Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

<:) 3-kuumeilijat viikko 48 (:>

27.11.2007 |

Marraskuu vetelee viimeisiään!

Toivotaan pikkujoulujen ja joulumielen tuovan monelle plussaa!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aika hiljaista, toivottavasti lapset ei äidi mittelemään, mun ääneni on nyt jossain...

Pää on aivan räkää täynnä, kurkku kipeä ja yskittää ja mitään ei jaksaisi mutta pakkohan se on.

Ensimmäinen Terolut kuuri alkaa lähentyä loppuaan. Odotellaan taas. Sitten aloitettava se toinen.

Rill-ma-rilla *väsyneenä flunssan kourissa*

Vierailija
2/17 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirränpäs tämän tänne vkolta 47...

Päätin siis liittyä julkisesti joukkoonne, vierailemassa olen kyllä täällä käynyt. Täällä kuumeillaan myös kolmatta. Ennestään meillä on 02/02 ja 05/04 syntyneet tytöt ja nyt on poika tilauksessa ;-)

Kuukautiset piti alkaa eilen, eipä näkynyt. Heti piti testata ja niin minun kuin miehenikin mielestä siinä oli haalea viiva. Pitää testata uudelleen loppuviikosta. Jo aikaisemmin tutuksi tullut oire on kyllä jo ilmaantunut: aamulla hampaiden pesu saa kakistelemaan.

Mutta jännityksellä odotellaan loppuviikkoa, josko olisi tärpännyt ja päästään yllättämään sukulaiset. Minä kun olen sanonut, ettei meille kolmatta tule (vaikka nuorempana olen sanonut haluavani viisi lasta). Niin siinä vaan kuitenkin kävi, että kuume iski salakavalasti ja kun vielä sain koulun päätökseen, niin päätettiin katsoa mitä tuleman pitää. Ristiriitaiset tunteet on välillä kyllä ollut. Nyt on jo niin helppo liikkua tyttöjen kanssa, ja kun koiriakin sattuu olemaan useampi, mutta silti tuntuu, että yksi paikka olisi vielä avoin. Katsotaan, miten käy.

Plussaista viikkoa kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä minulla ollut mitään erikoista, mutta ajattelin vähän kirjoittaa kuitenkin. Nyt menossa kp 23/28. Tänään olisi tehnyt mieli jo testata, mutta eihän se voi näkyä vielä. Kukrkku on edelleen kipeä. :( Mutta kunnon flunssaa ei tule. Ja tuntuu että ois lämpöä, mutta en ole mitannut. Aamulämpöjä en ole myöskään mittaillut kun ei vaan huvita. Miehen kanssa taas vähän hankala tilanne, mutta eiköhän se tästä. Ja väsyttää joka päivä. Himputin kaamosaika... :/ Kun aina on pimeää. Pitäisköhän ostaa sellanen päivävalolamppu?

Nippailut alavatsassa loppuivat. Menkkamaista jomotusta vaan on oikealla puolella. Ja ihan kun tänään olisi vähän supistanut istuessa. Joten irtosiko alkio nyt sitten..? Voih... Ei tainnut tärpätä taaskaan. ajattelin perjantaina jo testata kp26/28. Jos näkyisi edes haaleana. Epätoivoistako?? :D Mutta tuntuu, että tästä siirrytään kuitenkin syyskuisiin.

Rilla-ma-rilla: Pikaista parantumista! =)

Tervetuloa uusi tulokas! :) (en muista nyt nicciäsi).

Vierailija
4/17 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä pipiä porukkaa;) Paranemisia!

mima07: tuttua tuo ristiriitaisuuden tunne.. välillä tuntuu että onkohan sitä nyt ihan täysissä ruumiin ja sielun voimissa, kun tällaiseen ryhtyy..

2poj@näiti: me ollaan aika samoilla päivillä menossa, jänskään sunkin puolesta:)

ON: tänään on tuntunut ylösnoustessa oikealla puolella tosi kovaa kipua ja näin istuessa vihloo tuota alapäätä:( mitenköhän tässä nyt oikein käy.. Lisäksi on kyllä runsasta ja limaista (sori) valkovuotoa, että voikohan ovis olla näin myöhään vai mistä tässä on kyse? Viime viikolla alkanut huimauskin mietityttää. Ei kai sitä näin tarkkaan miettis, jos ei olis yritystä päällä..

huitshapeli ja yk1, 21/25-28??

Vierailija
5/17 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa napaa vaan....

Ihan outoja tuntemuksia ollut...mut nää on varmaan taas näitä " mukaoireita" ...just nyt yritän ajatella että ei se mitään jos nyt ei tärppää vielä kun la ois sit elokuun puolvälin jälkeen...kaikki paras olis jos jäisin vasta siinä paikkeilla äitiyslomalle. Tulee 6.8.08 vuosi täyteen uudessa työpaikassa ja jos on ollu vuoden töissä kun äippäloma alkaa niin firma maksais kolme kuukautta normaalipalkkaa...se olis aika kiva aloitus uuden tulokkaan tullessa kotiin, ei tarttis miettiä heti että kuinka rahat riittää...no saisin kuitenkin 72 päivän palkan jos jään aiemmin....järkisyillä yritettävä hillitä tätä kuumeilua!!!!! Ja nyt jo laskeskelin että ovis oli vissiin eilen ja sunnuntaina pupuilua niin kaikkihan on mahdollista...? Nyt sit ukko yövuorossa niin ei kyl sillä rintamalla mitään tiedossa...

Ihanaa jos teillä tärppää! Pidän peukkuja kaikille tasapuolisesti!

Äiti1983 yk 1 kp 14-18/28

Vierailija
6/17 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jo kyseli viivan vahvistumisesta... no la (kp31) testasin sin haalean plussan, eilen ti (kp34) testasin haaleamman haamun, mutta tänä aamuna täti sit päätti kuitenkin tulla meille eli kp 35 muuttui kp 1. En tajua tota haaleeta plussaa, olisko ollu kemiallinen raskaus vai mitä? Onko kokemuksia?

=( Arvaatkas ku potuttaa!!!!!!!!

No, ei auta itkut markkinoilla. Täytyy taas kerätä voimia ja psyykata ittensä uuteen kiertoon... taas...! No, eipä tarvi selitellä juomattomuutta työpaikan pikkujouluissa perjantaina. eli jotain positiivista, mutta mieluummin olis tuo täti saanu pysyä pois.

Eilen käytiin katsomassa pikkuveljen vauvaa sairaalassa, syntyi pikku prinsessa sunnuntaina, iiiiihhaaaana vauva! Tyttö painoi vain 2.350g ja pituutta vain 45cm, oli kuin nukke! Kuume vain yltyi tytön nähdessä....

Kaikille jaksuja! Tsemppiä ovisbongailuihin ja petipuuhiin! Ja tietysti plussaonnea!!!! Siirryn hetkeksi takavasemmalle (jos maltan).

mp73, yk 13, kp 1/28

Vierailija
7/17 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mp73: voi ei... että kehtasikin täti odotuttaa noin pitkään. :/ Kurjaa. Pahoittelut. :( Eikun vaan pää pystyyn ja uuteen kiertoon, vaikka ei varmaan enää jaksaisikaan.

Minun on paha sanoa, kun jos nyt ei tärppää, niin alkaa kp4 ja tuntuu että voisin antaa jo periksi.

Huitshapeli: Kiva nicci sulla. :) Kiitos tsemppauksesta. Peukutuksia myös sinulle. bd bd bd!! =)

ON: Omassa tilassa ei mitään uutta, paitsi että valkkari on lisääntynyt (sorry). Ei ole ollut tuollaista pitkään aikaan. Mutta enpä osaa sanoa tuosta mitään mitä tarkoittaa. Ainakin tosi kärttyinen olen ollut. Tänään kp 24/28 ja en voinut pitää näppejäni erossa Acon10 testistä... Tyhmää, mutta testasin. Ei tullut kun viivan paikka. Blääh... Näin käy kun on malttamaton. Luin muuten, että Acon on vain 95% varma, kun taas muut useammat testit jopa 99%. Eli eihän se niin herkkä sitten olekaan. ?? Minä en noita Aconeita enää osta.

Plussaonnea kaikille!! :)

Vierailija
8/17 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut mp73! Voi hitsit, mä niiiin toivoin jo... Oliskohan ollut kemiallinen raskaus? No, ollaan edelleen hengessä mukana.

Peukkuja piinaajille!

