Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein pyyhitte pölyjä kirjahyllyistä?

Vierailija
25.11.2007 |

Toisinsanoen niin, että kaikki kirjat otetaan pois ja pyyhitään erikseen. Minä:- en ole tehnyt sitä sen jälkeen kun muutettiin tänne eli viiteen vuoteen.

Entä kuinka usein pesette seinät alhaalta ylös tyyliin kaikki (ei vain pahimppi sormenjälkiä pois) Minä: en koskaan!!

Olenko possu?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä oo seinissä sormenjälkiä enkä niitä pesekään'

Vierailija
2/16 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjahyllyä ei ole, mutta kirjoja on parissa vitriinikaapissa makkarissa ja tuollaisella matalalla tasolla olkkarissa. En ole koskaan pyyhkinyt. Muutettu ollaan tähän vuosi sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on kirjahyllyssä ovet.

Vierailija
4/16 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samalla järjestän kirjat, jotka jotenki nainakulkeutuvat paikaltaan muualle. Hyllyissä on lasiovet, joten eivät pölyynny pahasti. Hyllyjä on niin paljon, että ne kuitenkin alkaisivat haista jos niitä EI pyyhkisi silloin tällöin.

Seiniä en pese ikinä, paitsi sormenjäljet ja selvät tahrat. Muuten luotan siihen, että pölyhuisku riittää. Keittiössä se ei kyllä riitä, mutta sielläkään en pese ennen kuin maalipesulla ennen seuraavaa seinämaalia.

Vierailija
5/16 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

imuroin kirjat ja pyyhin niistä hyllyistä pölyt. Muuten sipasen kerran pari viikossa ylimmät pölyt avohyllyiltä.

Vierailija
6/16 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten niistä ei tarvii huolehtia. Seinät pestään kerran vuodessa mikrokuitumopilla. Kannattaa kokeilla: pyyhi seinät mahdollisimman valkoisella liinalla ja katot myös. Yllätyt todella miten paljon seinistä voi lähteä pölyä. Tapetitkin voi pyyhkäistä nihkeällä ilman hankausta.

Vierailija
7/16 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poden huonoa omatuntoa kun en saa aikaiseksi siivota kunnolla ( mm. keittiön säläkaapit koreineen n. joka toinen vuosi sillain kunnolla). Tavaraa pursuaa joka tuutista, mutta kun ei tunnu löytyvän aikaa tai kiinnostusta.

Ap

Vierailija
8/16 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjat on lasikaapeissa ja seinät paperitapettia.

Vierailija
9/16 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin älä nakkaa vaan tavaraa sinne kaappiin vaan laita se heti nätisti sinne. ja kun kaapit on järjestyksessä on huomattavasti helpompi pitää yleistä järjestystä yllä kun on paikka minne ne rojut sopii. Ja siisti kaappi antaa " kipinää" pitää muutkin paikat ok.

Vierailija
10/16 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en imuroi koskaan tapetteja

Vierailija
11/16 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt otat ison jätesäkin ja viskaat kaiken turhan menemään! (Tai siis tietysti voit niitä vähän lajitellakin) Mielikin on virkeämpi kun ei paikat pursua tavaraa. kaikki mitä et ole vuoteen tarvinnut/kaivannut niin menemään vaan!!

Vierailija
12/16 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kirjahyllyssä vain kirjoja ;)

Vierailija
13/16 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En OSAA heittää tavaraa pois. Oikeasti vihaan sellaista kulutusyhteiskuntaa mikä meillä täällä on. Moneen tavaraan liittyy muisto ja mies ei anna heittää pois säläkaapeissa olevia vanhoja kännykän aukkuja, latureita yms. Toisaalta olen joskus heittänyt pois tavaraa ja sitten joutunut jonkun ajan päästä ostamaan uuden vastavaan huonolla omatunnolla.

Vierailija
14/16 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on muuten ulkoisesti siisti koti. Ainakin läheiset ihmettelevät yllätyskaynneillään miten aina on niin siistiä=)

Vierailija
15/16 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hullua pestä seiniä ja kattoa. Hyvä perussiivous riittää.

Vierailija
16/16 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhin pölyt korkeista kirjahyllyistä kunnolla kerran vuodessa. Rakka operaatio, vaikka olen lahjoittanut pois 400 kirjaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi