Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaantuisitko tästä?

Vierailija
22.11.2007 |

Kaveri on aina tsoukkaillut siitä että on läski ja pelkää että tulee joskus läskiksi. Johon mä oon aina sanonu että ei se mikään läski ole, pikemminkin laiha.

Kerran se otti sitten erittäin rasvaisen jälkkärin, johon sanoi että tässä hänen kurviensa salaisuus. Mä sanoin siihen että ei sulla edes oo mitään kurveja.

Olisitko loukkaantunut tuosta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen itse surullisenkuuluisa siitä että suusta pääse sammakoita, vaikka ilkeyksiä en sano enkä hauku koskaan muita, mutta joskus aivoni eivät vain toimi.

Riippuu vähän kuinka läheisiä olette.

Ja ihan rehellisesti: mua vähän ärsyttää nämä kaverit, jotka aina hakevat positiivista huomioita ikuisella " olen vähän läski" -kommenteilla (johon kaikki kilpaa " et ollenkaan ole" ). Osa kavereista aloitti tuon jo ala-asteen kolmannella.

Vierailija
2/5 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tuollaisia kommentteja päästelevät yleensä vähän kateellisuuteen taipuvaiset naiset. Kun toinen sanoo jotain positiivista itsestään, toisen tarvitsee heti " kuitata" jotain negatiivista. En tuollaista kommenttia sanota edes vahingossa, ihan jokainen aikuinen pystyy hallitsemaan sitä mitä suustansa päästää. Oletko kenties vähän kateellinen kaverillesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas kerran kun ajattelin että hän itsestänsä niin ajattelee. Mutta ärsyttää se oma kommenttini, oli niin typerä.

Vierailija
4/5 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutosen kanssa samaa mieltä, itse lihavana mua suorastaan raivostuttaa kuunnella kun kokoa 36 oleva lautavatsainen (tämä on positiivinen kommentti sitten) nainen valittelee ' ' läskiyttään' ' ja kaikkein ärsyttävintä on kun lauma sellaisia yhdessä kilpailee siitä kuka on läskin, ja itse kuuntelen siinä nolona vieressä, koska en todellakaan pysty osallistumaan keskusteluun olemattomista läskeistä. Tollainen on mun mielestä jotenkin epäkohteliastakin käytöstä.

Vierailija
5/5 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa tilanteessa kommentoineet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi