G: Mikä lihavassa tai ylipainoisessa ihmisessä inhottaa?
Mä en ole koskaan tajunnut, miten joku voi inhota ja kokea vastenmielisyyttä ylipainoisia kohtaan. Mistä sellainen johtuu?
Pelosta, että itse joskus lihoo?
Kommentit (89)
Vierailija:
Mä en ole koskaan tajunnut, miten joku voi inhota ja kokea vastenmielisyyttä ylipainoisia kohtaan. Mistä sellainen johtuu?
Pelosta, että itse joskus lihoo?
ja selluliitti joka inhottaa. Varmaan moni pelkää lihovansa, mutta siksi harrastetaan lenkkeilyä yms.
Tämä Suurin pudottaja:n juontaja todisti, että jokainen muodottomaksi turvonnut ihminen voi vielä laihduttaa itsensä hyvännäköiseksi mikäli vaan tahtoa riittää.
Usein oikealla ruokavaliolla pystytään pitämään painoa aisoissa vaikka aineenvaihdunnassa olisikin häikkää. Pitää vaan syödä sen mukaan.
Ja sitten harmittaa niiden puolesta jotka on oikasti sairaita niin kukaan ei usko,koska kaikki luulee, että ne vaan selittää...
Kilpirauhasenvajaatoiminta voi lihottaa jopa kuukaudessa kymmeniä kiloja. Siinä ei auta vaikka pistäisit nälkälakon päälle!
Terveisin: +40kg 3kk;ssa kilpirauhasenvajaatoiminnan takia
Epäluotettavia. En ikinä palkkaisi töihin lihavaa.
Muutenkin ruman näköisiä.
niin kaikki muut ovat kyllä normaalipainoisia paitsi minä! Minulla kun on nämä omat sairaudet jotka hankaloittaa elämääni!
En käsitä miksi porukka lähtee heti epäilemään ja arvostelemaan! Mikä siinä on niin vaikea uskoa että näitäkin sairauksia on ihmisillä? Miksi minä tulisin tänne nimettömänä selittelemään jotain mikä ei pitäisi paikkaansa?? Mitä hyödyn siitä! Parempi kertoa rehellisesti asioista niin voi niihin apua saada!
aina nuo selittelyt sairaudesta, iästä, lapsista jne.
Eiköhän sitä lähtöpainoakin ole ollut reippaasti, vai mikä sairaus lihottaa monta kymmentä kiloa?
Vierailija:
Kilpirauhasenvajaatoiminta voi lihottaa jopa kuukaudessa kymmeniä kiloja. Siinä ei auta vaikka pistäisit nälkälakon päälle!Terveisin: +40kg 3kk;ssa kilpirauhasenvajaatoiminnan takia
Jos palkkaat töihisi hoikan, kauniin naisen niin muuttuko tämä rumaksi, laiskaksi ja valehtelevaksi jos hän lihoaa? Annatko potkut hänelle? Tsiisus miten tyhmää porukkaa täällä taas. :DDDD
se johtuu siitä että ukollas on tosi tehoton aineenvaihdunta! eväät menee läpi ilman että niistä jää mitään energiaa tai ravintoaineita elimistön käyttöön!
Tulee kalliiks tollainen että pitää syödä kuin hevonen ja siitä huolimatta hyvä että hengissä kestää.
Tosin elimistö on sopeutuvainen; jos sinne aina mättää runsaasti pöperöö niin se laiskistuu eikä käytä sitä tarkkaan.... osa tulee palamatta läpi. Tämä on tosin hyvin henkilökohtainen ominaisuus. Kaikilla ei käy näin vaan ne säilöö niitä sipsejä viikon siellä suolessa ennekä raaskivat pönttöön pudottaa.
Sama reaktio toimii myös toisin päin: eli jos heitäytyy oikein tiukalle dietille elimistökin heittäytyy säästökuurille ja minimoi kulutuksen sekä ottaa taatusti joka kalorin talteen minkä mahaansa tarjoilee.
Siispä pitäs suosia loivia muutoksia syömisessä... pikku hiljaa hyvä tulee
Vierailija:
niin kaikki muut ovat kyllä normaalipainoisia paitsi minä! Minulla kun on nämä omat sairaudet jotka hankaloittaa elämääni!En käsitä miksi porukka lähtee heti epäilemään ja arvostelemaan! Mikä siinä on niin vaikea uskoa että näitäkin sairauksia on ihmisillä? Miksi minä tulisin tänne nimettömänä selittelemään jotain mikä ei pitäisi paikkaansa?? Mitä hyödyn siitä! Parempi kertoa rehellisesti asioista niin voi niihin apua saada!
Vierailija:
En käsitä miksi porukka lähtee heti epäilemään ja arvostelemaan! Mikä siinä on niin vaikea uskoa että näitäkin sairauksia on ihmisillä?
koska kaikki lihavat laittavat ylimääräiset kilonsa aineenvaihdunnan piikkiin. Tottakai epäilyt herää.
Sinä sitten oikeasti sairaat ihmiset jutuvat myös epäilyn kohteeksi.
Sairaita varmaan on joo, mutta ei kaikki lihavat voi sairastaa tätä tautia.
Sitä on vaikea erotella kuka on oikeasti sairas ja kuka vaan kokee/väittää olevansa sairas.
Lasken kaloreita, yli 1800kaloria ei tule päivässä, tämä sisätautilääkärin suosittelema määrä. Kun herkuttelen liikun sinä päivänä enemmän ja syön muuta ruokaa vähemmän.
1200kalorin diettikään ei minuun tehonnut ja toisekseen se veti sokerit alas ja jouduin lisäämään välipaloja. Joten ei ollut hyvä idea sekään!
Nyt odottelen uutta lääkärikäyntiä, saan kokeiltavaksi jonkun uuden lääkkeet mitä on kehitelty! Muuttaa aineenvaihduntaa jotenkin! -22-
mua inhottaisi hinkata löllyvien läskien päällä!
Mua inhottaa sairaudella teeskentelevät lihavat koska ne vie uskottavuuden oikeasti sairailta lihavilta.
Ei tässä kai pitänyt bongata selittelijöitä :-)
Sulta hukkui nyt alkuperäinen aihe...
stä sinä olet tälläistä keksinyt??
Vierailija:
Lasken kaloreita, yli 1800kaloria ei tule päivässä, tämä sisätautilääkärin suosittelema määrä. Kun herkuttelen liikun sinä päivänä enemmän ja syön muuta ruokaa vähemmän.1200kalorin diettikään ei minuun tehonnut ja toisekseen se veti sokerit alas ja jouduin lisäämään välipaloja. Joten ei ollut hyvä idea sekään!
Nyt odottelen uutta lääkärikäyntiä, saan kokeiltavaksi jonkun uuden lääkkeet mitä on kehitelty! Muuttaa aineenvaihduntaa jotenkin! -22-
Olisiko kovinkaan uskottava vaikka kuntosalilla töissä joku pullero...
Entäs vaatekaupassa joku 150 kiloinen...Heti tulisi mieleen että millaista vaatetta siellä myydään.
Tiedän useammankin vaatekauppiaan jotka eivät halua lihavia myyjiä.
ihanaa, että tulit tännekin jakamaan ah, niin tsemppaavia ja yleistettävissä olevia totuuksiasi! Olet ihan himmeen ihana kun jaksat meistä pullukoista murehtia!
Lovella: Kaza
Mun mies syö todella epäterveellisesti, lähes 3000-5000kaloria päivässä ja painaa 67kg. Lenkkeilee kerran viikossa. Hmmm.. Omituista!