Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Madonnan tytär Lourdes

Vierailija
21.11.2007 |

Tosi nätti tyttö mutta häiritsee nuo kulmakarvat ja viikset..

http: //kuvat. iltalehti. fi/viihde/madonnantytarMH_vi. jpg

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten se vitsi otettiin tosissaan.

Onko tää jollekin ihan hirveän vaikea myöntää että osa skitsoaa karvoista, osasta vaalea iho ja karvattomuus tuo mieleen pakastebroilerin?

JA tietenkin on totta, että valtaosa ajaa karvojaan, mutta useimmiten siihen ryhdytään vasta siinä vaiheessa kun ryhdytään meikkaamaankin, Lordeskin varmaan ihan pian, mutta eikö yhtään herätä arvostusta MAdonnaa kohtaan että hän antaa lastensa olla lapsia ja varmaan herätä asiaan itse sitten kun se alkaa häiritsemään eikä tyrkyttää kaikkia länsimaisen naiskuvan barbi-traumoja lapsille, jotka ei itse asiasta vielä mieti mitään.

Etenkin kun ottaa huomioon Madonnan omat tukanvärjäys jne sessiot niin minusta tuo antaa kuvan hyvällä itsetuntemuksella varustetusta äidistä, joka on aikuinen eikä mikään britneyspears tai bb-todellisuudessa elävä bimbo.

Vierailija
2/74 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän naisten mielestä lapsen pitäisi jo sortua kauneusihanteiden toteuttamiseen? Todella nätti tyttö!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaisesta tytöstä on nähty karvaisempikin kuva ja Googlettamalla löytyy. Mielestäni tuota pehkoa on pienennetty.

Kaunis tuo tyttö ei ole minun silmissäni.

Mikähän kokoinen puska sen alapäässä on?

Vierailija
4/74 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

otettu jossain Unicefin matkalla Africassa tms ja sekä äiti että tytär näyttää siinä ihan nääntyneiltä. Ei Lourdes missään muissa kuvissa näytä tuolta, eikä varsinkaan viiksekkäältä tuolla lailla

Vierailija
5/74 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Samaisesta tytöstä on nähty karvaisempikin kuva ja Googlettamalla löytyy. Mielestäni tuota pehkoa on pienennetty.

Kaunis tuo tyttö ei ole minun silmissäni.

Mikähän kokoinen puska sen alapäässä on?

Vierailija
6/74 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ymmärrä miksi pitäisi kieltää se tosiasia että joissakin maissa karvoja ajellaan enemmän kuin toisissa ja usein mm. tytöt aloittavat kulmakarvojen ajelunkin hyvinkin nuorina.

Vierailija:

Sitten se vitsi otettiin tosissaan.

Onko tää jollekin ihan hirveän vaikea myöntää että osa skitsoaa karvoista, osasta vaalea iho ja karvattomuus tuo mieleen pakastebroilerin?

JA tietenkin on totta, että valtaosa ajaa karvojaan, mutta useimmiten siihen ryhdytään vasta siinä vaiheessa kun ryhdytään meikkaamaankin, Lordeskin varmaan ihan pian, mutta eikö yhtään herätä arvostusta MAdonnaa kohtaan että hän antaa lastensa olla lapsia ja varmaan herätä asiaan itse sitten kun se alkaa häiritsemään eikä tyrkyttää kaikkia länsimaisen naiskuvan barbi-traumoja lapsille, jotka ei itse asiasta vielä mieti mitään.

Etenkin kun ottaa huomioon Madonnan omat tukanvärjäys jne sessiot niin minusta tuo antaa kuvan hyvällä itsetuntemuksella varustetusta äidistä, joka on aikuinen eikä mikään britneyspears tai bb-todellisuudessa elävä bimbo.

Vierailija
7/74 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa ainakin 50 nätimpää kuvaa!

Vierailija
8/74 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla ainoita, jotka ovat huomanneet Lourdesin karvaisuuden. Kyllä siellä " suuressa maailmassakin" tytön karvoja ihmetellään.

Tässä joitakin kommentteja:

" Lourdes is one hairy little girl, she has a moustache and a unibrow! Mad¿s should help her with some use of hair removal cream.

Anyhoo she¿s pretty and I hope she had a great birthday."

" IEUWW THAT EYEBROW!!"

" People point out her eyebrows because the child had a stylist since like age 7 and she is getting taken to a spa at age 11. So obviously they should fix her eyebrows. Mine were normal, but I still started taking care of them at around the age of 12."

" Hopefully that spa treatment included a hair removal session."

" I can understand a parent not wanting their child to be to precocious in grooming and such, but it seems unfair not to do something about poor Lourdes¿ unfortunate appearance. If she¿s not being teased, yet, she will be."

" they should have her waxed"

" Holy Shit, she has a mustache and a uni-brow."

" She¿s already wearing makeup, you¿d think they have gotten it fixed to match."

