Mitä pitäisi tapahtua että palaisit eksän kanssa yhteen?
Eksä haikailee takaisin. Hän jätti minut toisen naisen takia vuosia sitten. Käyttäytyi erossa kaikin puolin kamalasti (mitä pyysi myöhemmin anteeksi) ja jouduttiin lasten kanssa taloudellisesti tosi koville, tuli muutto pieneen asuntoon ja tuli paljon muutoksia lasten elämään. Nyt lapset on teinejä.
Jos palaisimme yhteen, misttä tiedän etteikö hän taas muutaman vuoden päästä päätä että minussa on jotain vikaa ja lähde jonkun nuoren naisen perään?
Kommentit (37)
En ikinä palaisi exän kanssa yhteen. Pyysin ja itkin, että hän panostaisi avioliittoon. Pilkkasi vain. Jätin hänet, ja hän sitten päätti hylätä lapset. En ole eron jälkeen ollut tekemisissä enkä halua ikinä olla. En halua nähdä enkä kuulla hänestä mitään.
Helvetissä myydään pakkasnestettä ennen sitä.
Hämmentyisikö lapset siitä vain lisää? Entä miten he traumatisoituisi jos suhde kaatuisi taas uudestaan?
Älä lähde tuohon mukaan. Exät on exiä aina hyvästä syystä.
Palasin exän kanssa yhteen. Ollaan yhdynnässä ny.
Käypkö kateeks?
AP
Vierailija kirjoitti: Helvetissä myydään pakkasnestettä ennen sitä.
Tämä.
Mulla ei ole eksiä. Olen ollut vaan saman ihmisen kanssa yhdessä ja olemme yhdessä edelleen.
Hänestä tulisi nuori, rintalihaksikas, kapealanteinen varakas mukava Eirassa asuva tuomari, joka harrastaa kirjallisuutta, oopperaa ja teatteria ja on hyvä sängyssä, sekä ryömii maassa anteeksiantoa. Ei, ei riittäisi, nykyinen on parempi.
Ei paluuta mistään syystä. Se on totta kun puhutaan että aikansa kutakin. Ja aivan erityisesti se pätee parisuhteisiin, soppaa ei tule lämmittää uudelleen, se tulee aina olemaan väljähtynyttä ja sun tapauksessa varmaan katkeraa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole eksiä. Olen ollut vaan saman ihmisen kanssa yhdessä ja olemme yhdessä edelleen.
Voihan sitä tosiaan aina vastata vaikkei kysymys itseä koskekaan, kunhan vastaa vain.
Vierailija kirjoitti:
Hänestä tulisi nuori, rintalihaksikas, kapealanteinen varakas mukava Eirassa asuva tuomari, joka harrastaa kirjallisuutta, oopperaa ja teatteria ja on hyvä sängyssä, sekä ryömii maassa anteeksiantoa. Ei, ei riittäisi, nykyinen on parempi.
Isäni on varatuomari. Tuomarit ja varatuomarit ovat 99,9%:sesti pälvikaljuja pullukoita
Mikään, siis mikään tässä maailmassa ei saisi minua edes harkitsemaan yhteenpaluuta sen väkivaltaisen krokotiilinaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä palaisi exän kanssa yhteen. Pyysin ja itkin, että hän panostaisi avioliittoon. Pilkkasi vain. Jätin hänet, ja hän sitten päätti hylätä lapset. En ole eron jälkeen ollut tekemisissä enkä halua ikinä olla. En halua nähdä enkä kuulla hänestä mitään.
Mutta oli sillä niin ihanan iso kulli, niih...
Tekisi muutakin kuin istuisi koneella 24/7.
Omalla kohdallani se merkitsisi, että olen menettänyt järkeni ja ajattelukykyni eli olisin edunvalvonnan tarpeessa pikaisesti. Eli ei onnistu! Aloittajan tarina vaikuttaa osittain tutulta, ja siinä syy miksi olen näin jyrkällä kannalla. En usko uudelleen lämmittämiseen pitkän ajan kuluttua. Sitäpaitsi olen kasvanut ihmisenä ja ajattelen monesta asiasta toisin kuin silloin kun oltiin yhdessä, joten hän ei tunne nykyistä minääni. Tuntee vain sen vanhan ennen olleen nuoremman ihmisen. Epäilisin hänellä olevan jotain inhottavaa taka-ajatusta taustalla. Työpaikka lähtee alta, rahavaikeuksia, jotain pätemisen tarvetta, ei saa enää muita naisia hööpötettyä, jotain muuta mitä ei osaa edes arvata.
Ei onnistu. Seksi pelaa mutta muut elämän osa-alueet eivät jonka lisäksi hänellä on masennus jonka takia emme kuitenkaan näkisi taas kuin max. 1-2 kertaa kuussa.
Vaikka mies olisi miten ihana, yhtälö ei toimi jos itse haluaisi viettää yhteistä arkea joka päivä.
Hölmö olet, jos moiseen lähdet. Fool me once ja sitä rataa.
Mitä vaadittaisiin, että palaisin oman eksän kanssa yhteen? No maailmanloppu ja kaikkien muiden miesten katoaminen maailmasta. Sittenkin luultavasti jättäisin välistä.
Mikään mitä mahdollisesti tapahtuu ei ikinä vie yhteen pahoinpitelijän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Omalla kohdallani se merkitsisi, että olen menettänyt järkeni ja ajattelukykyni eli olisin edunvalvonnan tarpeessa pikaisesti. Eli ei onnistu! Aloittajan tarina vaikuttaa osittain tutulta, ja siinä syy miksi olen näin jyrkällä kannalla. En usko uudelleen lämmittämiseen pitkän ajan kuluttua. Sitäpaitsi olen kasvanut ihmisenä ja ajattelen monesta asiasta toisin kuin silloin kun oltiin yhdessä, joten hän ei tunne nykyistä minääni. Tuntee vain sen vanhan ennen olleen nuoremman ihmisen. Epäilisin hänellä olevan jotain inhottavaa taka-ajatusta taustalla. Työpaikka lähtee alta, rahavaikeuksia, jotain pätemisen tarvetta, ei saa enää muita naisia hööpötettyä, jotain muuta mitä ei osaa edes arvata.
Samaa mieltä. Uudelleen lämmittäminen on pohjaan polttamista.
Ei ole ansainnut uutta mahdollisuutta, tulisit inhoamaan hänen läsnäoloaan.