Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko 1v7kk lapselle mitää mahdollisuutta saada jotain kerhotoimintaa?
16.11.2007 |
olen yh ja olisi kiva saada esim 2x vkossa aampäivä vapaaksi ja lapsi saisi leikkiä muiden lasten kanssa.
Kommentit (3)
joihin voi jättää jo tuon ikäisen. 2-vuotiaille on 2 tunnin kerho 2xviikossa. Kunnallisia molemmat, katso kuntasi nettisivuilta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Yleensä ovat heinäkuun lomalla, muuten koko vuoden.
Alue: Aihe vapaa
Siitä kai se lähinnä on kiinni onko alueellasi sellaista toimintaa.