Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Isot Enskat viikkoon 48***

26.11.2007 |

Onko tosiaan totta ettei ollut vielä pinoa..? Kävin varmaan 3 ekaa sivua läpi 3 kertaa, mutta ei ainakaan sattunut silmään.. No, aloitan pinon ja taidan tehdä siitä näin " alustavasti" koko viikon pino kun ei viime viikollakaan tullut paljon pinoille pituutta.. Tuossapa edelliset http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=93&m=11788716&p=3&tmo…

Mammis

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=4169E1] Tää mamma on kyllä laiskista laiskin! Liian pitkä tauko taas tullut tähän enskailuun:( Noh, nytkin vain ihan pikaisesti piipahdan täällä *hyi minua*

Tuosta Facebookista vain tulin kyselemään, että mitenköhän teitä äitejä sieltä voisin löytää?! Tein tänään itselleni sinne sivut ja nyt yritän kovasti haalia ystäviä itselleni:) Olisi kiva saada teistäkin, joilla siellä sivut on, ystäviä!

Niin ja lyhyesti vielä ommaa nappaa: Meillä menee hyvin, Julius täytti tänään 8 kk. Neuvolassakin eilen käytiin ja uudet mitat ovat 74,3 cm ja 8340g...eli aikas pitkä ja hoikka poika tuo meidän Julius onpi. Julius kovasti jo ryömii eteenpäin, muttei vielä kuitenkaan konttaa (välillä nousee konttausasentoon). Hampaitakin on jo puhjennut 8 kpl!!! Aloiteltiin pari päivää sitten vähän kökköisemmän ruuan syönti ja sekös vasta poitsun saa yökkimään! Voi toista. Noh, pikkuhiljaa totutellaan niihin palasiin...eihän tässä mikään kiire onneksi ole:) Meillä muuten jätetään ehkäisyt nurkkaan näillä näkymin tässä joulun jälkeen eli pikkukakkonen saa tulla meille, jos haluaapi<3 Pari kertaa olen tuonne vauvakuumeilu-pinoonkin kirjoitellut...ehkäpä yrityksen aloittamisen jälkeen tulee sinnekin vähän useammin kirjoiteltua.

Yritän palailla tässä lähipäivinä uudemman kerran!!! Antakaahan jotain vinkkejä, miten teidät tuolta naamakirjasta löytää:)

Mukavaa loppuviikkoa ihan kaikille!

~ ♥ ~ Viipuli ja Julius, 8kk ~ ♥ ~

Vierailija
22/41 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tekaisin tänään Facebookiin sivut, mutta ei vielä yhden ainuttakaan ystävää siellä :( On vielä vähän harjoitteluasteella tuon käyttö..

Milläköhän löytäisin esim. sut sieltä? Kun en viitsi omaa nimeä enkä meiliosoitetta tähän laittaa, oisko jollain ideoita miten " törmätä" siellä?

Ja muutkin saa mut kutsua ystäväkseen, kun vain keksisi miten tuun tunnistetuksi :)

Viipero & Aleksi yöunilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Han, kiva lukea teidänkin kuulumisia :) Just tänään mietinkin että mitäköhän teille kuuluu! Ilmottele sit ootteko tulossa E-P:n suuntaan joulun välipäivinä tai joskus. Ois tosi kiva nähdä pitkästä aikaa!

Viipero taas

Vierailija
24/41 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on siellä oma ryhmä, eli kun haette Groupeista Enskat, niin pitäis alkaa löytymään.

-Osse ja typy taaperopuolelta

Vierailija
25/41 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilen jos löydän teidät..

Vierailija
26/41 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]ja kommentoin pikaisesti.. Missä kaikki luuraa? Tultiin just vauvahieronnasta ja ai kun oli taas ihanaa! :) Nyt neiti nukkuu taas vaunuissa. Minä pistin pesu- & pyykkikoneen pyörimään ja bataatit kiehumaan. Kohta teen itselleni bataattikeittoa + salaattia ja Oonalle vähän sosetta samalla. Imurointi ja lattioiden pesu olisi kans toiveissa jos vain neiti suostuu nukkumaan niin pitkään. hihi! Mulla on selkä ja niska ihan sökönä, siis jumissa! :( Mennään onneksi tänään vaarilaan, siellä saa hierontaa. Josko vähän aukeais paikat..

