitä niin kyllä lensi kirja pois, niin otti hermoon moinen jahkailu. Oli vielä kyse siitä että niistä olisi selvinnyt että missä hänen oma velipuolensa on, muttei idiootti päähenkilö vaan saanu avattua kirjettä. En voi tajuta että tuommosta jahkailua kukaan oikeesti voi jauhaa tai varsinkaan että kukaan jaksaa lukea, aaaarrggggggggghh.
Tuu nyt ap kertomaan, että vedit höplästä :)
Mutta ei sen puoleen, minusta tämä oli pitkästä aikaa oikeasti HYVÄ provo. Huonoja ovat ne tuhanteen kertaan olleet ja joista näkee kilometrin päähän niiden olevan provoja.
Totta. Jahkailu on ärsyttävää, itsekin jahkailen. Pois semmoinen tapa.
Vierailija:
Isällehän tavallaan äidin asiat kuuluisi kun hän on leski ja hän on ainoa minun lisäksi kelle kirje voisi kuulua, kun minä olen ainut lapsi. Mutta sitten taas jos on joku rakkausjuttu niin en haluaisi isää loukata. Mutta jos onkin joku sellainen juttu mikä kuuluu enemmän isälle kuin minulle niin miten sitten voin kertoa että olen ominpäin mennyt availemaan äidin kirjeen.T. Ap
Kiitos ap, kun avasit ja kerroit meille. Muuten, miksi joku täällä haukkuu. Eihän ap:llä ole enää mitään kerrottavaa. Hän kertoi jo kaiken.
Olen järkyttynyt! Nyt ymmärrän, miksi pappa on toiminut näin. Hän oli todennäköisesti tarkoittanutkin kirjeen minulle!!