Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**HEINÄHATUT ma-to vko 48**

26.11.2007 |

Pino pystyyn!

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin käyn täällä lukemassa, en vain oikein jaksa kirjoittaa..

Sitä tässä aloin miettimään kun jotkut ovat saaneet ajan alkuraskaudenultraan et millä perusteilla sen saa??

Oma olo on ok. Väsyttää ja kiukuttaa. Kiva olla lasten parissa töissä kun ei siedä tiettyjä lapsia lainkaan eikä jaksa niiden valitusvirsiä ja hölmöilyjä nyt yhtään. Järkikään ei tunnu liikkuvan mihinkään, johtuu kai väsymyksestä. Etovaa oloa on aamuisin ja välillä tekis mieli oksentaa. Tiedän vaan et kun kerran sen teen, se jatkuu. :( Edellisessä raskaudessa makasin sairaalassakin tuon oksentelun takia ja nyt en halua.

Joku kirjoitti et on ylävatsa pömpöllään, mullakin on ja mä vaan ajattelin et se on läskiä kun en oo kohta kuukauteen urheillut tän räkätaudin takia :)

Keskenmenosta on ollu paljon puhetta, kyllä se täälläkin mietityttää, se vaan ei oo joka hetki onneksi mielessä. Alussa varsinkin oli olo et sallitaanko tätä ihanuutta meille kun emme lasta edes yrittäneet, sattuman kauppaa kaikki. Nyt on olo jo hieman varmempi, onhan tässä 9 rv jo menossa :)

Mutta nyt lähden syömään jotain ja lueskelemaan lehtiä. :)

Ihanaa loppuviikkoa kaikille

nepe ja pähkinä 8+3

Vierailija
2/58 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin nyt sitten alkuviikon pinon pystyyn, jos tuo viikon jakaminen vähän helpottaisin pinon seuraamista.

Mukavaa muuten, että meitä Heiniksiä on näin paljon, saadaan varmaan hyvät keskustelut aikaiseksi.

Omassa olossa ei muutosta suuntaan eikä toiseen. Yökkökohtauksia tulee pitkin päivää. Eilen en oksetanut kertaakaan ja ehdin jo hehkuttaa, että nyt se on ohi. Tänään aloitin sitten päivän halimalla vessanpyttyä. Huokaus...

HELENE: Oikein kovasti voimia sulle! Toivottavasti pikkuinen on pysynyt matkassa.

Eilen kävin vähän jouluostoksilla ja pakkohan se oli poiketa lastenvaateosastolla hypistelemässä niitä pikkuruisia vaatteita. Meillä on kyllä niin hirmuisesti vauvanvaatteita, että järkevää ei ole ostaa mitään uuttaa. Mutta itseni tuntien, varmasti kaappeihin rupeaa tavaraa kertymään jahka raskaus pääsee vähän pidemmälle.

Marju

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut alkaa kiristämään jo.

Miten vaihteleeko muilla rintojen arkuus?? Olen huomannut että ei missään vaiheessa rinnat ole olleet normaalit, mutta esim eilen yht äkkiä rinnat olivat tautisen kipeät! Tänään taas aamulla vähän kipeät..

Eilen myös yht äkkiä pahoinvointi pahentui tosi paljon. Ekan kerran meinasi oksennut lentää. Mies kaatoin mehua lasiin josta oli juonut maitoa ja mulla meinas lentää oksennut :D:D

Samoin illalla *reps* niistin nenääni ja onnistuin saamaan pienen palan vessapaperia kurkkuuni :D :D Oksennus lensi samantien :D Onneksi olin vessassa ja osuin vessan pönttöön! :D

nyt täytyy jatkaa töitä

eppuliini rv 9+1

Vierailija
4/58 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, täällä väsyttää. Aamu alkoi hirveällä väsymyksellä, just kun eilen miehelle hehkutin, että olenpas ollut pirteä tässä raskaudessa. On kyllä tosin univelkaakin niistä pikkujouluista. Tuli aamuyöhön valvottua ja kuitenkin pomppasin jo kasilta aamulla ylös:0 Eilinen menikin aika horroksessa...

Äsken sain viimein varattua neuvolan. Ja hui, jo huomiseksi tuli aika. Lupailipa terkka, että katsottaisiin näitä epävarmoja viikkoja ultralla:) Ihana että täällä on neuvolassa ultrat, kun aiemmissa raskauksissa olen molemmissa käynyt vain siinä np-ultrassa kurkkaamassa vauvaa.

Jaahas, taidanpa lähteä hetkeksi lueskelemaan ja sitten pihalle tyttöjen kanssa.

pricilla ja muru 7+5

Vierailija
5/58 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottaudunpa minäkin teidän suureen joukkoonne! Eli täällä viikkoja menossa 6+5. Toista odotellaan. Esikoinen on 1v ja 1kk tällä hetkellä.

Oireita ei ole kovin paljon vielä ollut. Muistelen kyllä, ettei esikoisenkaan aikaan ollut vielä tässä vaiheessa kummoisia oireita. Väsymys on kyllä valtava. Aamuisin on hankala saada silmiä auki =)

JOUHI: Minä imetän myöskin edelleen. Jotenkin tuntuu hankalalta lopetus. Tosin minun imetys on enää hyvin vähäistä, mutta ajatuksena olisi kyllä lopettaa pian kokonaan. Toisaalta en ole huomannut imetyksen vaikuttavan olooni millään tavalla. Onhan tuo meidän kaveri jo sen verta iso, että olisi varmaan hyvä aika nyt lopettaa imetys ilman tätä raskauttakin...

-Wipsu rv 6+5-

Vierailija
6/58 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kouluhommia paahtaa, mutta yllättäen löydän itseni netistä " rentoutumassa" vähän väliä :)

No nyt sain sen ekan neuvolankin varattua, kolmen viikon päähän meni. Tuntuu niin pitkältä ajalta ja kun vielä sanoi, että varaa aikaa 1,5 tuntia ;) Eli taitaa oottaa samat paperirumbat kuin esikoisestakin.

Mies totesi, että oon varmasti 110% raskaana, kun eilen lämmitin miksossa nakkeja ja nautin niitä herkkuja ketsupin ja sinapin kera!! ;D Ja kaikki muukin suolainen maistuu varsinkin tortillat!! Tein niitä vasta viime viikolla ja nyt jo harkitsen jälleen suuntavani kauppaan...

Ruuasta puheen ollen suuntaan jääkaapille ;D

Olipas omanapaista juttuni, kun en muistanut mitä toiset oli kirjoitelleet. Toisella kertaa sitten!

-mangu- rv 5+5

Vierailija
7/58 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin koitetaan toipua viikonlopun valvomisista kun vähän pikkujouluja vietettiin. Pakko oli kaveripariskunnalle kertoa, arvasivatkin kyllä heti kun en ottanut kahvia :)

Olo on suht jees. Pahoinvointia ei ole juurikaan ollut mutta tämä väsymys on aivan valtaisaa. Nytkin vaan odottelen että esikoinen menis päiväunille ja vois itsekin vähän levähtää. Kyllä mullakin maha jo pömpöttää vaikka viikkoja on takana vasta näin vähän, mutta turvotusta on jo sen verran että tiukat farkut eivät menneet kiinni. Ja eikö se kakkosesta se masu pullahda jo aika aikaisin? Jouluna on varmaan jo ihan selvä vauvamasu...

Mutta nyt en kertakaikkiaan keksi mitään järkevämpää kirjoitettavaa, hyvä vointeja kaikille!

