Mies ostaa mulle auton lahjaksi. Minkä värin valitsisit?
Vaihtoehdot mulla musta, valkoinen tai hopea.
Hopeisia autoja on ollut meidän perheessä jo niin paljon, että kyllästyttää... Musta houkuttelee, mutta toisaalta valkoinen olis " uusi" . Minkä sinä valitsisit?
Kommentit (120)
kel onni on, se onnen kätkeköön, kun AV:lla ollaan.
ihan psykologinkin. :)
Laitanpa mietintämyssyyn. Auton värin päätin jo. :)
Mukavaa iltaa kaikille! Mä lähden lukemaan iltasatua lapsilleni.
ap
Säälittää kun jengi paasaa turvallisuudesta autoissa ja sitten menee jaostaa sen värisen auton että se parhaalla mahdollisella tavalla sulautuu ympäristöön.
hopeisessa tai valkoisessa autossa lapsia!! Siis noin 70 prosentilta. :)
" En enää puhu teille, menen pois." Ap:lla on mahdollisesti jotain lapsuudesta juontuvia asioita alitajunnassaan. Jotain vaille jäänyttä. Se kompensoituu tällä: " Nyt olen hyvä. Minulla on hyvä mies. Saan paljon (auton). Mutta tämä hyvyys täytyy tuoda julki. Ikäänkuin sanoen lapsuuden leikkitovereille: " Näettekö, minulla menee nyt hyvin."
psykologi
hyvä psykologi!
Ap on ihan helisemässä ja yrittää selittää, et kysyin vaan väriä. Just!
Enkä ole kateellinen. Mulla on hyvä auto. Ja miehellä oma. Sorry ilmakehä...
ehkä ei viitsi kinata jossain keskustelupalstalla naisen/miehen kanssa joka leikkii psykiatria aivan päättömillä jutuilla.
Ja ei, en ole ap, vaikka ajankin 1-sarjan bemarilla... Itse olisin valinnut sen valkoisen. Toivottavasti ap tulee joskus kertomaan valintansa.
musta tuntuu, että ap on tän keskustelun ainut, joka on sinut itsensä kanssa. Psykologilla ainakin tuntuu olevan pätemisen tarvetta....
Psykiatri en tosin ole. En voi kuvitella psykiatria, joka muutamasta lauseesta tekee noin laajoja päätelmiä. Ei voi olla ammattipätevyyttä.
68
Tosiasiassa en ole vielä ihan valmis psykologi. Tosin saan jo toimia ammatissa, mutta gradu on viimeistelemättä. Se koskee arkipäivän narsismia ja sitä miten lapsuuden kokemukset heijastuvat aikuisen ihmisen käyttäytymiseen materialistisessa maailmassa. Voisin ehkä vielä liittää jotenkin tämän ketjun tutkielmaani.
psykologi
Jospa ap päätti lähteä, kun ei vastauksia kysymykseen tullut. Miksi kukaan tervejärkinen jäisi lauantai-iltaansa tuhlaamaan väitellen feikkipsykiatrin kanssa. Toisilla on elämä. Hyvä kun muistutin itseäni, punaviini ja hyvä kirja odottaa: kolmastoista kertomus- voin suositella!
mutta ilmoitti ensin, et " mies ostaa mulle auton lahjaksi" .
Miksi se edes sitten piti ilmoittaa, jos hän halusi vain mielipiteitä auton väristä?
Siis tää on niin provo ja kaikki on menny siihen ihan täysiä!
esittää vain toista henkilöä :) huvittavaa
silti voi tehdä samat päätelmät tämän psykologin kanssa. jokainen AP:n teksti huokuu epävarmuutta omaa naiseuttaan kohtaan. Kyllä on säälittävää!
Vain kylmät faktat peliin vai? Musta vastaukset kielii ennenkaikkien VASTAAJIEN huonosta itsetunnosta. Miksi kukaan muuten lukisi kuin piru raamattua joka ikistä sanaa. Musta noi ap:n kirjoitukset on hyvin neutreja. Luin ne oikein pariin kertaan. Ap suhtautuu vielä aika huumorilla tähän vittuiluun, mikä sekin puoltaa hyvää itsetuntoa. Toisille vain tuolllainen on ihan arkipäivää, eikä siinä näe mitään niin erityistä, että sillä pitäisi levennellä. Itse lukeudun kai heihin, koska en provosoitunut lainkaan ap:n teksteistä.
usko jo ettei kaikki ole samaa mieltä kuin sinä.
77 miksi sitä EI olisi voinut ilmoittaa??
Vain kylmät faktat peliin vai? Musta vastaukset kielii ennenkaikkien VASTAAJIEN huonosta itsetunnosta. Miksi kukaan muuten lukisi kuin piru raamattua joka ikistä sanaa. Musta noi ap:n kirjoitukset on hyvin neutreja. Luin ne oikein pariin kertaan. Ap suhtautuu vielä aika huumorilla tähän vittuiluun, mikä sekin puoltaa hyvää itsetuntoa. Toisille vain tuolllainen on ihan arkipäivää, eikä siinä näe mitään niin erityistä, että sillä pitäisi levennellä. Itse lukeudun kai heihin, koska en provosoitunut lainkaan ap:n teksteistä.
Ap:lla on ymmärtääkseni vain tarve saada huomiota. Tarve saada ihailua ja kenties kateuden sekaista kommenttia.
psykologi