Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen laiva saapui melkein neljä tuntia sitten eikä ukkoa näy vieläkään

Vierailija
24.11.2007 |

Ei ole soittanu eikä mitään.. Veetuttaa tollainen, yleensä ilmottaa niin säntillisesti kaikki liikkeensä.

Ei ole tainnu laivaa upota tallinan ja suomen välillä. Eikä ihmishenkiä vaativaa kolariakaan ole tainnu sattuu helsingissä...

Helvetin ukko, mut minähän en sille soita kuitenkaan...

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saa jo dramatisoida! Soita kaikki paikat läpi!

Vierailija
22/40 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei ainakaan hukkunut mereen ole. On lähtenyt tän kaverin kanssa jolle olen yrittänyt soittaa sata kertaa, ja mukana on ollut sitten yks muukin työkaveri jota en tunne.

Eli suoraan sanottuna se paska on lähtenyt viihteelle soittamatta, joten jos siihen pystyy niin voin kuvitella että on pystynyt sitten paljon muuhunkin.

No mutta nyt tuli jo paljon parempi mieli kun tiedän että on tullut laivasta ulos ja suht fiksussa kunnossa kuulemma.

Helvetin helvetti, mutta ainakin tiedän ettei ole tullut kantapaikkaansa koska ystäväni oli siellä eikä nähnyt miestäni eikä kahdessa muussakaan paikassa mitkä ovat siinä lähellä. Täytyy kuunnella selitys ku tulee, ja jos nää paikat tulee siinä niin tiedän heti että valehtelee.

Olen niin vihainen että tekis mieli pakata kassi sille tohon oven viereen ja törkätä se sille syliin kun tulee ovesta ja sanoo vaan että kun tärkeysjärjestys on tälläinen niin en enään estele,tervemenoa vähäks aikaa miettimään miten käyttäytyy kolmen lapsen isä ja aviomies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sen puhelin jo päällä vai meneekö soitot vielä vastaajaan?

Vierailija
24/40 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis toisaaltahan on hyvä ettei ole missään henkihieverissä, mutta... Pakkaa se laukku, anna mennä ihan kympillä kun tulee kotiin. Sulla on tosiaankin oikeus olla vihainen!!! Mutta älä vielä paljasta " tietojasi" meihen vastaajaan tms., itse haluaisin aikakin nähdä kasvot kun kerron ne että miten naama venähtää...

Vierailija
25/40 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri osasi kertoa että hänen miehensä on päästetty putkasta vasta 12.30 että aikaa on vielä siihenkin....

Ihana tunne kun poistui toi hukkumis teoria,nyt vaan vihan tunne kasvaa aika roimasti... Meen pakkaamaan sen laukun nyt.

Vierailija
26/40 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti oli " vaan" putkassa tai sammunut, ettei ole mitään pettämishommaa. Toivotaan parasta! Mutta anna tulla täydeltä laidalta vaikka olisikin vaan känniläisen örvellystä ollut tuo katoaminen!!!

Vierailija
27/40 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn ihan täysin kuvittelemaan yösi, kauhea! Onko miehen työkaveri sinkku, näillä on välillä tapana vokotella varattuja mukaansa ja nousuhumalassa se saattaa tuntua hyvältä idealta. Miehesi on nyt mokannut pahasti ja tietää sen itsekin. Välttämättä ei kyse ole toisesta naisesta.

Vierailija
28/40 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen jos kerran tekee jotain, mihin ei ole viikkoja ennen aneltu pikku vaimon lupaa, niin helvetti on heti valmis!

Vierailija:

Eli suoraan sanottuna se paska on lähtenyt viihteelle soittamatta, joten jos siihen pystyy niin voin kuvitella että on pystynyt sitten paljon muuhunkin.

Olen niin vihainen että tekis mieli pakata kassi sille tohon oven viereen ja törkätä se sille syliin kun tulee ovesta ja sanoo vaan että kun tärkeysjärjestys on tälläinen niin en enään estele,tervemenoa vähäks aikaa miettimään miten käyttäytyy kolmen lapsen isä ja aviomies.

Ja upea porttiteoria tossa edellä=))

Vierailija
29/40 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miettisin tietysti kaikki pahimmat vaihtoehdot läpi

Vierailija
30/40 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun ei ole ihan teini enää, niin on nähnyt ja kuullut kaikenlaisia tarinoita. Ja tiedän tosiaan eronneita ukkoja, joilla on hirveä pakkomielle saada mukaansa naimisissa olevia miehiä. Kai ne ovat jotenkin alitajuntaisesti kateita parisuhteesta. tsemppiä nyt ap, anna miehellesikin suunvuoro, ennenkuin ulosviskaat. t se 47 tai jotain sinne päin

Vierailija
31/40 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse kun moneen kertaan sanoi ettei lähe mihinkän jatkoille vaan tulee laivalta suoraan kotiin kun tänään olisi herralla sähly turnaus mihin oli tarkoitus mennä. Se on kuitenkin niin pieni vaiva soittaa ja kyllä mun mielestä kotiin pitää tulla, oli mitä vaan.

Kaverit molemmat joiden kanssa on lähtenyt on sinkkuja..