POPPIS ¿ tervetuloa takaisin kylmään suomeen! :) Teidän reissu kuulosti tosi kivalle ja matkatkin oli menneet loistavasti! WOW!

PI-KI ¿ oli eilen onnistunut nukuttamaan molemmat ipanat ainakin toviksi yhtä aikaa! Hyvä! :)

HAN ¿ teillä on päästy jo nauttimaan pulkkailusta! AH! Odotan NIIN innokkaasti kunnon pulkkailukelejä myös tänne Hesaan ettei mitään määrää.. Miestä ei vois vähempää kiinnostaa, mutta minkäs vanha oululainen lapsuuden muistoilleen voi. ;)

VIIPULI ¿ moikka pitkästä aikaa! Kiva kuulla teistä! Juliuskin on jo 8kk ja 8 hampiakin on jo saanut aikaiseksi!!! WOW! Meillä on vasta yksi puhjennut.. Tsempityksiä teillekin pikkukakkosen kuumeiluun!!!

OK, nyt jatkuu siivoilu. Mukavaa torstaipäivää kaikille! :)

Mammis + Oona zzz [/color] [color=red]♥ [/color]

Vierailija
27/41 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Suomeen Poppis!!=) Kateellinen kyllä olen että olette saaneet lämpimässä naatiskella;) Kuulosti ihanalta reissu, ja lennotkin sujui. Ne onkin varmaan aina ne vaikeimmat kohdat matkoissa, kun ei tilaa touhuta ja pitä istua ahtaassa koneessa..

Mammiksella on energiaa touhuta! Mäkin sain eilen imuroitua yläkerran ja tänään ois tarkoitus käydä alakerran kimppuun ja pestä vessat. Viikonlopuksi taas saatava huusholli kuntoon=)

Missä kaikki oikein on, mua jo huolestuttaa!!!!!!!!!!:( Järkätään nyt edes treffit sit jonnekin vielä ennen joulua että teistä jotain kuulee?!

Just metsästin netistä hyvää lääkäriä, joka on erikoistunut lasten korvakierteisiin. Löysin " potentiaalisen" ja ajankin varasine ens viikolle. Luin sen kirjoittamia artikkeleita mm siitä miten maitoallergia oireillut korvissa yms, niin pakko nyt mennä tutkimaan koko Poitsu kunnolla. En halua syöttää enää yhtään antibioottikuuria jos vaan joku muu ratkaisu on!!

Narskutellaanko teillä muuten hampaita, tekee pahaa kun Oliver narskuttaa tosi lujaa hampaita yhteen:( *narsk*

Ja miten saisin O:n juomaan istualleen, vesi menee istualleen lasista hörpyttämällä, mutta maito menee vaan selällään tai kyljellään nautiskellen, sylissä eikä puoli-istuvassa ei suostu ottamaan edes pulloa suuhun??????????

Eipä muuta kun mukavaa päivän jatkoa kaikille,

A & O 9,5kk

Vierailija
28/41 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyty tulla onnittelemaan ja ihmettelemään...

VIIPULI Siis teidän Julius on Höpistä päivän vanhempi!!! Eli onnea 8kk, meillä se täyttyi tänään ;) Missäs synnytit? Asuitko pääkaupunkiseudulla? Ja WOW 8 hammasta jo!!! Täällä on vasta 3. Onko tullut jo taaksekkin hampeja? Ja vielä yksi :) Onko Julius tyypillinen Oinas, horoskooppimerkkiään ajatelleen? Täällä ainakin voi niin oikukkaasta oinaasta sanoa =)Ja tuo Fb on ihan helppo käyttää, perehdyt vain ajan kanssa niin susta tulee kohta hakkeri ;)

Täytyy kait munkin katsastaa tuo ENSKAT grouppi sieltä...

IHANAA VIIKONLOPPUA!!

Tää mamma lähtee nyt shoppaa ;)

Lycka ja Höpis tasan 8kk

Vierailija
29/41 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla AURORALLE kommentoimaan kun mua alkoi naurattamaan niin kovin. Meilläkin tosiaan narskutellaan hampaita ja voi kauhistus, mulla kulkee kylmät väreet pitkin selkää pelkästä ajatuksesta! :O Hrrrrr. Oon yrittänyt kieltää mutta eihän tuo välitä mittään, jatkaa vaan :D Jospa siitä ei olis hampaille haittaa...

VIIPERO, kiva kun on kaipailtu :) mää vaikka pistän mailia kun tiedän tarkempaa aikataulua. Näillä näkymin tullaan joko 26. tai 27. päivä ja lähdetään joskus 30. päivä takaisin. Mutta mailaan, kun tiedän tarkemmin :)

MAMMIS taas ahkerana siellä! Voi kun itsekin sais jostain energiaa (ja AIKAA!!) touhuilla kotona. Tai ehkä sitä aikaa olis jos käyttäis sen oikein ;)

Sampo teki viime yönä nukkumisenkan! Nukkui jostain puolesta yöstä melkein viiteen! Ei oo kyllä tapahtunut tällaista viime aikoina :O Ens yönä varmaan heräilee senkin edestä :p Sellaista se on.

Tänään käydään rokotuttamassa Sampoa. Influenssarokotteesta on kyse. Viimeksi Sampo oli pari päivää vähän väsyneempi kuin normaalisti, saapa nähdä miten nyt käy.

Njoo pitää varmaan mennä kahvittelemaan ja siivoilemaan. Toivottavasti enskatkin taas aktivoituisivat :)

Han ja Sampo 9kk+++++++

Vierailija
30/41 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=4169E1] Kiva, kun meidät vielä täällä muistettiin... Olen tässä lähiaikoina niin vähän kirjoitellut palstalle, että ei olisi ollut mikään ihme, jos olisimme joutuneet unholaan!

Aurora: Meillä Julius myös välillä narskuttelee noita hampaitaan (ei tosin enää kovinkaan usein...onneksi!) Voi vitsit, se on kyllä niin kauheaa kuunneltavaa! Kylmät väreet menee vaan selkää pitkin, kun poitsu päättää teroittaa hammasrivistöään:/

Viipero: Löysitkö tuon Enska-ryhmittymän:)? Mä löysin ja siellähän on tosiaan melkein kaikki!

Mammiksella on selkä jumissa...voih:/ Toivottavasti helpottaa pian!!!

Lycka: Oh-hoh...miten mäkään en ole ennen hoksannut, että meidän lapsosilla on vain päivän ikäero! Kivaa:)! Onnittelut sinnekin hienon iän saavuttamisen johdosta! En oo pääkaupunkiseudulta... Keski-Suomessa asustellaan. Mitkäs teidän Höpiksen mitat ovat tällä hetkellä? Joops, Juliukselle tosiaan on puhjennut jo 8 hampia (ylhäällä edessä 4 ja alhaalla edessä 4), mutta tosin 4 hampuliineista on vielä aikas minimaalisen pikkuruisia (vähän aikaa sitten puhkesivat)! Onneksi ei ole mitenkään erikoisemmin hampaitaan valitellut...eli ei ole varmastikaan kauhian kipeää onneksi tehnyt:) Joo, ja mitä olen hieman noita horoskooppimerkkejä tutkiskellut...niin Julius täyttää kyllä Oinaan tunnusmerkit aivan loistavasti:D Oikukas osaa kyllä välillä olla (todellakin!), mutta onneksi pääosin aurinkoinen ja reipas ihanuus<3 Tulehan ihmeessä säkin tuohon Enska-ryhmään!

Toivottavasti Hanin Sampolle ei tule mitään ihmeempiä oireita rokotuksesta! Hienoa, että Sampo oli nukkunut noin hyvin viime yönä:)!

Morotukset kaikille Enskoille ja vauvoille! Mua saa sitten kuka vaan pyytää kamuksi Facebookissa, jos tunnistaa=)!

~ ♥ ~ Viipuli ja Julius, 8kk ~ ♥ ~

Vierailija
31/41 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=hotpink]

Mulla on taas palstailu jäänyt, on ollut kauhea hoppu ja muun ajan olen (minäkin..) notkunut FB:ssa. Jos mua haluaa sieltä bongata, niin laittakaa meiliä kesis2006@luukku.com. En tässä halua koko nimeäni julistaa, eikä sieltä naamakirjasta muuten löydy.