Lazo rv 5+4

Vierailija
8/58 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on eilisestä lähtien satanut lunta oikein kunnolla niiden sulaneiden tilalle! ihanan valkoista on taas, aamulla oli ihan joulufiilikset!:D

viime yö meni jahdatessa meidän karannutta hamsteria,se oli jotenkin päässyt häkistään pois,en tiedä,miten,kun mikään luukku ei ollut auki.. olipa ratkiriemukasta jahdata sellaista pienen pientä kaveria ympäri pojan huonetta silmät vielä puoliksi ummessa väsyn takia!lopulta heittäydyin sen kimppuun ja sain kuin sainkin sen käsiini:)

esikoinen sai tänään kutsun sinne korvien putkitukseen sopivasti ennen jouluaattoa,eli 21.12. toivottavasti ei mene sitten koko viikonloppu itkien ja kipujen kanssa kärvistellen.olen kyllä iloinen,kun vihdoin saadaan apua jatkuviin tulehduskierteisiin :)

täällä olo on enemmän tai vähemmän kamala. oliko muillakin niin,että on nälkä,mutta vatsa tuntuu silti niin täydeltä,ettei voi oikeastaan syödä?vai olenko ainut?:) nyt pahoinvointi on siirtynyt myös yöllä tavattavaksi tuttavuudeksi,olen jo parina yönä herännyt siihen,kun ensin nälkä kirpaisee ja sitten saman tien kuvotus hyökyy päälle ja on turha kuvitella mitään syövänsä.. vielä en ole yöllä joutunut oksentamaan,mutta nämä päivittäiset tapaamiset posliinilaarin kanssa saakin riittää! inhoan oksentamista ja olen useimmiten ihan heikko sen jälkeen+ sitten tämä armoton väsymys vielä päälle.. ARGH!! toivottavasti tämä alkaa helpottaa jo jouluun mennessä! minä haluan syödä silloin hyvin!!:D noista syömisistä tulikin mieleen,että uskallatteko syödä sitten jouluna graavilohta? ajattelin,että jos sen itse graavais,niin ei kai siinä sitten ole mitään kamalaa! se kun on minun suurta herkkua :) (tosin nyt en saisi sitä alas millään..)

tänään ja huomenna on minulla ns.vapaata koulusta,tosin olen aamusta asti lukenut tentteihin ja pessyt siinä samalla 3koneellista pyykkiä ja imuroinut:) poika on hoidossa tänään ja huomenna lyhyemmät päivät lukurauhan turvaamiseksi ja huomenna meillä oliskin joku päiväkodin kasvatussuunnitelman teko!jaiks!!!

mutta,nyt vielä 2tuntia reipasta lukemista ja sitt rakas uhmaaja täytynee hakea kotiin hoidosta :)

mukavaa viikon alkua kaikille!!!

-annu ja sintti 8+0-

Vierailija
9/58 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti tuntuu olevan kaikilla väsymystä, niin minullakin. Väsymys ja suolaisen himo ovatkin tällähetkellä ainoita merkkejä raskaudesta. Metvurstia himoan aivan kauheasti!

Paljon jaksuja kaikille (eli varmaan suurimmalle osalle heinähatuista) jotka pahasta olosta kärsivät. Tiedän että tämä ei juurikaan lohduta mutta kyllä se olo vielä hyväksi muuttuu ja pahoinvoinnit unohtuvat viimeistään kun se nyytti on kainalossa. Mutta tiedän kyllä että kun se pahaolo on päällä niin yksikin päivä tuntuu liialta sitä kestää, saati sitten vielä useampi viikko. Mutta ainakin masuvauvan pitäisi sitten voida hyvin kun äiti voi huonosti :).

Pahaa oloa ei ole näkynyt täällä päin ja toivonkin että se pysyy poissa. Olen nauttinut oikein kunnolla kun olo on mitä mainioin. Väsymyskään ei haittaa kunhan vaan ei joudu oksentelemaan ja kärsimään siitä jatkuvasta kuvotuksesta. Esikoista odottaessa sain kyllä senkin kokea.

Ensi viikolla pääsee onneksi sinne ultraan niin toivottavasti raskaus muuttuu sitten vähän todellisemman tuntuiseksi. Ja toivon että tiitiäinen voi siitä huolimatta hyvin vaikka äitikin voi hyvin :).

Meillä meni viikonloppu sairastellessa ja nyt olenkin alkuviikon tytön kanssa kotona. Sunnuntaina tytöllä oli 40 asteen kuume ja korvatulehduskin lääkärissä paljastui. Onneksi lääkkeet purivat nopsaan.

