Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ostaa mulle auton lahjaksi. Minkä värin valitsisit?

Vierailija
24.11.2007 |

Vaihtoehdot mulla musta, valkoinen tai hopea.

Hopeisia autoja on ollut meidän perheessä jo niin paljon, että kyllästyttää... Musta houkuttelee, mutta toisaalta valkoinen olis " uusi" . Minkä sinä valitsisit?

Kommentit (120)

Vierailija
61/120 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa kirjoittamissani teksteissä on sama signeeraus. Minä en tee diagnooseja, siihen minulla ei ole oikeutta eikä pätevyyttä. Analysoin vain ihmisen käyttäytymistä ja omassa työssäni myös autan apua tarvitsevia. Ap:n tilanne ei ole paha, jos hän itse tuntee olonsa hyväksi.

psykologi

Vierailija
62/120 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin auton kyttääminenhän on kansan" huvi" , jos mikä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/120 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän kielteinen vire koko ajan, tosin nyt yrittää jo kiertää sanojaan. En haluaisi hänen asiakkaaksensa.

Vierailija
64/120 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei vaan tykkää hopeisista, mustista tai valkoisista autoista :-)

Vierailija
65/120 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että psykologit vaan auttaa kaikkia jotka tapaavat...eivät he mitään äiti teresoita sentään ole. Kai voivat vapaa-aikanaan kirjoittaa keskustelupalstoilla ihan mitä lystäävät. Aivan kuten kaikki muutkin ihmiset?!

Alkuperäiseen kysymykseen vastaisin, että tylsiä värejä kaikki.

Vierailija
66/120 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäni kohtaan hieman erilaisia caseja. Luultavasti kukaan teistä ei tule olemaan asiakkaani.

psykologi

Vierailija
67/120 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä ylitsepursuavaa kateutta.

Vierailija
68/120 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuihtuu tämäkin pino kokoon----

Vierailija
69/120 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos arvostelee sitä, että pariskunta ostaa yhteisistä rahoistaan toiselle auton lahjaksi? Senhän voi tehdä kuka vaan? Tuskin nyt kuitenkaan käteisellä ostavat :)

Oma pointtini oli ainakin se, että on todella sovinistista ajatella, että yhdessä ostettu auto on lahja mieheltä vaimolle. Todella mautonta mielestäni. Jos oma mieheni ehdottaisi moista lahjaa niin nauraisin itseni kuoliaaksi. Eri asia jos olisi salaa säästänyt autoon rahaa ja ostaisi sen todellakin minulle käteisellä lahjaksi. Sitten siinä olisi jo jotain järkeä. mutta toivon kuitenkin saavani hieman henkilökohtaisempia ja romattisempia lahjoja omalta rakkaaltani...

Vierailija
70/120 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä menee sitten raja, mitä saa ostaa yhteisillä rahoilla lahjaksi? Onko se 100e, 1000e vai mitä?

Vierailija
71/120 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on yhteiset rahat, mutta silti pystymme antamaan toisillemme lahjoja. Nyt kai mietit: Miten ne sen tekee?

Vierailija
72/120 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

jos arvostelee sitä, että pariskunta ostaa yhteisistä rahoistaan toiselle auton lahjaksi? Senhän voi tehdä kuka vaan? Tuskin nyt kuitenkaan käteisellä ostavat :)

"

Tässä ei ole mitään tolkkua! :) Mitä tuo " senhän voi tehdä kuka vaan" meinaa? Ai että " ei ap:lla ole varaa leuhkia, kun kaikkihan tohon pystyy" vai mitä? Miksei ostaisi käteisellä? Miksi koet oikeudeksesi arvostella apta.

Olispa mielenkiintoista kuulla psykologin arvioita näistä muista vastanneista (ihan vaikka itsestänikin). Yllättäen, psykologi kuitenkin vain analysoi ap:ta. Mistäköhän syystä...

Vierailija
73/120 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin teen extra keikkoja jotta saan ostettua miehelleni kivoja lahjoja. Hän tekee ylitöitä jotta saa niistä sitten ostettua minulle lahjoja. Periaatteessa ne ei ole yhteisiä rahoja koska ne on ylimääräistä tuloa ja niistä toinen ei edes " tiedä"

Vierailija
74/120 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei lahjoja voisi ostaa yhteisillä rahoilla. Ei ne rahat taidakaan olla yhteisiä.

Vierailija
75/120 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin hänen aloituksensa ja analysoin sitä. Jos alkaisin miettiä kaikkia vastanneita yö ei riittäisi. Vastauksia tulee koko ajan lisää ja luultavasti samat ihmiset vastaavat toistuvasti. Oleellistahan tässä ketjussa on tuo aloitus ja se mikä siihen on johtanut.

psykologi

Vierailija
76/120 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei ole mitään tolkkua! :) Mitä tuo " senhän voi tehdä kuka vaan" meinaa? Ai että " ei ap:lla ole varaa leuhkia, kun kaikkihan tohon pystyy" vai mitä? Miksei ostaisi käteisellä? Miksi koet oikeudeksesi arvostella apta.

Olispa mielenkiintoista kuulla psykologin arvioita näistä muista vastanneista (ihan vaikka itsestänikin). Yllättäen, psykologi kuitenkin vain analysoi ap:ta. Mistäköhän syystä...

En ole sannonut, että AP leuhkisi. Vaan puolustin meitä muita siitä, että MIKSI OLISIMME KATEELLISIA ASIASTA JONKA VOI KUKA VAAN LAINALLA HAKEA. Kun joku täällä ehti jo väittämään (luultavasti AP) että hänelle ollaan kateellisia ja siksi arvostellaan.

Opetelkaa lukemaan

Vierailija
77/120 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastanneiden vastauksista yleensä ei ilmene kateus vain yksinkertaisesti ihmetys ap:n epävarmuudesta naiseutensa suhteen jne? Jos näin on, haluan todella tietää, missä olet kirjekurssisi suorittanut.. :)

Vierailija
78/120 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä ostin hänelle puolikkaan talon lahjaksi!!! vaikka lainojahan tässä vielä maksellaan....

Vierailija
79/120 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene nyt nukkumaan kun kaikki tajuaa, että notkut vielä täällä puolustelemassa itseäsi. Tekisit sen edes omalla nimelläsi!

Vierailija
80/120 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykologi