Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttaako sossu jos kaikki rahat menee vuokravakuuteen ja vuokraan eikä ruokaan jää rahaa

Vierailija
30.05.2024 |

Ap sellanen tilanne et muuttaa ja kaikki rahat menee vuokravakuuteen ja vuokraan. Ei jää ruokaan rahaa. Autetaanko sossusta tms? Vai joudunko kituuttamaan enskuulle asti ilman ruokaa

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän selviää sieltä kysymällä. Riippuu sun tuloista varmaankin.

Vierailija
2/19 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ne auttaa. Minun palkasta ei jäänyt mitään käteen laskujen ja vuokran jälkeen joten lopetin työt kun en jaksanut nälkäisenä mennä töihin. Sitten työkkäri uhkas karenssilla kun minulla ei jäänyt rahaa ruokaan. Mun vuokakaan ei ole liian iso 400 euroa vain. Lykkäsin työkkärin akalle omat laskut käteen  ja palkkalaskelman ja kysyin että miten tuosta jää rahaa ruokaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että sossu on maksanut vuokravakuuksia.

Vierailija
4/19 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokravakuuteen voi hakea rahaa Kelasta, sanoin asumistuki ja toimeentulotuki haetaan sieltä. Sossusta voi saada harkinnanvaraista, mutta pitää olla Kelan päätös näyttää heille ensin.

Vierailija
5/19 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossu ei nykyään maksa mitään. Kela maksaa, jos maksaa.

Vierailija
6/19 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ongelmia taloudenpidossasi? Kysäisepä äipältä, jos se keittelis sulle velliä.

Vierailija
7/19 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin päin. Vaan antaa vuokravakuuden maksusitoumuksena. Siihen on tehtävä hakemus. Sitten se raha jää ruokaa varten.

Vierailija
8/19 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kyllä. Sossu auttaa aina. Oletko hakenut työpaikkaa?

Vierailija
9/19 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun toimeentulotukihakemukseni (jatko : nykyinen päätös loppuu toukokuun lopussa) on ollut jumissa 2,5 viikkoo. Väittävät etten ole toimittanut kaikkia liitteitä vaikka olen. Tuttu sanoi samaa. Yleensä tullut päätös viikossa nyt tullut ihme vaatimuksia jissa ei mitään järkeä.

Onko ne palaknnut taas jonkun idiootin vai onko tää tahallista.

Vierailija
10/19 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun toimeentulotukihakemukseni (jatko : nykyinen päätös loppuu toukokuun lopussa) on ollut jumissa 2,5 viikkoo. Väittävät etten ole toimittanut kaikkia liitteitä vaikka olen. Tuttu sanoi samaa. Yleensä tullut päätös viikossa nyt tullut ihme vaatimuksia jissa ei mitään järkeä.

Onko ne palaknnut taas jonkun idiootin vai onko tää tahallista.

90-l. laman aikaan oli tällanen. Asuin pienellä paperiteollisuuspaikkakunnalla. Yhtäkkiä kukaan ei saa työkkäripäivärahoja pariin kuukauteen. Kukaan ei tiedä mitä tapahtui.

Vierailija
11/19 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on henkeä uhkaava psykosomaattinen anemia ja kela ei maksa rautainfuusiota että kiitosta vaan.

Ap

Vierailija
12/19 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on henkeä uhkaava psykosomaattinen anemia ja kela ei maksa rautainfuusiota että kiitosta vaan.

Ap

Ja vasen silmä kuulee huonosti?

Vierailija
13/19 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minulla on merkittävä kuulonalenema vasemman jalan isovarpasssa, ja taistelen Kelan kanssa päästäkseni työkyvyttömyyseläkkeelle.

Vierailija
14/19 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minulla on merkittävä kuulonalenema vasemman jalan isovarpasssa, ja taistelen Kelan kanssa päästäkseni työkyvyttömyyseläkkeelle.

Typeriä kommentteja.Olkaa kirjoittamatta mitään jos ette osaa muuta kuin irviä.Ei ap.

Vierailija
15/19 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sossu ei nykyään maksa mitään. Kela maksaa, jos maksaa.

Kyllä muuten voi maksaa, harkinnanvarainen tt-tuki on edelleen omanaan, ei kelassa.

Vierailija
16/19 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Typeriä kommentteja.Olkaa kirjoittamatta mitään jos ette osaa muuta kuin irviä.Ei ap.

Äippä sulle vellit keittää. Ja olet ap

Vierailija
17/19 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla ongelmia taloudenpidossasi? Kysäisepä äipältä, jos se keittelis sulle velliä.

Valele itsesi bensalla ja sytytä palamaan. teet palveluksen kaikille.

Älä vatkaa niin paljon sun nysää. Mee ostaan äipälle kaurahiutalepaketti kaupasta. Äippä antaa sulle siihen viitosen.

Vierailija
18/19 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valele itsesi bensalla ja sytytä palamaan. teet palveluksen kaikille.

Sinä teet palveluksen Suomelle, kun menet uimaan niin pitkälle kuin ulappaa riittää.

Vierailija
19/19 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin Kelasta saa kyllä vuokravakuuden, mutta ikävä kyllä monet yksityiset vuokranantajat eivät sitä suostu ottamaan.