Lue keskustelun säännöt.
Hih! Jännää...
24.11.2007 |
Mun sisko keksi äsken, että mennään ylläri-pyllärinä ensi viikonloppuna mutsin ja faijan luo pitään pikkujoulua! Suunniteltiin tossa just menyy ja ostetaan pikkujoululahjat kaikille eikä puhuta niille mitään etukäteen. Tupsahdetaan vaan perjantai-iltana tupaan=)) Pitäsköhän hommata nitroja varuilta mukaan, että saadaan vanhukset elvytettyä, jos tarve vaatii...=)))
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ette te voi enää mennä vanhempien luo just silloin kun itseään huvittaa kysymättä etukäteen mitään. Näin se vaan on.