Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ostaa mulle auton lahjaksi. Minkä värin valitsisit?

Vierailija
24.11.2007 |

Vaihtoehdot mulla musta, valkoinen tai hopea.

Hopeisia autoja on ollut meidän perheessä jo niin paljon, että kyllästyttää... Musta houkuttelee, mutta toisaalta valkoinen olis " uusi" . Minkä sinä valitsisit?

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-sarjasta pitäisin, mutta se on taas liian iso, sellainen on kyllä ollut. Haluan nyt nimenomaan pienen ja näppärän auton. ja pidän tämän 1-sarjan muotoilusta.

Kysyin ainoastaan mielipidettä. En ymmärrä miksi tähän ketjuun täytyy vastata jos ei ole muuta kuin vittuiltavaa.

ap

Vierailija
22/120 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei voi odottaakaan saavansa vastaukseksi muuta kuin v....tuilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mähän vastasin mielipiteeni eli ota minkä värinen vaan.

23

Vierailija
24/120 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viis väristä tai muotoilusta.

Vierailija
25/120 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuvasti, että sitä viitsii katsoa.

Hopea siis.

Vierailija
26/120 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei suinkaan halua kommenttia tulevan autonsa väristä. Hän haluaa ihailua siitä miten ihanaa on kun on rikas mies joka lahjoo pikkuvaimoaan kalliilla lahjoilla. Asia on ap:lle niin hieno, unelmien täyttymys, että siihen on saatava muidenkin huomio. Hän sanoo: Enkö olekin nyt onnellinen? Onhan elämässäni kaikki hyvin? Vahvistakaa itsetuntoani.

t: psykologi

Vierailija
27/120 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli jotenkin nolo.

Mä en osaa selittää, mutta yleensähän (ennen muinoin) yks vakioväri oli valkoinen ja siitä jäi sellainen olo, et " et sit viittiny maksaa lisähintaa muusta väristä" .

Vierailija
28/120 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista väreistä mä ottaisin mustan.

Vierailija
29/120 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-sarjan bemarissa on erittäin alhainen kulutus ja " hiilaripäästöt" jossakin 150g tietämissä. Jarruenergian talteenotto, automaattinen sammutus ja käynnistys esim liikennevaloihin pysähdyttäessä, Taloudellisimman vaihteen näyttö jne jne ekohärhöilyä. Eli käytännössä ekoilu on priuksen tasolla ilman että näyttää hullulta sämpylälesboautolta.

Vierailija
30/120 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
31/120 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelut vieressä, julkisilla pääsee, samoin taksilla ja tarvittaessa (harvoin) voi vuokrata auton. Ymmärrän kyllä, että tässä maassa kaikki eivät voi tulla toimeen ilman autoa. Koska ap:n perheessä ei ilmeisesti ole pikkurahasta puutetta, voisivat he olla etujoukoissa ympäristöystävällisen menopelin valitsijoina.

Vierailija
32/120 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuaaaaa!!!!

Mä kierin täällä naurusta!!!!

Ei päivää, sämpylälesboauto!!!!

Vierailija
33/120 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastihan kenenkään ei tarvitse kysyä palstalla mielipidettä polkupyörän tai potkukelkan väristä, koska nämä eivät ole statuksen merkkejä. Autoa pidetään sen verran arvokkaana, että sitä voi jo käyttää arvostuksen mittarina. " Olenhan miehelleni rakas? Onhan minulla nyt kaikki hyvin?"

psykologi

Vierailija
34/120 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mennäänkö ihan liian kauas ajatusmaailmastasi?

Vierailija
35/120 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän täällä kenenkään juuri tarvitsisi kysyä " mitään" . Miksi joku kysyy " Mitä laitan pikkujouluihin?" tai " mitä tänään ruuaksi?" . Tämä on ajankulua ja ajatustenvaihtoa.

En näe mitään ihmeellistä siinä, että mieheni ostaa minulle auton. En pidä 1-sarjan bmw:tä mitenkään leuhkimisen arvoisena edes. Mulla ei ole mitään tarvetta boostata egoa netissä. Onko sinulla? Vai miksi mainitsit tuon " psykologi" ? Ei nyt aleta vainoharhaisiksi vaan luetaan se mitä kirjoitetaan. Tommonen freudilainen hörhöily on turhaa.

ap

Vierailija
36/120 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

42 kirjoitti hyvin. 1-sarjan bemari on tosi vähäkulutuksinen ja päästöt vähäisiä. Voit googlettaa vertailuja.

ap

Vierailija
37/120 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja psykollehan se ap äksyilee ;)

Vierailija
38/120 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen täytyy kertoa se asia, että hänen miehensä ostaa auton lahjaksi. Tämä kertoo epävarmuudesta omaa naisellisuutta ja viehätysvoimaa kohtaan. Ap on ilmeisesti lähtöisin melko vaatimattomista oloista. Hänellä on alitajuinen tarve saada huomiota materian kautta.

psykologi

Vierailija
39/120 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään tarvetta äksyillä. :)

ap

Vierailija
40/120 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin perusteltua tekstiä, jota ap ei kyllä humoristisistä yrityksistään huolimatta ole onnistunut kumoamaan.