Kenet ottaisit vllyjen väliin HETI? Yksi suomalainen ja yksi ulkomaalainen (tunnettu henkilö), kiitos.
Oma vastaus:
- Kari-Pekka Toivonen
- Peter Krause (Mullan alla; Dirty, Sexy, Money)
Kommentit (21)
ulkomaisista mun sänkyyn kelpais vaikka heti Antonio Banderas. Suomalaisista kelpuuttaisin ehkäpä Antti Reinin...
Suomalaisista
Antti Reini (kylmäverisesti sinun)
Jone Nikula
Ulkomaalaista
Nuori Sebastian Bach (Skid Row)
Nick Cave
Antonio Banderas
ulkolaisista ehdottomasti Jim Caviezel
suomalaisista hmmm..... ei osaa sanoo. suomalaisista kelpaisi vain yksi ja se ei ole julkkis
Suomalainen:
-Alexi Laiho
Ulkomaalainen:
-Peter Steele
Suomalaista ei nyt tähän hätään tule mieleen.... Ulkomaalaisista taasen ihan ehdottomasti Till Lindemann.
Otatko minut mukaan Peterin kanssa? ;)
Kuvien mukaan sillä näyttäis olevan niin isokin, että eiköhän siitä riittäisi jaettavaksikin :D
suomalaisista Kyösti Kakkonen (hirvee nimi ja hirveen näköinen, mutta pöksyt on märät aina kun leijonan kita tulee kolmoselta, en voi mitään..)
Toinen suomalainen ei ole tunnettu, mutta on luennoitsija yolla, joten ehkä tässäkin valta kiihottaa
ulkomaalaisista kyllä Richard Gere
Onkohan mulla joku isä-syndrooma miesmaun suhteen ;)
t.22v
Itselläni myös samansuuntainen valta kiihottaa -oire!
Esim. Kakkonen on niin itsevarma että saa jalat mun alta... Tuntuu että voisin tehdä mitä ikinä hän haluaisikin vain kun hän vain napsauttaisi sormia edessäni (ja siis saisi muutkin tekemään mitä haluaa, se siinä kiihottaa ;)
-17
Ja jos oikeasti sais ihan mitä vaan, niin mä haluaisin ulkolaisista koko Top Gear -ohjelman juontajakolmikon.. Siis Jeremy Clarkson, Richard Hammond ja James May. Jos ei saa kaikkia, niin pelkkä Clarkson.
Mulla ainakin on joku kumma heikkous vanhempiin miehiin!
tarttumaan vallan kahvaan ;)? (vaikka tuo oma mies ei taitaisi siitä tykätäkään :P)
Mietin lisää ketkä ulkkiksista olis mielenkiintoisia ja kyllä tämä tvpsukiatri Phil vie myös meikäläiseltä ns jalat alta. Bushhi on minunkin mielestäni lähinnä kuvottava. Oma mieheni ei ole valitettavasti politiikasta kiinnostunut, mutta työelämässä jonkin verran valtaa käyttää :).
mutta ulkkareista ottaisin koska vaan Gael Garcia Bernalia (mm. Ja paholainen loi naisen) taikka Johny Deppin
Jos olis pakko ottaa joku kotimainen, niin ehkä Samuli Putro, koska sen sanoitukset koskettaa mua monesti.