" Wow, I had bushy brows as a young girl but this is over the top. Normally, I would agree that she is too young to begin with cosmetics etc. However, I do believe this is a Borat type of unibrow situation and needs immediate attention, specifially a meeting with a bowl of wax."

Vierailija
9/74 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut taas eivät ajele kuin säärikarvat ja kainalot ja sitten on niitä jotka eivät ajele niitäkään.

Ja jos minulta kysytään niin viiruiksi nypityt kulmakarvat ovat äklöt. Itselläni on mallia brooke shield: eivät kasva yhteen mutta ovat tuuheat eikä ikinä ole tullut mieleenkään nyppiä niitä viiruiksi. Kerran niin tapahtui, ääliö kosmetologi vetäisi kulmat kammottaviksi ja olo oli hirveä kunnes ne kasvoivat takasin ja sain oman sulkamallini takaisin.

Ikinä en ole jäänyt vaille mitään näiden kulmien takia.

Ai niin, muistan kuulleeni että lähi-idässä kulmakarvojen yhteen kasvamista naisilla pidettiin hyvin kauniina - siis ennen mtv vaikutusta. Eikös siellä meikattukin hennalla tms niitä nykyisin unibrowksi kutsuttuun malliin.

Vierailija
10/74 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei liika karvaisuuskaan ole hyvä esim. Nuo Lourdesin kulmat ovat turhan tuuheat.

Vierailija
11/74 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iranissa vapaat, muokkaamattomat kulmakarvat ovat merkki siitä että nainen on neitsyt.

Kiinassa joillain alueilla mitä tuuhemmat kulmat sen haluttavampi nainen.

Sitten etelä-amerikassa jotkut ajattelivat myös niin - tämä tietenkin ennen nykyistä karvattomuustrendiä. Eikä Lourdesin isä ole kuubalainen? - saattaa hyvinkin pitää niitä kulmia todella kauniina.

Ennen kaikkea: jos asia haittaisi niin eiköhän MAdonna fiksaisi asiaa.

Vierailija
12/74 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistimmän näköinen Lourdes olisi jos noi välikarvat poistettaisiin, mutta Madonnahan se lapsensa ulkonäöstä vielä tuossa vaiheessa päättää. Ja jos tyttöä itseään ei häiritse niin ok.

Vierailija
13/74 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäskö hänen jo nyt alkaa näyttään seksikkäältä ja ajella kulmakarvojaan? millaisia äitejä te olette? annatteko oman lapsennekaan olla lapsi ennenkuin alatte vahaileen lapsen olemattomia karvoja? Onko lapsellekkin ulkonäkö tärkein asia.

Vierailija
14/74 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysynkin olisiko sinusta kiva, että pikkutyttönä (11-vuotiaana) sinulla olisi teinipojan viikset?

Minulla on karvainen mies :( ja jos joskus saan tyttären ja hänestä uhkaa tulla karvainen niin ehdottomasti vien laserhoitoon, jolla karvat poistetaan lopullisesti (esim. yhteenkasvaneet kulmakarvat). Teen sen LAPSENI hyväksi!

Vierailija:

pitäskö hänen jo nyt alkaa näyttään seksikkäältä ja ajella kulmakarvojaan? millaisia äitejä te olette? annatteko oman lapsennekaan olla lapsi ennenkuin alatte vahaileen lapsen olemattomia karvoja? Onko lapsellekkin ulkonäkö tärkein asia.

Vierailija
15/74 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ' ' olemattomat karvat' ' ? Oletko nähnyt Lourdesin kuvaa viime aikoina?

Vierailija
16/74 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että nää sheivifanaatikot alkavat ehdottelemaan posliiniakin lapsilleen siinä vaiheessa kun murrosikä alkaa.

Vierailija
17/74 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole mikään karvanajelufanaatikko mutta Lourdesilla on sen verran tuuheat ja yhteenkasvaneet kulmakarvat että kyllä minä ainakin poistaisin niitä jo ihan lapsen mielenterveydenkin kannalta. Ja minä en muuten tosiaan kulmakarvojani vahaa tms.

Vierailija
18/74 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun osan vuodesta arabimaassa ja osan Euroopan eteläisessä osassa eikä kummassakaan paikassa naiset hulluna ajele lapsiltaan karvoja. Ja minäkin TIEDÄN tämän.

Vierailija
19/74 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä en ole mikään karvanajelufanaatikko mutta Lourdesilla on sen verran tuuheat ja yhteenkasvaneet kulmakarvat että kyllä minä ainakin poistaisin niitä jo ihan lapsen mielenterveydenkin kannalta. Ja minä en muuten tosiaan kulmakarvojani vahaa tms.

Vierailija
20/74 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mun mielestä Lourdesin kulmakarvat ja viikset ovat rumia? Kaunis tyttö, mutta nuo omituiset kulmakarvat ja viikset rumentaa kauniin tytön kasvoja. Jos olisin Lourdesin äiti niin siistisin vähän noita karvoja ihan jo tytön itsensä takia. Vai kuinka moni tyttö haluaa, että hänellä on viikset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän