**** JOULUKUISTEN TIISTAI ****
Kommentit (45)
Onnittelut tuoreiden tonttujen perheille.
ja Tsemppiä lähtijöille :)
laitoin tietoni tuonne syntyneitten listaan.
S ja Pallero 1vk 3pv
Onpas kiva kun näitä vauvauutisia alkoo vihdoinkin pikkuhiljaa tulla.
Himpula jälleen
eka huomasin että catryn tyttö oli samanpainoinen kun minun esikoinen,mutta 0.5cm pitempi oli catryn tyttö=)
sitten oli sedis ilmotellut myös onnellisia uutisia-onnea koko perheelle!!!
itse saunoin tuossa ja en voinu pitkin saunas olla tuli niin huono olo et huh hei!
Pieniä mut pippurisia vauvoja varmaan :-) !!
Oon poikki... En sit siivonnut aamulla kun vähän mut sen jälkeen kirpparireissu lasten kans julkisilla kulkuneuvoilla ja samalla ruokakaupassa... Ja sit kotipihal vielä 40min ja ruoanlaittoon, äkkiä pöperöt naamasta alas ja suihkuun, lapset yks kerrallaan... Esikoisella on peffaan asti melkein tukka niin sitä sit pestiin on tosi vaikeeta kun hysteerisenä melkein lapsi ettei vaan mee naamaan vettä... Ja sit rasvaukset, yöpuvut ja iltapalat, keittiön siivoukset jne jne ja nyt oon ihan zombie.
Eikä puhettakaan et apua sais näihin kotihommiin.
Nyt pakko mennä lohduttamaan itteä suklaalla ja hyvällä kirjalla sohvalla pötkötellen :-)
Sintagma 35+6 ja huomenna paukkuu taas viikot jee :-)
onnea catrylle ja puolkympille sylintäydeltä!!ja vauvantuoksuista arkea...
D-vitamiinia olen syönyt jo lokakuusta lähtien sen 10mikrogrammaa/pv meillä ainakin suositus on ihan neuvolan puolesta. Aikaisemminhan se oli marraskuusta alkaen mutta muuttui 2v sitten kun esikkoa odotin. että kannattaa kyllä aloittaa ja mainita asiasta neuvolassa jollei neuvolantäti nyt ole ollut ajantasalla.
huomenna saan pissivastauksen minkä labraan vein, toivottavasti kaikki ookoo..esikon kanssa käytiin se reissu ku pieni on edelleen kipeänä ja siis kotihoidossa, niin liitokset huutaa hoosiannaa ja enpä meinaa eteenpäin päästä. Huomenna vietetään kotipäivää edelleen ku pientä lämpöä on. 2v synttärit ois perjantaina mistähän sais voimaa niitten järkkäämiseen. Ylämaha paisuu silmissä ja nahka venyy ja paukkuu, alamaha on ihan tyhjillään, tosi ilkeen tuntustu tuokin. joten liityn varmaan kohta " synnytystä toivovien kerhoon" :) yksikseni varmaan minäkin joudun sinne menemään ku ei oo esikoiselle hoitajaa, ajatus ei tunnu yhtään houkuttelevalta.
iltapalan laittoon mentävä ja tuntuupa olevan aikamoiset aromit myös tuolla pöksyissä
tamatu rv 35+4