Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10 vuotias näki viime yönä harhoja?

Vierailija
23.11.2007 |

Viime yönä sattui jotain todella pelottavaa.

10 vuotias tuli aamuyöllä itkien ja selkeästi täristen mun viereen.

Selitti, että oli herännyt kun huoneesta kuuluu ääniä. oli katsonut ympärilleen ja lelut olivat liikkuneet. (yövalo päällä, hämärä mutta sellainen että selkeästi valaisee huoneen).

Nukkuvauva oli ollut kuin elävä, seissyt tukea vasten, muutkin lelut olivat liikkuneet ja kani oli pmppinut lattialla.. ,

Lapsi oli aluksi kuulemma vetänyt peiton päälleen ja sitten katsonut uudelleen. Lelut olivat liikkuneet edelleen.

Sitten oli liikkuvien lelujen läpi juossut meidän huoneeseen, silloin kani oli hypännyt takaisin julisteeseen.

Tällöin heräsi nelivuotias, tuli meidän luo ja sanoi että vauvanukke seisoi lattialla.

Mitä tää on??

Muutoin pistäisin 10 vuotiaan unimaailman piikkiin, mutta kun nelivuotias tuli tosiaan perässä ja sanoi vauvanuken seisseen? Vai kuuliko jo isomman selityksen ja matki sitä?

Hiuh, en usko mihinkään yliluonnolliseen, enkä muuhunkaan potaskaan.. mutta silti tää säikäytti minutkin.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytäisitkö sitä toista juttua?

Itse en haulla löytänyt en tiennyt millä sanoin hakea ja milloin olisi suunnilleen ollut..

ap

Vierailija
42/45 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee henkisesti lapselle turva huoneeseen. Iltaisin hoet huoneessa mielessäsi " suojaa" . Teet lapsian sängyn ympärille mielessäsi kuvun jonka sisään ei kukaan henki pääse.

Henkien tekosia nuo. Joskus kiusaa pieniä lapsia. Lapset muutenkin herkemmin niitä näkee ja kokee. Ei mitään uutta ap:n viestissä. Sanot vaan lapsillesi ettei ole mitään hätää! Älä ala puhumaan hengistä niille kumminkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tee henkisesti lapselle turva huoneeseen. Iltaisin hoet huoneessa mielessäsi " suojaa" . Teet lapsian sängyn ympärille mielessäsi kuvun jonka sisään ei kukaan henki pääse.

Henkien tekosia nuo. Joskus kiusaa pieniä lapsia. Lapset muutenkin herkemmin niitä näkee ja kokee. Ei mitään uutta ap:n viestissä. Sanot vaan lapsillesi ettei ole mitään hätää! Älä ala puhumaan hengistä niille kumminkaan!

Vierailija
44/45 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henget voivat liikuttaa esineitä. On lapsi henkiäkin, voivat leikkiä lastenne kanssa!

Miettikää mitä ne lapsienne mielikuvitusystävät on. =)

Vierailija
45/45 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin hämähäkkikammoisena näen ajoittain näitä hämähäkkejä öisin. Pelästys loppuu kuitenkin nopeasti, kun tajuan että on pilkkopimeää / minulla ei ole silmälaseja päässä jolloin olen lähestulkoon puolisokea.