No nyt normaaliin arkeen ja lasten kanssa leikkimään ja puuhaamaan normaaleita asioita vaikka kipeinä ovatkin hekin.

Vierailija
32/40 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhteessa pitää kuitenkin noudattaa yhteisiä sopimuksia ja sulla on ihan hyvä syy olla kiukkuinen. Olen itsekin joutunut odottelemaan noin ja tiedän, miten hirveää se on. Teilläkin on varmaan niin paljon hyviä juttuja suhteessanne, että kannattaa tarkkaan puntaroida, onko tuo ukkosi sekoilu eron väärtti. Iso hali ja voimia sinulle ja lapsille parannus-säteitä!

Vierailija
33/40 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sitä, että tiedostaa että minun paikalla on me.

Tämä vaan sille joka sanoi, että pikkuasiasta hirveä häly. Kyse ei ole pikkuasiasta vaan välinpitämättömyydestä toisia kohtaan. Ja sellainen ei johda mihinkään kivaan.

Vierailija
34/40 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat ollet siinä naapuri baarissa ja sammunut sinne ja kaverit kantaneet tälle yhdelle kaverille. Puhelinta hänellä ei enäänole, se on jossain, missä lie.

Kotiin tuli äsken ja eipä tässä kummempaa, mä olen niin vihainen että parempi ollanyt puhumatta mitään, ei tartte lasten edessä tapella...

Että semmosta, istuu tossa sohvalla kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Vierailija
35/40 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko uskoa tarinan?

Niin tyypilistä miehen käyttäytymistä että.. Odota vaan kohta se vonkaa seksiä krapulaansa. Voi noita miehiä..

Vierailija
36/40 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan kannata ruveta lisäämään, jos on sammunut niin ei sillä enää ole seisonutkaan...kärsii krapulaa ja morkkista ei siinä mikään auta.

Vierailija
37/40 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen perheelle että mies on elossa ja roudattu kaverin sohvalle? Ihmeellisiä ystäviä tosiaan.

Anna ap miehellekin suunvuoro.

Hirveää tuo odottaminen on, mutta jotkut oikeasti on sellaisia etteivät tajua mikä olut on se piste iin päälle jolloin biletys riistäytyy käsistä. Valitettavasti. Mutta kun ei tuo ole toistuvaa niin en kyllä eroaisi.

Vierailija
38/40 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuyöstä aloin käydä läpi kunnon tunneskaalaa, joka vaihteli kiukusta huoleen. Hirveetä, kun ei saannu toista kiinni (oli hukannut puhelimen) ja vannoin nirhaavani miehen, kun tulee kotiin. Kun sitten vihdoin kotiutu ilman takkia, kännykkää, lompakkoa ja morkkiksen kanssa, olin vaan niin huojentunut, että halasin sitä ja itkin.

Seuraavana päivänä mies oli todella nöyrää poikaa ja käytiin vähän keskustelua. Oli vaan mopo karannut ja kaverien kanssa otettu vähän liikaa viinaa. Mulla kyllä pelaa luotto miehen kanssa ja oli myös sellasessa kunnossa, että ei olis seinonut ees tukikepin kanssa:)

Mutta tosta yhdestä kerrasta on ottanut opikseen, eikä oo ainakaan tähän päivään mennessä toistunut!

Lisäksi kustansi mulle romanttisen illan omantunnontuskissaan:)

Vierailija
39/40 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin raskaana ja meinasin saada keskenmenon joka kerta. Itkin ja sydän löi tuhatta huolesta, kun ei tiennyt missä toinen on. Kun katoamistempuista tuli enemmän sääntö kuin poikkeus, etsin itselleni toisen miehen joka ei moisia harrasta ja jätin sen sian. Jälkeenpäin sain kuulla, että ex oli pettänyt minua mm. erään tuttuni kanssa näillä reissuilla ja loppuajasta hänellä oli ollut useitakin muita naisia. Minä tietysti kiltisti kotona lasten kanssa odottamassa. HUH, onneksi pääsin eroon siitä ukosta ja löysin elämäni miehen toisaalta. Niin, ja aina oli suunnilleen sama selitys: sammuin kännissä kaverin sohvalle ja puhelimesta loppui akku.

Vierailija
40/40 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole katseltu.

Tälle mun miehelleni ei kertakaikkiaan sovi juominen. Tai siis bilettäminen. Se pystyy aivan hyvin normaalit saunakaljat juomaan tai viiniä jne ruuan kanssa eikä sillä ikinä ole ollut yhtään putkea. Mutta jos bileet on niin se on näitä joista ei koskaan tedä karkaako mopo käsistä lopulta. Tosi rasittavaa.

Erityisesti ennen lapsia näitä sekoiluja oli, onneksi vain kerran meni niin että tuli vasta kymmeneltä aamulla. Mutta sitäkin useammin sitten on jääneet vikat bussit käyttämättä. Toi kuulostaa siltä että ei tossa mitään , mutta jo parin tunnin myöhästymisestä ehtii kyllä huolestumaan kun tietää että ok, nyt se on onnettomuusherkässä tilassa.

Nykyisin on tiukka linja - jos jätkä myöhästyy siitä mitä on sovittu niin varma on että puoleen vuoteen ei lähe mihinkään. Eikä se enää myöhästykään ja kaikilla on kivaa.