Täällä oli muitakin kovasti urheilevia odottajia. Itse lukeudun myös himoliikkujiin. Olen koko ikäni harrastanut urheilua, nuorempana kilpaurheilua ja nyt lähinnä kuntoilumielessä. Itsekin ensimmäisessä raskudessa jotenkin jämähdin sisälle ja lopetin urheilun lähes kokonaan kävelylenkkejä lukuunottamatta mutta nyt aion kyllä lenkkeillä ym. niin pitkälle kuin oma olo ja vauvan vointi antavat myöden. Tosin viimeksi kolmen kuukauden jatkuva oksentaminen ja huono olo eivät kyllä mitenkään kannustaneet urheilemaan. No, toivotaan että nyt kävisi toisin.

Hyvänolon säteitä yritän täältä lähetellä kaikille niitä kaipaaville!

Hyvää viikon jatkoa kaikille heiniksille!

t.Vadelma rv 6+1

Vierailija
10/58 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin sitten pariksi päiväksi viikonloppuna nesteytykseen sairaalaan, kun ei ollut muutamaan päivään mikään pysynyt sisällä. Oksensin kaiken ja vähän enemmänkin :-( Erittäin " mukavaa" kun oksettaa, vaikka maha on kuinka tyhjä. Alkoi jo tuntua siltä, että taju lähtee. Sairaalassa sain nelisen pussia nesteitä. Oli kyllä olokin alkuun äärimmäisen kuiva.

Oksensin vielä sairaalassa moneen kertaan sappinesteet pihalle ennenkuin sain pahoinvointilääkkeen. Se onneksi auttoi ja seuraavana päivänä sain jopa syötyä jotain. Oli se ihana tunne! Mulle määrättiin sitä samaa lääkettä kotiinkin ja sen avulla tässä nyt mennään päivä kerrallaan. Olo on hutera vieläkin, mutta oksentaa ei ole enää tarvinnut kun lääke sen estää.

Ultrasivatkin mut siellä ja pieni sydän siellä ruudulla sykki hienosti :-) Tuli vähän parempi mieli siitä. La muuttui niinkuin arvelin ja on nyt 10.7. Tänään oli eka neuvolakin.

Helenelle kovasti voimia ja toivotaan, että pieni pysyy matkassa mukana!!!

myLove rv 7+4

Vierailija
11/58 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva marju kun aloitit pinon, ja teit myös tuon jaon! Luulen että tällä menolla tekstiä tulee niin paljon että jossain vaiheessa voi harkita ihan päivä(nparin) pinojakin.. mutta se sitten jos tarvetta on, vai kuinka?

Vaateostoksista:Voi olla etten kauheesti ostele etukäteen vaatteita, aika voi sitten näyttää kuinka väärässä oli:)

eppuliini - täällä myös vaihtelee olotila, välillä öklöttää enenmmän, välillä eipä juuri. Ja masu kasvaa:) housut kiristää..

pricilla_84 - Saitpas nopeasti neuvola-ajan. Tehdäänko teidän neuvolassa ultra masun päältä? Vai tekeekö alakautta, kun tarkistaa ' epävarmoja viikkoja' ?

wipsu - tervetuloa joukkoon! Jollei sulla mikään pakottava tarve ole saada esikoisesi imetystä loppumaan, voihan sitä kokeilla pitempäänkin imetystä - tietenkin raskauden ehdoilla. Ittelläni poika käy rinnalla aamuin illoin. Nyt on monena iltana tuntunut ettei sieltä tule mitään, mutta hetken päästä poika jo nieleskelee..Mutta kovin tuntuu vähenevän maitomäärä..

_mangusti_ - Tervetuloa vaan rentoutumaan tänne, munkin pitäisi olla ihan muissa hommissa, kuin netissä.. maalipensseli odottaa maalaajaansa.. meillä tehdään remonttia ja pitäisi saada jouluksi valmiiksi. Mutta suutuin miehelleni ' hieman' ja päätin etten maalaa tänään... fiksu minä!

Lazo - eikö olekin ihanaa kun konkreettisesti jotain tapahtuu omassa kehossa, vaikka nyt sitten se masun pullahtaminen..

anzku83 - teillähän on ollut hamsterisäpinää..

Vadelma-82 - toivottavasti tyttösi kuume on jo hellittänyt! se on kurjaa kun lapset sairastaa..

mitä liikuntalajeja sinä harrastat/olet kilpaurheillut?

Itse ehkä voisin lukeutua aktiiviseksi liikkujaksi..mutta raskauden aikaan mun liikut muuttuu täysin, sillä mulle on tullu aina ennenaikaisia supistuksia..ja lihakset suurinpiirtein surkastuu..

Nyt olen juossut innolla, osallistunut muutamaan 1/2maratoniin syksyllä, ja haave ensi vuodelle oli kokonainen tai vauva.. ja nyt olisi sitten vauva... Talvella on innokas hiihtäjä..ensi viikonloppuna tarkoitus olisi koko perheellä lähteä hiihtoleirille... saas nähdä mille tuntuu vetää sukset jalkaan ekaa kertaa..

myLove77 - voi vitsi, joko voit paremmin? tuo kai sitten on pahemman luokan raskauspahoinvointia vai mitä - mahatautia? Ihanaa että pieni voi hyvin, ja sydän sykkii hienosti!!

Helene - miten voit?

Omaanapaa: pahoinvointia vaihtelevasti, röyhtäisykupla vaanii nielun luona, ei tule kuitenkaa.

Sain varhaisultran ensi viikoksi. Ajan pitäisi tulla tällä viikolla. Sitten helpottais kun näkis että vauvalla olis kaikki hyvin..

Neuvola ajan unohdin pyytää kokonaan.

sinuvi rv5+2

Vierailija
12/58 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli myös meillä eka neuvolakäynti. Ihan jännä kokemus, kun ekaa kertaa oltiin siellä " odottavina" - viimeksi onkin tullut käytyä neuvolassa omassa lapsuudessa. :) Saatiin paljon tietoa ja kokeiden ottoineen kaikkineen aikaakin hurahti 1½ tuntia. Mutta kiva mieli jäi ja kiva, kun sai kaikkea luettavaa kotiin. Eka ultra on meillä sitten, kun kutsu synnytyssairaalasta tulee, eli osuu joulun alusviikolle tai sitten joulun jälkeen. Sitä ennen on kyllä ensimmäinen lääkärineuvola 12.12. Huonovointisuus on edelleen kuvioissa mukana, lähinnä iltaisin. Välillä on parempia päiviä ja silloin herkästi intoutuu syömään enempi - seuraava päivä onkin sitten usein huonompi. Mutta eteenpäin tässä porskutetaan ja lumihiutaleita odotellaan tänne eteläänkin. :)

t. Tipsu79 + masukki 8+2

Vierailija
13/58 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli haluatte tulla kirjoittelemaan suljettuun msn-yhteisöön, niin tässäpä linkkiä http://groups.msn.com/heinikset2008 Täällä taisi ollakin viime viikolla linkki yahoon yhteisöön, mutta jotenkin tuo msn tuntuu vain helpommalta käyttää, kun on suomenkielinen...

Vierailija
14/58 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain kyllä tosi nopeaan ajan neuvolaan, mutta tää olikin poikkeus, kun täti jää lomalle ja jos oltais jätetty loman jälkeen eka käynti, niin en olisi ehkä ehtinyt np-ultraan! Ja tokinhan siihen haluan:)

1 1/2h mullekin on aikaa varattu, vaikka mainitsin raskauden olevan jo kolmas.

Heh, mua rupesi naurattamaan, kun joku (anteeksi, ei muistu nyt nimimerkki mieleen!) luokitteli minutkin himoliikkujaksi ja samassa lauseessa kertoi haluavansa pitää painon kurissa.

