Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Murrr...Vauvakuumeesta ja miehen työmatkoista

05.11.2008 |

Vauvakuume olisi kova,pikkukakkosta olisi tarkoitus yrittää,mutta kas,mies sopivasti AINA mun ovulaation aikana työmatkalla!Kyllä harmittaa..Kellään samaa tilannetta?

Neuvoja kaipaisin,mies tuli päiväksi kotiin viime pe,eli 31.10 ,ja jatkoi illalla taas matkaa.Ehdittiin kuitenkin pikaisesti "peittoja heiluttelemaan".Mulla oli silloin kp13/30. Sunnuntaina aamulla,kp15 tuli se,yök,kananmunanvalkuaislima (kiva sana..),ja sitten olnkn ollut ihan kuivaa.Kysymys siis kuuluu,voisko pienenpientä toivoa vielä olla...?Ovistestejä en ole koskaan tehnyt,noita limoja olen seuraillut,ja samanlainen tulee samaan aikaan joka kuukausi.En oikein tiedä onko ovulaatio jo silloin tapahtunut,vai tapahtumassa?

Kiva,jos joku viitsis vastailla :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne simpat elää jopa 5vrk naisen elimistössä eli siinä mielessä on mahikset! Varmistelu olis tietty hyvä, mutta jos ajoitus on ihan nappiin, niin sehän on kerrasta selvä;)

Peukkuja!

Vierailija
2/3 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mies reissuhommissa ja toinen lapsi ois tervetullut. Mun mies on merimies joten on tällähetkellä aina 10 päivää toissä ja 10 kotona. Joten ei todellakaan joka kuukausi ole kotona silloi kun on ovis. Olen varautunut että meillä toinen eiole heti tulossa... Välillä mies on ollut töissä jopa 7 viikon jaksoja. Mutta emmeköhän me joskus saa sen toisen lapsen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin tekeen r-testin ja selkeä haamu sieltä tuli.Olin niiin iloinen asiasta.Seuraavaana yönä heräsin,housut,lakanat veressä.Vuoto kestänyt nyt 5pv,eilen kävin lääkärissä joka totesi että spontaani keskenmeno :(