Mies ostaa mulle auton lahjaksi. Minkä värin valitsisit?
Vaihtoehdot mulla musta, valkoinen tai hopea.
Hopeisia autoja on ollut meidän perheessä jo niin paljon, että kyllästyttää... Musta houkuttelee, mutta toisaalta valkoinen olis " uusi" . Minkä sinä valitsisit?
Kommentit (120)
vaikka lukee siinä omistajuudessa munkin nimi...mut kuitenkin. Mieheni osti mulle myös mökin rannalta...se on meidän molempien nimissä, mutta lahja kuitenkin. Sit mä ostin miehelleni ruokapöydän ihan muuten vaan ja se osti mulle eilen uuden telkkarin. Vitsi me ollaan anteliaita...
mun mies antoi mulle lapsen lahjaksi.
Ei todellakaan. En nyt ala tässä tarkemmin selittää, mutta voit katsoa tai kysellä jostain muualta miten psykologiksi opiskellaan ja valmistutaan. Yllättävää, että sinä ja jotkut muutkin luulevat opiskelun alalle olevan mahdollista kirjekurssiperiaattella.
psykologi
se, ettet todellakaan ymmärtänyt tuota ironiaa, vahvisti kyllä kantani... :)
108
huumoria siellä ei ainakaan taidettu opettaa.
ja niin kauan että ole nyt viittä vaille valmis. Muodollisesti pätevä jo nyt, mutta lopputyö vailla viimeistelyä.
psykologi
jos mun mies ostaisi mulle auton, mulle olisi ihan yhdentekevää, vaikka se olisi punertavanvihertävänkukertavankellertävä.... Olen aina autoni ostanut itse. Ok, mistään laatumerkistä en ole voinut koskaan edes unelmoida, mutta itse hankittu, itse maksettu! Ja ylpeä siitä!!!!
että mies ostaa hänelle BEMARIN! Tyhmä ap. Vastasi vasta kun kysyttiin minkä merkkinen.
miehen ostavan hänelle fiat unon, käytetyn?
Opintoviikkoja on tainnut olla kaikkiaan n 180
psykologi.
Vierailija:
ja niin kauan että ole nyt viittä vaille valmis. Muodollisesti pätevä jo nyt, mutta lopputyö vailla viimeistelyä.
psykologi
että kyse ei ole siitä MINKÄ auton mies vaimollensa osti, vaan kyse on siitä, että mies ei edes oikeasti ostanut mitään autoa vaimollensa vaan he ostivat sen yhdessä. Hienompi ele olisi ollut ostaa vaikka LADA ylläriksi kuin mersu yhdessä.
Nää on näitä nykyaikasia tylsyyksiä kun käydään kihlasormuksetkin ostaan yhdessä ja sovitaan että mennään kihloihin. Mihin on kadonnut romatiikka?
Miksi ostaa aamutossuja, jos on rahaa ostaa auto. Kyllä mulle kelpais joululahjaksi mielummin auto, kuin aamutosssut.
On se nyt hirveen alentavaa saada lahjaksi auto. Varmasti monelle av-mammalle kelpaisi uusi auto, jos olisi mahdollista sellainen saada.
kysyin jo aikaisemmin. Onko se 10, 100 vai tuhat euroa? Vai onko se toi bmw? Miten perheelliset ihmiset tekee jotain extraduunia ja säästää lahjoja toisilleen? Mitä järkeä siinä on jos pankkitilillä on rahaa?? Vaikkakin yhteistä. Huuu...
1-sarjaa EI saa turkoosina.
Yksi joka haaveilee samasta autosta
eikös kaikki sit periaatteessa ole ostaneet puolisolleen lahjaksi vaikka mitä...jos yhteisillä rahoilla tehdyt normaalit hankinnat on kerta lahjoja toiselta toiselle. Silloinhan me kaikki ollaan saatu lahjaksi autoa, asuntoa, mökkiä, matkaa, moottoripyörää, kodinkonetta, kalusteita ym ym.
eikö lahjan idea ole vähän toinen? Vaikka lahja olisikin joku tosi pieni, esim ruusu...niin sekin on hienompi juttu kuin ostaa yhdessä itsellensä lahjoja.
ainakaan perusväreinä. Erikoisvärinähän saa ihan mitä vaan. vaikka sun miehes kikkelin värisen.
en ymmärrä tuollaista saivartelua. Jos mies haluaa ostaa vaimolleen uuden auton. Idea lähtee mieheltä. hän haluaa, että perheen yhteisistä rahoista panostetaan tuollainen raha vaimoon, niin onhan se ihan eri asia kuin ostaa yhdessä ostosreissulta sähkövatkain kun vanha on rikki.
ottaisin lahjaksi mieheltäni jonkun mukavan henkilökohtaisen esineen esim korun kuin kommentin että " mennään ostamaan sulle synttärilahjaksi vaikka auto" . Tuntuu että mies vain kiertää lahjan ostamista tuollaisella kommentilla, sillä kyllähän se auto ostettaisiin jokatapauksessa jos se kerta on tarpeellinen, Ei siihen mitään synttäreitä tarvita. Mutta ne pienet ajatuksella ostetut lahjat on niitä mitkä todella merkkaavat jotain.
Äst..olen ehkä vähän erilainen kuin moni täällä kun pidän enemmän arvossa lahjaa joka on kauniilla ajatuksella ja vaivalla hankittu esim itsetehty joku koriste tjms....
ja keksi parempia argumentteja TAI mene sinä nukkumaan jos et parempaa keksi. Sorry, en ole ap, mutta vituttaa noi kateelliset jupinat. ja kaikenmaailman psykologit... Ja odotan että ap tulisi vielä kertomaan sen auton värin.