Olen läski...:( inhoan itseäni...söin tänään taas 2kpl konvehtirasioita, yht noin 700g suklaata.
Kaiken lisäksi olen väsynyt syömistavoistani johtuen koko ajan. Mutta suklaa, karkit, jne. ovat kuin huumetta! Kuinka pääsisin eroon, saisin karistettua kilot ja tuntisin tyytyväisyyttä muustakin kuin saatanallisesta ahmimisesta?
Kommentit (47)
Kun tekee mieli makeaa, syöt jotain hedelmää. Talossa ei saa olla mitään herkkuja jos on huono itsekuri (tiedän kokemuksesta)
ensinnäkin kunnon ruoka-ajat (5 ateriaa päivässä) ja kunnon ruokaa, ei millään salaatilla elä.
älä osta herkkuja kotiin
mieti miten muuten voisit hemmotella itseäsi kuin ahmimalla tajuttomia määriä!
On paljon helpompaa vastustaa kiusausta makean ostamiseen lyhyellä kauppareissulla kuin vastustaa kiusausta kotona jatkuvasti, jos kaapissa on jotain houkuttelevaa.
Yllätysvieraiden varalta ei tarvitse pitää karkki/keksivarastoa. Tarvittaessa voit varata kotiin vaikka voileipäkeksejä, hapankorppuja ja tuorejuustoa vieraiden varalta.
ei ole helppoa aina ns. normaalinakaan. Takana on ajoittaista, varmaan 80-luvun lopulta alkanutta bulimiaa. Mutta: aina kun mässäilynhimo iskee, kuvittelen että joudun olemaan jonkun vetävän oloisen miehen katseen kohteena (olen kyllä ihan tyytyväinen omaan könsikkääseeni, mutta hänen kroppa ei nyt tässä mielikuvittelussa kelpaa) ja miten olisi ihana kääntyä ja kävellä ajatellen miten hyvältä kroppa näyttää ja tuntea katseet selässäni... eikä selluisessa takapuolessani:)
koitahan mielikuvittelua
Vai ovatko sama asia? Kuinka tarkka tuo dieetti siis on? Ovatko kiellettyjä juuri ketsupit, salaatinkastikkeet jne? Saako tuon ruokavalion mukaan käyttää makeutusainetta lainkaan? En vielä päässyt kirjaa hakemaan kirjastosta, joten siksi kiinnostaa.
Vierottuminen kaatui siihen pitkään listaan mitä ei saanut syödä. Mm. ketsuppi oli kiellettyjen listalla. Elämä menee liian vaikeaksi, jos pitää joka ikistä suupalaa vahtia kun ei kerran ole muuten syömisrajoitteita.
Terv. yksi ketjun " addikteista" .