Inhoan uimahalleissa käyntiä, mutta tyttömme tykkää.
Nyt tyttö 5v ja käynyt uimassa aina isin kanssa. Mitä ihmettä tehdä, kun tytön pitäisi alkaa käydä naisten puolen pukukopissa? Mulle pitäisi maksaa paljon, että suostun sinne itse menemään. Olen aikoinani saanut kammon julkisesta riisuuntumisesta ja alasti sellaisessa paikassa hihhuloinnista. Suihkujen läpi altaalle ei taida päästä saattamaan vaatteet päällä?
Kommentit (6)
Meillä isi käy 6 ja 4-vuotiaiden kanssa hallilla ja menevät miesten puolelle. Sitten kun on koululainen niin pitää varmaan vaihtaa niin että isompi menee yksin naisten puolell ja näkee isän altaalla. Mutta sitä odotellessa... joko kärsin ja lähden halliin tai jätän uimisen väliin ja mies käyttäkööt
poika on nyt jo 9, mutta muistan sen vaiheen kun hän oli liian vanha käymään naisten puolella eikä vielä tarpeeksi vanha miesten puolelle. Olimme vuoden käymättä halleissa.
Yksin miestenpuolelle siirtymisessä luulen kuitenkin, että ongelmat ovat suuremmat kuin yksin naistenpuolelle siirtymisessä. Normaali tyttö osaa kyllä tehdä mitä tehdä pitää - kuten normaali poikakin - pukuhuoneessa ja pesuhuoneessa yksinkin. Sovitte vaan, että tapaatte sitten pukuhuoneen altaanpuoleisilla ovilla. Miesten puolella ongelmaolivat vanhemmat pojat, jotka kiusasivat ja varastivat puukopin avaimia eivätkä antaneet takaisin vaan härnäsivät ja härnäsivät. Naisten puolella en ole vastaavaa ongelmaa havainnut ja ainakin jos itse havaitsisin, PUUTTUISIN siihen heti - toisin kuin miesten puolella tehtiin.
muutenkin haisee kamalalle----ei enää voi vähempää kiinnostaa
Näin meillä tehtiin ja tyttö on mennyt 5v lähtien yksin naisten puolelle.
Isi sitten odottaa aina lastenaltaan luona.
Tosi hyvin menee näin ja ikinä ei ole ongelmia ollut ja mitään ei ole tyttö unohtanut pukkariin.
Nyt tyttö jo 7,5v.
Minä en tykkää käydä uimassa mutta yhdessä opeteltiin pukkari puolen jutut.
Tietty meillä oli helppoa kun isin kanssa käynyt pienestä pitäen uimassa.
ap