Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen laiva saapui melkein neljä tuntia sitten eikä ukkoa näy vieläkään

Vierailija
24.11.2007 |

Ei ole soittanu eikä mitään.. Veetuttaa tollainen, yleensä ilmottaa niin säntillisesti kaikki liikkeensä.

Ei ole tainnu laivaa upota tallinan ja suomen välillä. Eikä ihmishenkiä vaativaa kolariakaan ole tainnu sattuu helsingissä...

Helvetin ukko, mut minähän en sille soita kuitenkaan...

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Nykyisin on tiukka linja - jos jätkä myöhästyy siitä mitä on sovittu niin varma on että puoleen vuoteen ei lähe mihinkään. Eikä se enää myöhästykään ja kaikilla on kivaa."

Vierailija
2/40 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai löytäny jonku kivan naisen ja lähteny sen matkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mies tuli tunti sitten.

Vierailija
4/40 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se haittaa mut olis ihan kiva että soittas edes ku kerta niin sano että tulee kotiin suoraan laivalta eikä lähe mihinkää jatkoille.

Yleensä siis soittelee kyllä ehkä liikaakin,mutta nyt taitaa olla jotain tosi jännää

Vierailija
5/40 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun piti hakea se!

Vierailija
6/40 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

prkl!!!!!!!!

Vierailija
7/40 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääh

Vierailija
8/40 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä sitä uskokkaan, mutta kyllä saa olla tosi hauskaa että unohtaa soittaa.

Tosin eipä se muista koskaan mitään muutakaan...

ap

Vierailija
9/40 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta en haluu pilata sen iltaa heittäytymällä ylidramaattiseks, mulla kun on siihen taipumusta..

ap

Vierailija
10/40 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on mies ja miehet ei muuksi muutu. Ei ne osaa ajatella tuolla tavalla, että sä luulisit hänen sua pettävän ja tosiaan sillä on vaan jäänyt päälle. Aika mene etod. nopeesti kun on hauskaa.

Vierailija
11/40 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos soitat ja kysyt, mikä viivyttää? Jos se on vaikka ryöstetty.

Vierailija
12/40 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa vaan ite soitella perään, ihan kun mulla ei olis muuta elämää:) Tosin ei mulla nyt ookkaan...

Vierailija
13/40 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meni vastaajaan... Jos se on hässimässä jotain akkaa niin tervemenoa sanon minä..

Hitto et piti mennä soittamaankaan

Pitäsköhän tehä källit ja soittaa sen kaverille joka ehkä on matkassa?? Mut se vaikuttaa jo tosi epätoivoselta..

Hitto ku mulla ei oo muuta tekemistä ku kirjotella näin tyhjänpäiväisiä tänne av:lle ku ei nukutakkan.

Vierailija
14/40 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo on 4 aamulla ja vieläkään ei ole elonmerkkiä miehestä.... Sain sentään nukuttua 1,5h, nyt taas vaan hysteerisenä täällä odottelen.

On varmaan siellä putkassa... Toivon mukaan....

Vierailija
15/40 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on jo yli viisi eikä vieläkään mitään. Mä kuolen huolesta... Mun kiltti ja rakastava mies on nyt jossain. En usko että on missään naisen luona, en usko, ei sovi meidän elämän tilanteeseen. Joko se on siellä putkassa tai sitten jotain on tapahtunut.

Kaikenkukkuraksi 2 kolmesta lapsesta on oksentanut kaikki lakanat,peitot ja patjat ja musta tuntuu että kohta tulee romahdus itsellänikin..

V...u, toi kello on paljon...

Vierailija
16/40 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pian se tilanne selviää jos ukko on putkassa.

tiedän että kihisisin kiukusta jos meillä olisi sama tilanne.

soita jo jollekkin kaverille.

Vierailija
17/40 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nään jo sieluni silmin että on kännipäissään humpasahtanut kannelta tai mereen rannasta... Ainahan näitä tapauksia sattuu, ja aina jonkun kohdalle sattuu.

Eikö ne sieltä putkasta laita tulemaan jo aamusta?? En tiedä kun ei meillä ole ennen tälläistä harrastettu.

Mä en osaa tehdä mitään, en tiedä mitä tälläisessä tilanteessa voi tehdä. Saankohan mä jostain tietää että onko putkassa?

Mun mies on oikeesti tosi kiltti ja ei ikinä, siis ikinä ole jäänyt mihinkään soittamatta ja kysymättä että käykö se mulle. Sen takia täällä ollaan valvottu koko yö ja mietitty kaikkia vaihtoehtoja.

Helvetti saa selkäänsä ku saapuu kotiin, ei taas yhtään mieti miltä muista tuntuu ja varmasti tietää että olen murehtinut ja itkenyt koko yön...

Hittoon kaikki...

Vierailija
18/40 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai pahoinpitelyä tai jotain, mut ei sieltäkään selviä yhtää mitään... Kokoajan pelkään että nettiin tulee iltasanomiin että kolmekymppinen mies löydetty hukkuneena satamasta... Sairaalasta kait olis soitettu jos sinne olis joutunut.

Luulen oikeasti että on putkassa, mutta tietenkin kaikki muutkin vaihtoehdot vaivaavat mieltä.

Hänen kaverinsa joka on ollut samalla reissulla ei vastaa puhelimeen eikä viesteihin.. Hänen salamyhkäisyys taas tuo mieleen sen että on jossain reissussa jonkun akan kanssa..

Kaikki kun voi olla mahdollista.

Vierailija
19/40 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsetkin ihmettelee...

Vierailija
20/40 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinä, soittaisin siis poliisille ja kysyisin, onko otettu talteen tai onko muuta tietoa. Sitten jos sieltä ei saa mitään infoa niin miettisin jos sillä reissulla olisi ollut mukana joku sellainen, jolle voisit soittaa ja kysyä onko tietoa. Kyllä minäkin olisin huolissani!