Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päiväkirja: Salattu rakkaus

Vierailija
29.10.2013 |

Tapasin kuusivuotta sitten uskomattoman komean miehen, aivan sattumalta hän seisoi nenäni edessä ja hymyili. Minä olin täysin sulaa vahaa tuon miehen edessä jo tuolloin. Hän kuitenkin oli 3 lapsen isä, ei kuitenkaan naimisissa mutta perheellinen. Tiesin jo tuolloin että minulla ei ole mitään toivoa tuon komean uroksen suhteen. Silmäpeliä ja pientä flirttiä välillämme on kuitenkin ollut kaikki nämä kuusi vuotta kunnes viimekuussa, tuo jumalainen mies suuteli minua. Täysin kyselemättä tuli eteeni ja suuteli minua. En osaa sanoin kuvata sitä tunnetta mikä valtasi koko kroppani. Suudelman jälkeen mies pyysi lupaa soittaa minulle illalla. Olin niin sekaisin suudelmasta joten vastasin että soita vaan. Niinhän hän soittikin, vielä parempaa hän tuli illaksi luokseni. 

Miten voikaan joku ihminen tuntua niin tutulle ja omalle heti ensi näkemältä. Miten hänen lähellään voikaan olla niin hyvä olla, vaikka hän onkin toisen tuntui hän silti omalleni. Nyt tuosta tapaamisesta on tasan kuukausi, olemme joka päivä yhteydessä ja hän käy luonani lähestulkoon päivittäin. Seksi on niin mahtavaa, kaikki on niin mahtavaa. Hän on puhunut minulle että heidän suhteessaan ei ole enää läheisyyttä ollut vuosiin, ovat vain lasten takia yhdessä. Tiedän, niinhän ne kaikki varatut miehet sanoo mutta olen minä huomannut muutoksen tuossa mihessä viimeisen vuoden aikana, kaikki ei ole hyvin. Hänestä on kadonnut se ilo ja nauru, se ihana pilke silmäkulmasta mikä hänellä ennen oli. Ehkä se on sittenkin totta, ettei tuolla jumalaisella miehellä ole kotona kaikki kunnossa. 

Me ollaan puhuttu paljon rakastumisesta, ja sittä mitä kaikkia tunteita tuo ensi tapaaminen herätti. Jännittävää huomata miten hän on ollut yhtä ihastunut minuun kun minäkin häneen, heti alusta alkaen. Olen kuin teinityttö, vaikka ikää on mittariini kertynyt jo reilusti yli kolmenkymmenen. Olen ollut kauan sinkku ja tämä suhteen alku tuntuu jotenkin niin luontevalle, en osaa ajatella kuin itseäni, olen tavannut miehen lapset, he pitävät minusta ja olen ihan varma että he sopeutuvat tilanteeseen. Olemme puhuneet miehen kanssa että hän muuttaa luokseni heti kun saa lapsille tilanteen selitettyä. Miehen avovaimosta emme ole edes puhuneet. Toisaalta tuntuu pahalle sillä tunnen hänen puolisonsakin, mutta toisaalta. Jos mies ei ole onnellinen kotona, miksi hän ei voisi olla onnellinen kanssani?

Päässä pyörii niin paljon ajatuksia, rakastan tuota ihmistä. Tekee toisinaan mieli hankkia salainen liittymä ja laittaa tekstari miehen avopuolisolle, silloin tilanne selkeytyisi nopeammin. Mutta siitä voisi tulla liikaa riitaa, jopa meidän välille. Kamala mutta silti niin ihana tilanne.

Minun täytyy nyt rientää töihin, mies tulee illalla meille yöksi, IHANAA!!! Saan olla hänen lähellään pitkästä aikaa kokonaisen yön <3 toivottavasti tämä tilanne on kohta ohitse ja saadaan olla yhdessä ihan julkisesti :)

Kerron jatkosta myöhemmin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin paljon vaikeampaa erota, kun hankkia sivusuhde. Omaisuus ja lapset jne. Itse elän kulissiliitossa ja molemmilla sivusuhde, mutta se hoidetaan hienotunteisesti. Tunteita ei vain toisiamme kohtaan ole ollut vuosiin ja tämä suhde on vain pieni pako arjesta, joka antaa hetkellisen hyvän olontunteen palata perheen pariin iloineen ja suruineen.

Vierailija
2/10 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän totisuus ja pilkkeen silmäkulmasta puuttuminen kuitenkaan johdu syyllisyydestä?

En kyllä tohtisi laittaa itseäni likoon ennen kuin tietäisin miehen jättäneen vaimonsa. Surullista että pitää ensin pettää ja sitten jättää. Miksi ihmiset ei voi rehellisesti ensin erota. Lapset kyllä näkee varhain jos kodissa ei ole kaikki kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua pientä. Ihan oikeastiko kuvittelet, että erosta alkaa se teidän vuosisadan rakkaustarina. Sinä olet pako arjesta. Mies voi kyllä sanoa rakastavansa sinua ja se on kyllä totta silloin kun hän sanoo sen, mutta tunnin kuluttua hän sanoo sen jo vaimolleen. Turha kuvitella, että olisit missään erityisasemassa, pikemminkin päinvastoin. Hän kyllä osaa löytää oikeat sanat ja rumasti sanottuna hän käyttää sinua hyväkseen, mutta koska kuitenkin nauttit tilanteesta niin täytynee muuttaa tuo ilmaisu vaihtokaupaksi. Hän sanoo mitä sinä haluat kuulla ja sinä taas teet mitä mies haluaa.

Vierailija
4/10 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihquu, AP! Suosittelen sulle eilen AVA:lta tullutta ohjelmaa "Mistress", siinä joku eukko oli 12 vuotta odottanut että se varattu ihana elämän rakkaus ottaa eron siitä vaimostaan... ei yllättäen sit ikinä ottanu.

Vierailija
5/10 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla tosissasi, kukaan aikuinen ei voi olla noin naivi.

Vierailija
6/10 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä. Mutta pisteet ettei elämä ole tehnyt sinusta kyynistä vaan osaat katsoa sitä vaaleanpunaisten sydänmenmuotoisten lasien läpi, mutta onko se sitten sen arvoista, että ei arvosta itseään.

Vierailija
7/10 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti teillä menee kaikki hyvin. Varoitus vaan, että ex-miehelläni oli monta tuollaista suhdetta. Lopulta sitten lähtikin yhden mukaan,mutta nyt pettää tuota naista (nainen ei toki tiedä, mutta kaikki muut tietää...). Eli on 2 vaihtoehtoa: 1) joko olette oikeasti rakastuneet tai 2) mies pelaa pelejään

Vierailija
8/10 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuo lasten äiti saa vihiä tosiaan tuosta tilanteesta ennenkuin mies ennättää tekemään mitää täysin peruuttamatonta, kuten tuhoamaan perheensä takiasi. Jos olisit oikeasti aikuinen jättäisit tuon perheen rauhaan.

Vierailija
9/10 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi olla noin ajattelematon? minkä ikäisiä tuon miehen lapset ovat? Ja miten joku mies voi elää noin kauan suhteessa toiseen naiseen ja samalla näytellä perheelleen onnellista isää. Tajuatko ap että mies kusettaa sinua? Olet hetken huumaa kunnes pitää miehen löytää uusi huvittelureikä itselleen.

Vierailija
10/10 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehiä jotka pettää ja niitä jotka ei. Miksi otat miehen joka pettää vaimoaan. Seuraavaksi hän pettää sinua. Jos mies on rehellinen muuttaa hän omilleen ennenkuin tapailee muita naisia. Olet sekaantumassa epärehelliseen koijariin.