Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hih! Jännää...

Vierailija
24.11.2007 |

Mun sisko keksi äsken, että mennään ylläri-pyllärinä ensi viikonloppuna mutsin ja faijan luo pitään pikkujoulua! Suunniteltiin tossa just menyy ja ostetaan pikkujoululahjat kaikille eikä puhuta niille mitään etukäteen. Tupsahdetaan vaan perjantai-iltana tupaan=)) Pitäsköhän hommata nitroja varuilta mukaan, että saadaan vanhukset elvytettyä, jos tarve vaatii...=)))

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te voi enää mennä vanhempien luo just silloin kun itseään huvittaa kysymättä etukäteen mitään. Näin se vaan on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän