Mies ostaa mulle auton lahjaksi. Minkä värin valitsisit?
Vaihtoehdot mulla musta, valkoinen tai hopea.
Hopeisia autoja on ollut meidän perheessä jo niin paljon, että kyllästyttää... Musta houkuttelee, mutta toisaalta valkoinen olis " uusi" . Minkä sinä valitsisit?
Kommentit (120)
Hih...pitääkin ensikerralla miehen synttäreillä sanoa, että ostan tälle asunnon lahjaksi, sillä olemme kesällä ostamassa uutta. Ostetaan se sitten miehelle lahjaksi niin minun ei tarvitse miettiä lahjaa :) Kiitos vinkistä.
itse en ole tuolla sivuilla käynyt. Ainoastaan autoliikkeessä asioinut.
Mutta turkoosia ei tuohon malliin saa.
että jos saisit mieheltäsi lahjaksi korun, sinulla ei olisi tarvetta eikä syytä tulla julkisesti pohtimaan korun väriä. Korulla ei ole niin korkeaa statusarvoa. Ap haluaa todistaa muille, mutta ennen kaikkea itselleen, että hänellä on asiat todella hyvin. Hänen miehellään on varaa ostaa lahjaksi auto. Mies ostaa juuri hänelle kalliin tavaran, auton. Siihen on saatava jonkinlaista huomiota ja niin...jopa kateutta, jotta asia olisi tyydyttävä. Niin, että siitä voi olla onnellinen ja että sen avulla voi ajatella olevansa onnellinen ja etuoikeutettu.
psykologi
jäitkö lapsena ilman leluja? Koetko ettei sinua rakastettu. Käsitteletkö kaikki sun " keissit" samasta lähtöpohjasta?
Ko asioilla ei ole mitään tekemistä tämän ketjun aloituksen kanssa.
Tee sä omat researchisi jatkossa paremmin. :) Toi turkoosi-juttu oli aika säälittävä.
Ei vaan oikeasti,tulet huomaamaan että oikeassa elämässä ei paljon noi kirjasta opitut jutut auta.
Onko sinusta oikein laittaa tänne palstalle diagnoosi jostain? Jos oletetaan että jollakin vaikka olisikin kyseiset " ongelmat" niin tuleeko sinun täällä heikentää jonkun itsetuntoa entisestään? Ja tässähän ei ole kyse mistään ongelmasta.
t:psykiatri.
joka tapauksessa yrität keksiä jollekin ongelmia,se ei ole sinun tehtäväsi.
Sitähän tehdään tällä palstalla koko ajan.
t:psykologi
ja lopeta nyt sanomasta itseäsi psykologiksi kun et sellainen ole.
Ja syy on siinä että ehkä silloin muuttaisimme alueelle,missä julkiset ei ole niin hyvät kuin nyt on missä asumme. Ja haluan olla liikenteessä lapsen kanssa,enkä vain kotona 24/7.
Perusvärit halpoja! Ja vaikeampi pitää puhtaana.
Valkoisella autolla huonoin jälleenmyyntiarvo. Ei tahdo mennä kaupaksi. Suosittelen mustaa tai hopeaa ja mielellään metalliväri.
provo proovooo prrroooovooooo PROOOOOOOOOOOOOOVOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mitään muuta turkoosiin päin edes menevää ei ole 1-sarjassa. sori.