Selvennykseksi, mä en sanoisi itseäni himoliikkujaksi! Tilanne on se, että mulla on reippaasti ylipainoa ja kaksi ensimmäistä raskautta meni ihan totaalisesti liikkumatta. Sitten tän kakkosen syntymän jälkeen rupesin tekemään töitä, jotta löytäisin sen kadotetun liikunnanilon. Siinä olenkin onnistunut loistavasti, kilot vaan ei lähde millään:(

Mutta siis himoliikkuja en vieläkään ole, satun vaan pitämään tietyistä liikuntamuodoista, mutta esim. lenkkeily on mun mielestä tappavan tylsää:)

pricilla

Vierailija
15/58 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys on täälläkin läsnä.Taitaa olla yleistä tässä pinossa!?Hieman huonoa oloa/etovaa fiilistä ollut,mutta hyvin vähän.Aamulla huvitti kun en aina edes muista olevani raskaana...kun oireet todella on niin vähäiset.Muutaman kerran sitä on itseskelty turhia,joten oireet on kuitenkin olemassa.

Mun tekee kokoajan mieli suolaista ja lähinnä salaatteja.Onneksi ei tee mieli karkkia,niinkun edellisessä raskaudessa!Ja muutenkin olen ihmeellisen rauhallinen ja levollinen mieleltäni.Yleensä olen raskauksien aikana riehunut ja raivonnut helposti ja mielialat on vaihdellu todella hurjasti.Nyt vaan myhäilen ja hymyilen...outoa.

Paljon terveisiä kaikille heiniksille,kiva kuulla kun olette jotkut jo päässeet ultraan ja neuvolaan!!Mulla neuvola vasta ensi maanantai ja ultra joulun tienoilla.Kutsua odottelen.

Vierailija
16/58 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssaodottajille :) Olin tänään ekaa kertaa sitten kahteen viikkoon töissä, ihan pihalla kuin lumiukko :D Oli se hieman raskasta, nimittäin kun tultiin pojan kanssa kotiin, oikasin sohvalle kesken telkan katselun siihen sitten nukahdin ja poika välillä huuteli et " äiti herää" . Heh.

Joku kyseli noista rintojen arkuudesta.. Mulla vaihtelee. Mä ihmettelin et voiko olla mahollista mut kyllä, välillä ei oo varsinaista arkuutta ja välil on tosi kipeet, saattaa tuntua kun ottaa rintsikoita pois niin sellanen kipu niissä. Normaalikokoset liivitkään ei tahdo enää mahtua päälle.

Liikkujia tuntui olevan porukassa, mä itsen tunnustan olevani himoliikkuja vaikkei se ehkä näykkään. Olen koko aikuisikäni käynyt salilla, vähintään kaksi kertaa viikossa ja parhaimmillaan 5 kertaa vkossa. Koirakin on jonka kans tulee lenkkeiltyä. Viime raskaudessa tuli 30kiloa lisää, kun en päässyt lenkille kuin pari sataa metriä suuntaansa, kun SI-nivel krakasi niin et jalka meinas aina lähteä alta. Nyt ois tarkotus pitää kunto paremmassa kunnossa ja jatkaa salilla käyntiä, ainoa ongelma on miehen työ jonka takia olen välillä kotona loukussa. Hän on puolustusvoimilla töissä ja poissa kotoa pitkiäkin jaksoja. Tämä on onneksi viimenen vko ja sit normaalia elämää :) Jee. kun nyt vielä parantuisi niin pääsis kuntoilemaan :)

Mutta mukavaa viikonalkua kaikille ja tsemppiä niihin pahoinvointeihin.

nepe ja pähkinä 8+0 JEEEE!! :)

Vierailija
17/58 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kertokaas kakkosten saajat, odottajat tuosta ekasta neuvolasta ja miksei muutkin joilla jo on lapsi. Mulla kun terkka kyseli aika paljon jo kaikkea, painot ym puhelimessa kun varasin aikaa et mitä siel ekalla kerralla tehdään? eroaako paljonkin ekan raskauden neuvoloista?? ja paljonko on hyvä varata aikaa?? Ja sitten se et menenkö antamaan sen pissanäytteen ihan heti kun pääsen ovesta sisään vai miten tehdään??

Vierailija
18/58 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pikkuhiljaa selvitään flunssasta ja järkyttävästä migreenistä. Meni oikein oksentelun puolelle ja semmonen hedari oli että piti taipua ottamaan migreenilääke ja nyt tietenkin vähän hirvittää sen vaikutukset, toisaalta ei se monenpäiväinen migreenikään takuulla hyvää tee. Huono olo on hieman helpottanut mutta tuo täysinäinen olo/samalla nälkä vaivaa koko ajan. Tekee mieli syödä mutta siitä tulee ellotus. Joku ehkä muistaa kun kerroin käyneeni alkuajan ultrassa yksitysellä ja epäiltiin kaksosraskautta. No se oli väärä hälytys eli ihan yksi siellä vaan on, ja voipi olla että hyvä näin, riskiraskaushan se aina on. Toki siihenkin ajatukseenkin olisi ensijärkytysen jälkeen tottunut mutta hyvä näin. Eipä täällä muuta, kovasti tekisi mieli kertoa äiteelle ja muille jo asiasta mutta olen päättänyt että odotan ekaan Ultraan, siis sinne niskapoimu eli pari viikkoa vielä pidän mölyt mahassa. Oon niin pirun taikauskoinen et oksat pois...tai mitä lie..kyllähän sitä nyt toisaalta olisi kiva että kaikki pystyisi paremmin tukemaan jos jotain kävisi, mut näin tein ekassa raskaudessakin niin mennään nyt samoilla meiningeillä.

Vierailija
19/58 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksut x 2 viety hoitoon ja itse päässyt työpöydän ääreen. Ihan pakko oli käydä kurkistamassa, onko heinähatut jo heränneet tälle päivää...

Eka neuvola näyttää olevan puheenaiheena. Missä vaiheessa se täytyy varata, kun ei muista (vaikka onkin jo kahdesta kokemusta;)?

Voi teitä, jotka " nautitte" pahoinvoinnista! Se on karseeta! Menee ilo koko odottamisesta, kun aina on huono olo. Itsekin kauhulla odotan milloin se alkaa. Kahdessa aiemmassa raskaudessa se on alkanut viikoilla 5-6 ja kestänyt sinne viikolle 11-12. Lyhyt aika mutta silti aivan liian pitkä...

Jollakin oli suunnitelmissa maraton (Sinuvi?). Täällä päin oli ihan samat ajatukset, että ensi keväänä olisi juostu maraton, mutta ehkä se jää nyt sitten seuraavaan kesään.... Lunta on nyt saatu kivasti eli jospa sitä kaivaisi sukset varastosta ja suuntaisi ladulle.

Tänään on onneksi lyhyempi työpäivä. Ihan pakko lähteä katsomaan kaupunkiin, mitä vauvajuttuja siellä on tarjolla. Olen niiiiin täpinöissäni tästä maha-asukista.

Mukavaa tiistaipäivää kaikille heinähatuille!

Babythird 4+5?

Vierailija
20/58 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pojat hoitoon viety. Tänään olisi vapaata. Torstaina 10h työpäivä. huh.

Olipas pitkä tuo meidän edelllinen ketju, ei meinannu jaksaaa lukea :( Hyvähän se on kun on asiaa! Meillä vaihdettiin nettiliittymä soneraan, torstaista eilisiin olin ihan nettipimennossa:D Ja vaikeaa oli!

Itsellä olo on suht neutraali. Yökötyksiä on paljo, makkarat, valmispasta (siis joku pirkan juustopasta, YÖKS!)ja majoneesi jutskat. Mutta pääasiassa olo on ihan jees. Voimia teille jotka joudutte kärsimään oksentelusta:(

Mulla on masennusta tai jotain vastaavaa. Ei kiinnosta mennä ihmistenilmoille, ei kiinnosta meikata, ei nähdä ketään, huoh. On tämä tuttu tunne kyllä, kun miettii edelllisiä raskauksia. Pötsi on jo iso, en pysty peittelemään raskautta. Farkut ei mene jalkaan:( Kävin jo henkkamaukalla kokeilemassa mamahousuja, mutta ei istunu mitkään jaloista ja pepusta hyvin, vatsa kyllä sopi..;)

Tulisipa jo kevät..... :D

Hellureit kaikille teille ja hyviä vointeja!!

L- rv 7+6