Omaan napaan kuuluu sellaista ihanaa, että vihdoin viimein ostettiin asunto! Jee, pääsen pois täältä Keskustan tuntumasta, kun muutetaan Espoon perälle meren rantaan. Meitsi on NIIIIIIIIIIN fiiliksissä!

Nytkin jää taas homma lyhyeen, pakko ehtiä siivota niin kauan, kun L vielä nukkuu. Yritän aktivoitua taas enemmän, olette mielessä kyllä!

Kesis ja Lenni 8kk

Vierailija
32/41 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain pikaisesti kirjoittelesi.. Pinon luin eilen mistä ei jäänyt mitään mieleen..

Eli vähän omaa napaa.. Tai siis Even, eli nyt voi jo sanoa että meidän neiti osaa kävellä. :D Koko ajan vaan haluaa kävellä, varsinkin kun ollaan poikaystävän luona alakerrassa.

Nyt neidillä on pieni nuha, käytiin jo eilen lääkärissä kun valitti korvia ja aristi toista, mutta toinen vain punoittaa. Saatiinpahan korvien jälkitarkastus, kun soitin maanantaina siihen aikaan, seuraava aika on vasta 18.12.. 2 lääkäriä viidestä on töissä.. No, käydään sitten kuitenkin näyttää..

Nyt puurolle! Palaan illalla..

Bejpi ja Eveliina 11kk 2pv

Vierailija
33/41 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Henna kuulla ultrakuulumisia, Tapsa on tosi mukava ja kertoilee kaikkea pikkuisesta masuasukista, me käytiin siellä kanssa kun odotin Ainoa.

Koirista unelmoidaan, mä haluisin herveesti uutta Dopperia, mutta toistaiseksi vielä tyydybn tuohon käppänään, on joskus niiiiiin kova ikävä meidän Ottoa ( 2-vuotta sitten lopetettua dobermanniamme !

Tikru: kiva että paketti oli mieleinen, vielähän tuo Ronsku on siihen liian pieni, mutta Äiskä voi leikkiä sillä välin puolenhehtaarinmetsän asukeilla !

Poppis: teretulemast takaisin kylmään pohjolaan, vitsit kun toiset saa matkustaa ja meillä menee kaikki rahat tohon kaivamiseen ja räjäyttämiseen, nytkin maksettiin kaivinkonekuskille 1700 ja räjäyttäjille 2500 ¿

Hyi hitsi se hampaiden narskuttelu on kamalaa, Aino teki sitä kanssa tossa vähän aikaa sitten, onneksi on nyt jo lopettanut.

Mitään muuta multa ei nyt kommentteina irtoa, ihan tyhjä pää.

Me käytiin kaverin kanssa tänään AMO:n lelumyynnissä ostin joululahjoja lapsille, ostin 170 ¿ lelut 50 ¿ kävin Primassa tsekkaamassa mikä on niiden oikea hinta, vitsit miten paljon säästin, niillä oli eilen ja tänään joku alejuttu siellä konttorin vieressä, toivottavasti on enskin vuonna.

Meillä Aino ei vielä kävele vaikka on jo melki 1-v, kyykyssä istuu lattialla ja seisoo itksensä vahingossa ilman tukea, mutta ei uskalla vielä kävellä tai kauheesti seisoa ilman tukea, noh kuten muutkin ovat sanoneet lähtee kun lähtee.

Ainolla on sanoja äitä, isi, tossu ja pallo.

Nyt kahville kun A vielä nukkuu

aa ja ae kp 7/26-31

Vierailija
34/41 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pika visiitti ja ilmoitus iso =)

Myyn turvakaukaloa josta haluamme pian eroon, joten jos tiedät jonkun joka tarvitsee niin ilmoittele! Lisää tietoja löytyy Osta & Myy palstalta ja kuvia saa sähköisesti.

Kiittelis,

Lycka

Vierailija
35/41 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasen näköjään kuukausi vierähtänyt kirjoittamisesta..Hui, niin se vain aika vierähtää nopsasti.

Aika moni näköjään täältä " eksynyt" FB:n puolelle. Itsekin sinne sain jotakin väsättyä, mutta kun vielä oppis käyttämään niin hyvä olisi :-)

Kommentointi jää vähälle, kun täytynee ens alkuun lueskella mitä kaikkea onkaan tapahtunut. Omassa kodissa Joonasta on tullut melkoinen hyrisijä. Aamusta on mukava herätä, kun toinen hyristelee vieressä. Paitsi jos hyrinä alkaa jo kuuden aikaan aamusta, niin voisi vielä hetken nukkua.

Jahas, taidan viedä koirulit ulos ja kutoa vielä hetkisen..

-Ninca ja Joona zzz 3pv vajaa 7kk-

Vierailija
36/41 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Meillä oli tänään tyttöjen ilta kun isi oli muuttopuuhissa kaverinsa luona. Menee varmaan myöhäiseen.. ;)

Oona simahti jo klo 21.15 puuron jälkeen, oli niin aktiivinen päivä neidillä. Uinnin jälkeen oltiin yksillä synttäreillä ja iltapäivän + illan neiti sitten seisoikin! Eli seisoo tukea vasten - lelulaatikko on suosikki. On vielä vähän huteraa, varsinkin se laskeutuminen, mutta jos yrittää välillä ottaa neitiä alas esim istumaan niin alkaa hirmuinen huuto. ;) ääk. Olisi mun puolesta voinut jatkaa vaan sitä konttaamista.. äh.

Myös nubyn nokkamukista (vai onko se taikamuki?) neiti joi tänään ihan itse moneen otteeseen vettä! Oikein innostui kun tajusi miten se tapahtuu.. huh. Että semmosta meillä.

AURORA ¿ toivottavasti tosiaan saisitte apua nyt siltä ¿potentiaaliselta¿ lääkäriltä tuohon korvakierteeseen, kerro sitten teidän lääkärikäynnistä. Ei oo tosiaan kiva kun monta antibioottikuuria joutuu syöttämään.. Pidämme kovasti Oonan kanssa peukkuja! :)

LYCKA ¿ mitä kävit shoppaan? :) Mun pitää kysellä muilta kun ei oo itsellä varaa lähteä shoppaan.. heh. Ajattelin mennä sitten tammikuun alennusmyynteihin, jos sais vaikka siihen vähän varastoitua rahaa ja ostaisi sitten vähän uusia työvaatteita. HUI!

HAN ¿ mitenkäs rokotuksen kanssa meni, oliko Sampo väsyneempi kuin normaalisti? Sampo oli tehnyt nukkumisenkatkin, jatkuiko meininki vai valvottiinko seuraava yö? ;)

VIIPULI ¿ vaari hieroi niska-hartia-selkä osaston ja kyllähän on ollut torstain jälkeen pipinä paikat. En tiedä mistä ne nyt yhtäkkiä niin äityivät kipeäksi kun kuitenkin jumppaan sen pari kertaa viikossa ja yritän kovasti kiinnittää huomiota tuohon osastoon.. Blaah.

KESIS & Lenni ne pääsee pian jo uuteen kotiin. Onko teillä jo päiväkampa jossain seinällä valmiina!? ;) Ihanaa! Uuden kodin suunnitteleminen on NIIN IHANAA! Ääk, jokos Lennilläkin tuli jo 8kk täyteen.. Huih, perästä tullaan!

BEJPIN Eve se vaan kävelee! :))) Sillä poikaystävällähän on (ainakin toistaiseksi) ihan hyvä vaikutus ollut.. Toivottavasti nuha helpottaa ja ei korvista löydy mitään..

AA oli tehnyt lelulöytöjä!!! KIVAA! Mullakin tekis mieli investoida vähän uusiin leluihin, mutta mietin että ostaisko vasta joulun jälkeen, oisko ne sitten vähän edullisempia?

NINCA ¿ kiva kuulla teistäkin pitkästä aikaa!!! :) Joko Joonakin on jo 7kk!?!?! FB:hen jos eksyt, niin sieltä löytyy ¿Enskat¿-porukka.. ;)

Käykö muuten teillä kenelläkään siivooja? Nimittäin olen itse sitä miettinyt, kun menen helmikuun lopusta ¿ maaliskuun alusta töihin, mulla tekis mieli ottaa siivooja esim kerran 2 viikossa. Eikös sen sais vähennettyä verotuksessa..? Täytyis vaan löytää joku hyvä siivooja, parempi varmaan alkaa kyselemään noissa vauvahieronnoissa ja avoimessa pk:ssa jos joku tietäis hyvän. Sitten voisi itse panostaa enemmän vain yhdessä olemiseen sitten niiden töiden jälkeen, ei tarvitsisi ehkä niin simona aina olla siivoamassa, pitäis vaan paikat ¿siistinä¿..

