Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen luvannut pomolle paljastaa raskauteni koko työpaikalle huomenna heti ekan ultran jälkeen.

Vierailija
26.11.2007 |

Mitä jos jotain onkin pielessä, mitä sanon?

Asian kertominen nyt on kuitenkin välttämätöntä, tulevien töiden järjestelyn vuoksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ultran perusteella sikiöllä kaikki ei olekaan kunnossa.

ap

Vierailija
2/4 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sit otat heti yhteyttä pomoon ja kysyt, että vieläkö hänen mielestään on tarpeen retostella asioilla näin varhaiseissa vaiheessa? Tietty jos työyhteisö on pieni ja joka tapauksessa jakaisit murheesi, niin sama kai sitten, vaikka kertoisitkin asiat niin kuin ne on, mutta jos tuntuu, että et jaksa retostella asialla, niin ei sinulla ole mitään velvollisuutta niin tehdä.

Mun tuttavilla on ollut monta murhetta matkassa ja osa on avoimesti kertonut heti alkuunsa ongelmista (mm. vauvalta puuttui aivot) ja osa taas pitänyt asian mahdollisimman pitkään itsellään (tiesi, että toinen kaksosista kuolee heti synnyttyään). Ei voi kukaan ulkopuolinen sanoa, että kumpi tekee paremmin, jokaisen on toimittava omalla tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä noihin työjärjestelyihin tulee, niin onhan se toki kiva työnantajalle, että voidaan asioita etukäteen järjestellä, mutta sinullakin (tai kellä tahansa muulla) olisi oikeus irtisanoa itsesi niin, että et olisi kuukauden päästä töissä. Siinä on PALJON vähemmän aikaa järjestellä asioita kuin mitä raskauden ekan ultran jälkeen. Samoin voihan kuka tahansa sairastua ja vaikka kuolla...

Eli vaikka oletkin lojaali työnantajalle, niin on muistettava myös, että ihan kohtuuttomia ei voi ihmisiltä vaatia.

Vierailija
4/4 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs pidempää sitoutumista vaativa homma, jonka joutuisin jättämään kesken. Ja voidakseni jäädä pois määrätystä tehtävästä, minun olisi kerrottava syy. Huomenna klo 11 tehdään lopullinen päätös, jota ei helposti voi purkaa, ultra on kello 8.30.. Kovasti jää aikaa sulatella mahdollisia ikäviä uutisia. :(

ap