Tännekin täti löysi jo maanantaina, yllättävän ajoissa, kierto oli vaan 23 pv. No, pelasti mun viikonloppumatkan ja pääsen uimaan! Vaikkakin olis voinu pysyä täysin poissa...

Eli pitkän kaavan mukaan meilläkin mennään.

vuma, yk 6, kp 4/23-27

Vierailija
9/17 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa napaa nyt vaan: Jomottaa menkkamaisesti alavatsaa... Eli kai ne menkat sitten kohta alkavat. Ei ole ennen jomottanut näin kun olen ollut raskaana (siis enne r.testiä). Ei ole toiveet mitenkään korkealla. :/

Ja lisäksi 1-vuotias valvottaa kivasti öisin(hampaita tulossa?) , joten olen aivan rätti. Toisaalta olisi hyvä jos nyt ei tärppäisi kun olen niin väsynyt. Ajattelinkin, että jos nyt ei tärppää, niin taidan pitää taukoa, jos sitten vaikka ensi vuonna olisin vähän pirteämpi.

Tosi sekavaa tekstiä varmaan, mutta olen väsynyt. Täytyy kohta mennä pienten kanssa päikkäreille.

Hyvää viikonloppua! =)

Vierailija
10/17 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin aamulla Clinicin testillä (en malttanut odottaa) ja olin näkevinäni 10 min. sisään haamun, mutta sitten kun katsoin tuon ajan jälkeen, niin siinä oli vaan viivan paikka. Joten negaa kait tarkoittaa? Täytyy testata sunnuntaina uudestaan jos täti ei ole tullut. Mutta vahvasti epäilen, että menkat alkaa, koska oireet on juuri sellaiset.

Vierailija
11/17 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Mutta varmaan kohta tulee kun alavatsaa niin särkee. :/ Kaikki merkit viittaavat siihen.

Eli siirryn varmaan huomenna Syyskuusiin.

Vierailija
12/17 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei täältä taustalta.. Onko plussanneita tullut lisää, miten 2pojanäidille kävi?

Vierailija
13/17 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eilen vähän tiputteli ja ajattelin jo, että menkat alkaa, mutta ei niitä vaan kuuulunut. Niinpä tein testin aamulla ja nyt oli havaittavissa aikaisempaa haaleaa viivaa tummempi viiva. Haalea se viiva edelleen on, mutta erottui selvemmin kuin alkuviikosta.

Pakko on vielä loppuviikosta tehdä uudestaan, onko se oikeesti plussa?!

Vierailija
14/17 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän haalea plussa kattelee tuolla telkkaria... =))

Vierailija
15/17 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätiä ei ole näkynyt, mutta särkee alavatsaa menkkamaisesti ja huippaa & väsyttää. Vielä ei ole ollut pun. vuotoa (rusehtavaa), mutta huomenna on varmasti. Huono olo myös. En ole voinut testata, kun ei ollutkaan ylimääräistä testiä. Täytyy katsoa minkälainen tilanne on huomenna. Mutta luulen, että tänne ei plussaa tule.

Mitenkäs muiden tilanne?

Vierailija
16/17 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole menkat alkanut, ei myöskään alavatsakipuja ollut niinkuin normaalisti pari päivää ennen menkkoja, MUTTA koko ajan tuntuu että jotain lorisis housuun! Oon ravannu päivän vessassa tarkistamassa tilannetta..

Ihan varma olen että kohta alkaa:(

huitshapeli kp26/25-28

Vierailija
17/17 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Harmittaa mp73:n puolesta. Olin jotenkin varma plussasta.

Olin muksujen kanssa mummolassa ja pari päivää poissa koneelta. KOvin moni tuntuu olevan kanssani samoissa vaiheissa. Mulla tuli viime viikolla kp 22 kahden vessakäynnin ajan rusehtavaa (kaikkia tietenkin kiinnostaa...) vuotoa,joka loppui sitten. Nyt kp 25/22-26. Menkkaoireita ei tunnu. Jotenkin olen ollut huomaaviani pientä etovuutta ja jatkuvaa halua syödä (kuten mulla on ollut aiemmissa raskauksissa), mutta onhan tässä ihan yliherkkä.

Mulla on tosiaan ollut vähän epäsäännöllinen kierto, joten en ole vielä päättänyt, milloin testaan jos siihen asti pääsen.

Katsellaan! Tsemppiä muille piinailijoille!

Peipsu yk2