Jep jep, nyt taidan laittaa itselleni yhden lasillisen punkkua ja katsoa jonkun hömppäohjelman boxista. Huomenna onkin taas jumppapäivä ja isi saa viihdyttää Oonaa.. ;) Öitä!

Mammis + Oona zzz

P.S. Missäs muuten Riikka luuraa?[/color] [color=red]♥ [/color]

Vierailija
37/41 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne enskat kasvaa.... Onko MAMMIKSEN Oonakin muka jo niin iso että nousee seisomaan? :O Ei voi olla, sehän on vielä pikkuvauva, vai onko? :D Onnea Oonalle uudesta taidosta!

Sampo sai tosiaan influenssarokotteen tuossa pari päivää sitten ja on olult tavallista väsyneempi ja kiukkuisempi. Ja ruokailu on ollut vielä tavallistakin vaikeampaa ja inhottavampaa. Sampo on aloittanut välittömän huutokonsertin, kun on pistänyt syöttikseen istumaan, että hauskaa :( Ennen se vain sylki kaikki ruoat ulos, mutta nyt se vain itkee. Toivottavasti johtuisi vain tuosta rokotuksesta tai jospa poistu tekee hampaita.... Pääasia ettei olisi pysyvää tuo ruokainho.

Enpä nyt ehdikään enempää kirjoitella.

Han ja Sampo 10kk tasan

Ps. Onnea Emikselle 10kk etapista! ;)

Vierailija
38/41 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=CD1076]No nyt on taas kamala keli täällä kun on niin paljon plussaa. Just kun pitäis lähtee ajelemaan Nauvoon pitkästä aikaa niin nyt on tappokeli. Pöh.

HAN: paljon onnea Sampollekin etapista! =) Miten teillä menee nykyään yöt? Emis heräilee vieläkin tosi usein, mutta vetää sit joskus aamuyöstä yhden vähän pidemmän pätkän n.2,5h niin saa vähän äiskäkin nukuttua. =)

MAMMIS: hienoa, että Oona jo seisoskelee! =)

AURORA: joo meilläkin narskuteltiin hampaita vähän aikaa sit, mutta nyt on onneksi loppunut! Hitto se otti kyllä korvaan.

AA: no ihan kohtahan se Aino sit keikkaa itsensä liikkeelle kun jo seisoskelee itsekseen? =) Hiton hyvät säästöt leluista!

Se on kyllä hassua toi meidän liikkumattomuus. Kyllä se Emis nousee jo konttausasentoon, mutta eipä se siinä pysy. Ja ihmiset AINA ekaks kysyy, että konttaako? käveleekö? No siinä sit yritän selittää, että eipä toi vielä ja taitaa olla panostanut enemmän tohon puhepuolelle kun pöpöttää paljon ja osaa jo monia sanoja. No siinä ihmiset tuijottaa Emistä, joka tuijottaa takaisin kulmien alta ihan hiljaisena ja jurona. Juuh..puhelias hilpeä lapsi näyttäisi olevan teillä. Prkl =D Eihän se mitään varsinaisesti haittaa, mutta olis se kiva kun edes miehen perheelle juttelis samalla tavalla ku mun isälle ja meille. Ne alkaa jo katsoa toisiaan meidän selän takana..=D

Eilen käytiin ostaan maalia, että saan maalattua meidän uuden olohuoneen! =) Ja koko lattia pitäis uusia..päädyttiin muovimattoon ku vihaan laminaattia ja sekin tulee kustantaan halvimmillaan 500¿! Silloin joudun tyytymään vähemmän kivaan. Ja pitäis saada se paikalleenkin. Kun toi muutto on jo aikamoista rahanmenoa. Pläh..no sittenhän on muutettu. =)

Nyt ei muuta..kovalla kiirelllä nyt sit ajelemaan isovanhempien luo näyttämään Emiksen " taitoja" =D

Ihanaa sunnuntaita!

t. poppis ja Emiliina 10kk

Vierailija
39/41 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli varovaisesti kurkin tälle puolelle, kun tyttärellä tuli perjantaina 6 kk ikää täyteen ;). Tässä olisi kuva meidän Anni-neidistä. http://www.aijaa.com/v.php?i=1297312.jpg (toivottavasti linkki toimii).

En muista yhtään mitä piti kommentoida, mutta enköhän minäkin pääse kärryille teidän jutuista...

Fay ja Anni 6 kk + 2 pv

Vierailija
40/41 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu mennyt taasen hurjan nopsasti enkä ole ehtinyt palstalla käymään. Nyt jokunen sana kuitenkin kuulumisia.

Oltiin eilen miehen isän luona viettämässä pikkujouluja, koska eivät ole jouluna Suomessa. Tyttönen oli selvästi innoissaan kun ihmisiä ympärillä ja menoa riitti. =) Pienestä asti kyllä ollut havaittavissa, että meidän neiti on juhlaihminen!

Tänään oli ihanaa sytyttää adventtikyntteliköt ikkunoille ja paistoin ekat joulutortutkin. Piparitaikina odottaa tekijäänsä eli huomenissa varmaan mies saa tulla piparintuoksuiseen kotiin töistä. Käytiin myös vähän ostamassa joululahjoja ja alkaa suurin osa olla hankittuna. Jospa kerrankin saataisiin kaikki hyvissä ajoin ostetuksi... Useampana vuonna näin olen päättänyt ja sitten kuitenkin tullut kauhea kiire.

Poppikselle tervetuloa koti-Suomeen! Ja tsemppiä muuttohässäkkään. Vaikka ollaan jo reilut pari vuotta asuttu tässä omassa kodissa niin vieläkin muistan sen pakkaamisen ja muun hässäkän muuttoon liittyen. Me nimittäin muutettiin puolen vuoden sisään pariin kertaan niin siinä tiesi pakanneensa kippoja ja kuppeja... Ja molemmat muutot kerrostaloon, joissa ei hissiä... Niin ja kuulosti kovin tutulta tuo kysely tyttösen taitoihin liittyen! Minultakin melkein ekana kysellään jokos tyttö on kääntynyt. Ja kun ei ole niin ei ole. Mulla ei asiasta paineita ole, mutta alkaahan se vähän ärsyttämään kun kysellään ja toinen lievää ärsytystä aiheuttava kommentointi liittyy tytön kokoon. Hän on pitkä ikäisekseen ja näin tulee olemaan varmasti aina.

Mammiksen selkä kipuillut. Tiedän että se on inhottavaa! Onneksi sulla on hieronta-apuja saatavilla aikas helposti. =) Teidän Oona meinaa pitää äiskän kiireisenä pienestä pitäen. Onnea hienoista uusista taidoista!

Fay, tervetuloa tälle puolelle! Anni on tosi söpö kuvassa. =)

AA, valaise tyhmää, mutta mikä on AMO... Hyviä ostoksia olit tehnyt!

Kesis, onnea uuden kodin löytymisen johdosta! Ja tsemppiä teillekin muuttopuuhiin.

Hanin Sampolle toivon vähän paremmin sujuvia ruokailuhetkiä. Toivotaan, että tuo ruokahaluttomuus johtuu ihan vaan siitä rokotteesta.

Meidän neiti on muuten viime päivinä valvonut yllättävän reippaasti aamupäivästä. Ei millään meinattu tänäänkään saada tyttöä päikkäreille ja lopulta vasta lounaan syötyään eli puolen päivän maissa kävi nukkumaan. Ilmeisesti omasta mielestään niin iso tyttö ettei unia enää tartte kuin kahdet noin tunnin mittaiset. Äiskä on kyllä vähän eri mieltä..

Meidän ilopilleri riekkuu onnessaan mobilen musiikin tahtiin. Tuo höpöttely ja kikattelu on niin ihanaa että nyt tytön seuraan.

Tunnelmallista adventin aikaa kaikille enskoille!

t. iida-linnea ja tyttönen 6 kk ++