Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Joo, niille vois siellä Nepalissa opettaa vaikka letun paistoa" Juuh!

Vierailija
24.11.2007 |

Senhän takia ne siellä aliravitsemuksesta kärsii kun ne ei osaa tehdä ruokaa! Ja senhän takia niillä on sitä ruokaa niin vähän kun ne on niin tyhmiä, ettei ne osaa tehdä töitä!

Hemmetti mua otti Riitan ja Kadin eilinen keskustelu nuppiin, ylimielistä länsimaista kana-aivo ajattelua.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vika on kerran afrikkalaisissa itsessään. Teidänhän pitäisi olla siellä Afrikassa rakantamassa parempaa tulevaisuutta eikä löysäillä täällä Afrikan kustannuksella, eikö?

Vierailija
42/66 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sinä tajua että esimerkiksi Afrikan maat voisivat ihan itse määrätä hintansa? Et näköjään! Niinhän ne öljyntuottajamaatkin nostavat öljyn hintaansa kun haluavat. Ei ole sen kummemmasta asiasta kyse.

Tai kuinka moni maa on hyödyntänyt kasvia hammasharjan sijasta. Miksei siitä tehdä myyntituotetta? Siksi kun ei haluta kehittää omaa maata! Olisi vaikka mitä (monella maalla) mutta mitään ei hyödynnetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on täysi oikeus asua täällä!

Tiedätkö vitun idiootti edes sitä, että afrikkalaisilla maanviljelijöillä on AIVAN VAPAA OIKEUS HINNOITELLA OMAT BANAANINSA JA TUOTTEENSA???

Vierailija:

vika on kerran afrikkalaisissa itsessään. Teidänhän pitäisi olla siellä Afrikassa rakantamassa parempaa tulevaisuutta eikä löysäillä täällä Afrikan kustannuksella, eikö?

Vierailija
44/66 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa niin opit enempi..

Vierailija
45/66 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

onko se muutenkin " minä olen parempi kuin noi muut" .

Vierailija
46/66 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

42 haista home ja vsyö se dubais. Älä nyt enää todista lisää damiuttas, komiikan puolelle iskee.

Vierailija
47/66 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä? Miksi näitä afrikkalaisia pitäisi sääliä? Ei Suomellekaan kukaan antanut velkoja anteeksi. Mutta tässä on juuri se ero. Sodan jälkeen Suomessa ahkeroitiin ja panostettiin maan kehitykseen. Monessa Afrikan maassa aika ja rahat menevät vain riitelyyn.

Vierailija
48/66 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunan taakse tuollainen, joka kehtaa haukkua MUSTAA AFRIKKALAISTA ELINTASOPAKOLAISEKSI!!!!!

Valitan EU:n ihmisoikeustuomioistuimeen tuollaisista rasisteista!

Voi voi kuule vitun pönttö, meillä ei edes syödä banaaneja ja voitaisiin kyllä syödä ihan hyvällä omatunnolla, ei ole meidän vika jos jotkut hinnoittelevat banaanejaan alakanttiin.

t. 46

Vierailija:

46 tota sä et usko itsekään. Lakkaa vetämästä niitä halpabanaaneja sen elintasopakolaises kanssa niin ehkä helpottaa siellä yläpäässä.

Vierailija
49/66 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zimbabwekin on muuten varakas maa luonnonvaroiltaan, mutta kaikki avustusraha menee Mugabelle ja Zimbabwe on täysin kriisissä.

Vierailija
50/66 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä tietysti, minähän se olen pahin syyllinen. Minä olen pilannut ja tuhonnut Afrikan! Minä vien heidän rahansa! He eivät raukat ole itse syyllisiä mihinkään. Heitä pitää sääliä maailman loppuun asti. Afrikkalainen ei ole koskaan itse vastuussa mistään. Heidän ei pidä tehdä maansa hyväksi mitään. Minä olen hirvittävä rasisti. Minä käyn varastamassa heidän miljardinsa.

Eli sinun mielestäsi siis afrikkalaiset ovat lapsen tasolla olevia muita huonompia ihmisiä koska heidän asiansa on pilannut muut ihmiset. Heillä ei siis ole järkeä ja taitoa kehittää maanosaansa eikä puolustaa sitä.

Vierailija
51/66 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintasopakolaisuudella ei ole mitään tekemistä rodun kanssa, suomalaisethan ovat itse elintasopakolaisuuden suurmaa - ruotsi, ennen sitä jenkit ....

Vierailija
52/66 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset eivät ole lähteneet pakolaiseksi Yhdysvaltoihin.

t. 56

Vierailija:

Elintasopakolaisuudella ei ole mitään tekemistä rodun kanssa, suomalaisethan ovat itse elintasopakolaisuuden suurmaa - ruotsi, ennen sitä jenkit ....

Vierailija
53/66 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on joidenkin rannalta huudella ohjeita kun ulapalla on hätä. Menkää itse sinne Afrikkaan parantamaan asioita kun se kerran on niin helppoa!

Vierailija
54/66 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hyvähän se on joidenkin rannalta huudella ohjeita kun ulapalla on hätä. Menkää itse sinne Afrikkaan parantamaan asioita kun se kerran on niin helppoa!

Vierailija
55/66 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tosikkomaassa homma kuitenkin hoidettiin pakkolaeilla niin, että kaikkien paitsi ruotsinkielisten piti ottaa karjalaisia nurkkiinsa ja antaa tietyn kaavan mukaan maata. Aika perseestä oli tietysti homma muutenkin, kun oli fyysisesti ja psyykkisesti rankoja invalideja kaikki paikat täynnä ja piti vielä ruveta jälleenrakennuksen lisäksi duunaamaan sotakorvauslaivoja ja -koneita.

Se hyvä siitä seurasi, että kun sotakorvaukset oli maksettu, niitä varten rakennettu systeemi ja osaaminen saatii omaan käyttöön ja Suomi teki muutamassa vuosikymmenessä yhden maailmanhistorian huikeimmista taloudellisista loikista, kehitysmaasta hyvinvoinnin huipulle.

Vierailija
56/66 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mieskin sanoi että ei voi olla joku noin tyhmä!

Vierailija
57/66 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka häntä inhottiin ja syrjittiin kun hän lapsena tuli tänne Suomeen pakoon. Sitten hän muutti teininä Ruotsiin ja sanoi ettei koskaan kuullut siellä yhtään syrjivää sanaa.

Vierailija
58/66 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kuinka häntä inhottiin ja syrjittiin kun hän lapsena tuli tänne Suomeen pakoon. Sitten hän muutti teininä Ruotsiin ja sanoi ettei koskaan kuullut siellä yhtään syrjivää sanaa.

Vierailija
59/66 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

avuksi senttiäkään! Ei ole kauankaan kun uutisissa sanottiin että afrikan sotiminen on niellyt rahaa yhtä paljon mitä sinne on syydetty kehitysapua. Siellä saisivat miehetkin ruveta tekemään töitä eikä vain ratkutella kylillä, naisten kyökkiessä pellolla pentu selässä.

Vierailija
60/66 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei penniäkään ennen kuin miehet alkavat tekemään muutakin kuin maleksimaan päivät ja heilumaan suoro oikosena yöt. Ongelmana on toisin sanoen laiskuus ja väestöräjähdys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi